Gündem
Kaçak Yük Şoförü Yaktı! “Böbreklerimi Satsam Ödeyemem” Diyen Sürücüye 22 Milyon TL’lik Ceza Şoku
Kaçak Yük Şoförü Yaktı! “Böbreklerimi Satsam Ödeyemem” Diyen Sürücüye 22 Milyon TL’lik Ceza Şoku
Ankara Gölbaşı / Fatih Doğan Medya
Haber Tarihi: 09.05.2026 – Saat: 10:45

Ankara’nın Gölbaşı ilçesinde, ev eşyası taşıdığını zannederek direksiyona geçen 59 yaşındaki Gani Ünalır’ın hayatı, kamyonda ele geçirilen kaçak sigaralarla karardı. 3 çocuk babası emektar şoför, hakkında kesilen 22 milyon 466 bin 610 TL’lik vergi cezasını duyunca gözyaşlarına hakim olamadı: “Böbreklerimi satsam bu parayı ödeyemem.”
Ankara’nın Gölbaşı ilçesinde polis ekiplerinin şüphe üzerine durdurduğu bir kamyon, Türkiye’yi sarsan bir kaçakçılık hikayesinin fitilini ateşledi. Adana’da yaşayan 3 çocuk babası kamyon şoförü Gani Ünalır (59), 6 Mart 2024’te şoför arkadaşı Hasan T. (38) tarafından arandı. Hasan T., Ankara’ya ev eşyası taşıdığını belirterek ücret karşılığı yardım istedi. Teklifi kabul eden Ünalır, Adana’nın Seyhan ilçesi Sümer Mahallesi’ndeki evinden çıkıp Kıyıboyu Caddesi’nde arkadaşıyla buluştu ve içinde mobilya ile beyaz eşya olduğu söylenen kamyonun direksiyonuna geçti.

Yolculuktan Polis Kontrolüne: Gerçek Acı Şekilde Ortaya Çıktı
Ünalır, Niğde’ye kadar kullandığı kamyonu daha sonra direksiyon süresi dolduğu için Hasan T.’ye devretti. Ancak Ankara’nın Gölbaşı ilçesine girdiklerinde polis uygulama noktasında durduruldular. Kamyon kasasında yapılan detaylı aramada yetkililer, koliler içerisinde büyük miktarda gümrük kaçağı doldurulmuş sigara ele geçirdi. Ev eşyası zannettiği yükün arasından çıkan kaçak sigaraları görünce şok geçiren Ünalır ile yanındaki Hasan T. hemen gözaltına alındı.
İfadeler ve Tutuklama: Asıl Sorumlu Cezaevinde
Ankara Emniyet Müdürlüğü’ndeki sorgusunda suçlamaları reddeden Gani Ünalır, “Hasan, şoföre ihtiyacı olduğunu söyleyip ücret karşılığı kamyonu kullanmamı istedi. Polis kontrolünde kolilerde kaçak sigara olduğunu öğrendim. Taşınan malzemenin ev eşyası olduğunu biliyordum. Bulunan malzemelerle bir ilgim yok” dedi. Buna karşın, soruşturma kapsamında gözaltına alınan Şevki Ç. (67) isimli şahıs, kaçak sigaraların kendisine ait olduğunu itiraf etti. Şevki Ç. ifadesinde, “Bu ürünleri Adana’da Abdullah isimli bir şahıstan aldım. Hasan T. ve Gani Ünalır araçta ev eşyası olduğunu biliyordu” iddiasında bulundu. Mahkemeye sevk edilen Şevki Ç. tutuklanırken, Gani Ünalır ve Hasan T. adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
22.4 Milyon TL’lik Ceza: “Uyku Uyuyamıyorum”
Adana’daki evine dönen Gani Ünalır’ı asıl yıkım burada bekliyordu. Gelir İdaresi Başkanlığı, kaçakçılık olayına karıştığı gerekçesiyle Ünalır adına tam 22 milyon 446 bin 610 lira tutarında vergi cezası kesti. E-devlet üzerinden gelen tebligatı gördüğünde şok geçiren ve bir haftadır uyuyamadığını söyleyen Ünalır, çaresizliğini şu sözlerle dile getirdi:
“Mahkeme masraflarım 200 bin lirayı buldu. 3 kuruş para kazanmak için bu kadar masraf yaptım. Ben ev eşyası taşıdığımı zannediyordum. İşimden oldum, bir haftadır uyku uyuyamıyorum. 22 milyon lira ceza nedir? Ben kanımı da satsam, böbreklerimi de satsam bu cezayı ödeyemem. Bu malın ticaretini kim yapıyorsa ceza ona kesilsin”.
Eşi Terk Etmiş, Çocuklarıyla Yaşıyor
Öte yandan, Gani Ünalır’ın dramatik hayat hikayesi de ortaya çıktı. Eşi Fadime Ç. (44) tarafından 2010 yılında kızı A.Ü. (21) ile birlikte terk edilen talihsiz şoför, oğulları Ali Ahmet (24) ve Arda Mehmet Ünalır (19) ile birlikte yaşam mücadelesi veriyor. Ünalır’ın, hem mağduriyetinin giderilmesi hem de cezanın asıl sorumluya kesilmesi için hukuki yollara başvuracağı öğrenildi.
Gündem
SON DAKİKA | İçişleri Bakanlığı duyurdu: CHP’li 2 belediye başkanı görevden uzaklaştırıldı
SON DAKİKA | İçişleri Bakanlığı duyurdu: CHP’li 2 belediye başkanı görevden uzaklaştırıldı
23 Haziran 2026 | 21:30.

