Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu İstanbul
Bizimle İletişimde Kalın

Son Dakika

Son dakika deprem mi oldu? Az önce deprem nerede oldu? İstanbul, Ankara, İzmir ve il il AFAD son depremler 31 Temmuz 2025

Yayımlandı

üzerinde

KANDILLI SON DEPREMLER LİSTESİ Lokasyon Saat / Tarih Enlem Boylam Derinlik Büyüklük Kadirli (Osmaniye) 04:43:43 31-07-2025 37,67667 36,1725 6,99 2,4 Ege Denizi – [58.99 km] Datça (Muğla) 03:54:40 31-07-2025 36,16306 27,46889 7,05 1,6 Akdeniz – [22.09 km] Dalaman (Muğla) 03:53:29 31-07-2025 36,50694 28,75056 6,61 1,1 Yazıhan (Malatya) 03:47:13 31-07-2025 38,53278 38,02333 6,99 1,1 Kovancılar (Elazığ) 03:38:34 31-07-2025 38,78333 40,02389 7,26 1,4 Kadirli (Osmaniye) 03:19:28 31-07-2025 37,67583 36,17111 7,1 2,2 KOSEPINARI-KADIRLI (OSMANIYE) 03:19:28 31-07-2025 37,6388 36,1573 5,5 1,9 Akçadağ (Malatya) 03:19:08 31-07-2025 38,49361 38,02917 7 1,6 Nurdağı (Gaziantep) 03:11:45 31-07-2025 37,18333 36,70639 7 1,8 Pütürge (Malatya) 02:48:56 31-07-2025 38,21694 38,62639 7 1,2 Bahçe (Osmaniye) 02:15:23 31-07-2025 37,22639 36,58694 7 1 KOMURKOY-GOKSUN (KAHRAMANMARAS) 01:34:14 31-07-2025 38,1378 36,5582 7,2 1,9 Göksun (Kahramanmaraş) 01:34:13 31-07-2025 38,12472 36,57306 7,03 1,9 ESKIHAMAL-GURUN (SIVAS) 01:26:09 31-07-2025 38,8608 37,4497 10,2 1,4 Gürün (Sivas) 01:26:09 31-07-2025 38,86194 37,42139 7 1,2 Merkez (Bayburt) 00:29:59 31-07-2025 40,08083 40,01222 7 1,3 Van Gölü – [17.04 km] Adilcevaz (Bitlis) 00:15:49 31-07-2025 38,63583 42,87639 7,02 1,9 VAN GOLU 00:15:48 31-07-2025 38,6087 42,9198 1,4 1,9 Merkez (Hakkari) 23:48:31 30-07-2025 37,42083 43,95778 6,98 1,5 Pazarcık (Kahramanmaraş) 23:40:59 30-07-2025 37,57167 37,31806 7,3 1,1 Ege Denizi – [91.97 km] Datça (Muğla) 23:24:11 30-07-2025 36,4825 26,45361 48,52 3 EGE DENIZI 23:24:08 30-07-2025 36,456 26,4123 125,5 3,1 Kale (Malatya) 23:24:07 30-07-2025 38,33583 38,77472 6,99 1,2 Buca (İzmir) 23:22:43 30-07-2025 38,34333 27,20861 6,73 1,2 Osmangazi (Bursa) 21:58:33 30-07-2025 40,20833 29,05139 11,12 2,3 OSMANGAZI (BURSA) 21:58:33 30-07-2025 40,2102 29,035 7,2 2,3 Akdeniz – [80.58 km] Kaş (Antalya) 21:47:48 30-07-2025 35,84528 28,59944 15,57 1,5 Sındırgı (Balıkesir) 21:20:31 30-07-2025 39,15861 28,21 6,7 3 BAYRAKLI-SINDIRGI (BALIKESIR) 21:20:31 30-07-2025 39,1417 28,2178 5,5 3 AKCAOVA-(MUGLA) 21:10:52 30-07-2025 37,2158 28,2812 2,2 1,9 Menteşe (Muğla) 21:10:51 30-07-2025 37,22722 28,3925 6,95 1,5 Göksun (Kahramanmaraş) 20:15:15 30-07-2025 38,01556 36,40694 7 1,8 CAGLAYAN-GOKSUN (KAHRAMANMARAS) 20:15:15 30-07-2025 38,0325 36,4512 15,6 1,7 Gördes (Manisa) 20:04:32 30-07-2025 39,04306 28,39944 10,47 1,3 BAYRAKLI-SINDIRGI (BALIKESIR) 20:04:27 30-07-2025 39,1503 28,2587 15,7 1,6 Elbistan (Kahramanmaraş) 20:02:22 30-07-2025 38,25472 37,35639 7 2 DEMIRCILIK-ELBISTAN (KAHRAMANMARAS) 20:02:21 30-07-2025 38,246 37,3185 2 1,9 Ege Denizi, Midilli Adası (