İçişleri Bakanlığı, hakkında “suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve rüşvet almak” suçlamasıyla soruşturma yürütülen iki CHP’li belediye başkanının görevden uzaklaştırıldığını duyurdu. Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ve Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut, tutuklanmalarının ardından geçici tedbir olarak görevlerinden alındı.
Bakanlığın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat hakkında İstanbul Anadolu 3. Sulh Ceza Hakimliğinin 23.06.2026 tarihli ve 2026/711 sorgu numaralı kararıyla tutuklama kararı verildiği belirtildi. Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut ise Silifke Cumhuriyet Başsavcılığının 22.06.2026 tarihli ve 2026/2236 sorgu numaralı kararıyla tutuklandı.
Açıklamada, her iki başkanın da Anayasa’nın 127’nci maddesi ile 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 47’nci maddesi uyarınca, geçici bir tedbir olarak İçişleri Bakanlığınca görevlerinden uzaklaştırıldığı ifade edildi.
Adalar Belediye Başkanı Akpolat hakkında yürütülen soruşturma kapsamında “rüşvet”, “irtikap”, “resmî belgede sahtecilik” ve “suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve yönetme” gibi suçlamalar yer alıyor. Soruşturma kapsamında Akpolat’ın yanı sıra çok sayıda kişinin gözaltına alındığı ve bazılarının tutuklandığı öğrenildi.
İstanbul Valiliği’nin, Adalar Belediye Başkanı Akpolat’ın tutuklanması ve görevden uzaklaştırılmasının ardından Adalar İlçe Belediye Meclisi’ni başkan vekili seçimi için toplantıya çağıracağı belirtiliyor.
Gündem
Ordu’da Korkunç Cinayet: Tartıştığı Eşini Manavda Bıçaklayarak Öldürdü, Bir Kişiyi de Ağır Yaraladı
Ordu’da Korkunç Cinayet: Tartıştığı Eşini Manavda Bıçaklayarak Öldürdü, Bir Kişiyi de Ağır Yaraladı
Tarih: 23 Haziran 2026
Saat: 19:43
DHA

Ordu’nun Kumru ilçesinde dehşet saçan bir olay yaşandı. Serkan S. (38), henüz belirlenemeyen bir nedenle tartıştığı 4 çocuk annesi eşi Emine Sanmak’ı (36) çalıştığı manavda bıçaklayarak öldürdü. Olay sırasında yardıma koşan Celil A. (52) ise saldırgandan kaçmaya çalışırken bıçaklanarak ağır yaralandı.
Edinilen bilgilere göre olay, Kumru ilçesi Karacalı Mahallesi Halil Sıtkı Caddesi’nde saat 15.30 sıralarında meydana geldi. Serkan S. ile eşi Emine S. arasında çıkan tartışma kısa sürede büyüdü. Öfkeli koca, manavın içeriden kapısını kilitleyerek eşine bıçakla saldırdı. Emine Sanmak’ın çığlıkları üzerine çevredeki vatandaşlar manavın camını kırarak içeri girmek istedi. Ancak bu sırada saldırgan, manavdan kaçarak yol kenarında minibüsünde bekleyen Celil A.’yı da bıçaklayarak ağır yaraladı.
Eşi Hastanede Hayatını Kaybetti
İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Ağır yaralanan Emine Sanmak, sağlık görevlilerinin ilk müdahalesinin ardından Kumru Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Doktorların tüm çabasına rağmen genç kadın kurtarılamadı. Celil A. ise Fatsa Devlet Hastanesi’ne sevk edilerek tedavi altına alındı. Hastaneden alınan bilgiye göre yaralının tedavisinin devam ettiği ve hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.
Katil Jandarmaya Teslim Oldu
Olayın ardından kaçan Serkan S., kısa süre içinde jandarma karakoluna giderek teslim oldu. Gözaltına alınan şüphelinin işlemleri devam ederken, olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlatıldı.
Yetkililerden Açıklama Bekleniyor
Ordu Valiliği ve Kumru Kaymakamlığı’nın olayla ilgili resmi bir açıklama yapması beklenirken, kamuoyunda kadına şiddet ve cinayetler bir kez daha kanayan yara olarak gündeme geldi.
Gündem
Şişli’de Metrobüs İstasyonunda Gizlice Kadın Fotoğrafı Çeken Şüpheliye Vatandaş Müdahale Etti
Şişli’de Metrobüs İstasyonunda Gizlice Kadın Fotoğrafı Çeken Şüpheliye Vatandaş Müdahale Etti
Tarih: 23 Haziran 2026
Saat: 17:57
DHA
İstanbul Şişli’deki Mecidiyeköy Metrobüs İstasyonu’nda bir kişi, cep telefonuyla bir kadının fotoğraflarını gizlice çekti. Durumu fark eden vatandaşlar şüpheliye müdahale ederek polise teslim etti. O anlar cep telefonu kamerasına yansıdı
Olay, bugün saat 15.30 sıralarında Şişli Mecidiyeköy Metrobüs İstasyonu’nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kimliği henüz öğrenilemeyen bir şahıs, istasyonda bekleyen bir kadının fotoğraflarını izinsiz olarak cep telefonuyla çekmeye başladı. Kadının fark etmesiyle birlikte çevredeki vatandaşlar da duruma müdahale etti.
Görgü tanıklarının ifadesine göre, şüphelinin rahatsız edici tavırları üzerine kalabalıklaşan vatandaşlar, şahsı yakalayarak çevre sarmıştı. Yaşanan arbede sırasında fotoğrafı çekilen kadın, sinirle şüpheliye “Bütün gün benim fotoğraflarımı çekmişsin” diyerek tepki gösterdi. O anlar, başka bir vatandaşın cep telefonu kamerasına yansıdı.

Kısa sürede olay yerine gelen polis ekipleri, vatandaşlar tarafından kontrol altında tutulan şüpheliyi teslim aldı. Yapılan ilk incelemelerde, şüphelinin cep telefonunda kadına ait fotoğrafların bulunduğu tespit edildi. Fotoğrafı çekilen kadının şüpheliden şikayetçi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili adli soruşturma başlatıldı.
Yetkililer, özellikle toplu taşıma araçları ve kalabalık alanlarda benzer durumlarla karşılaşan vatandaşların 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulunmaları ve güvenlik güçlerine yardımcı olmaları gerektiğini hatırlattı.
-
Magazin1 hafta önceKızılcık Şerbeti’nin Işıl’ı Ece İrtem Hayatını Kaybetti!
-
Gündem1 hafta önceMuğla’da KADES İhbarına Giden Polis Memuru Şehit Oldu
-
Teknoloji1 hafta önceBeyaz Saray’ın Yapay Zeka Ambargosu Dünyada Endişe Yarattı
-
Gündem1 hafta önceŞırnak’ta 13 Yaşındaki Kız Güvercinlerle İlgilenirken Balkondan Düştü: O Anlar Kamerada
-
Magazin1 hafta önceOyuncu Ece İrtem’in Son Görüntüleri Ortaya Çıktı!
-
Gündem1 hafta önceTOKAT’TA AİLE FACİASI: GELİN, KAYINPEDERİNİ DARBEDEREK ÖLDÜRDÜ!
-
Magazin1 hafta önce60. Uluslararası Tekirdağ Kiraz Festivali’nde Coşku Dorukta: Kolpa ve Buray Sahne Aldı
-
Gündem1 hafta önceMeteoroloji’den Son Dakika Uyarısı: Sıcaklıklar Hızla Yükseliyor! 3 Bölgede Sağanak Alarmı
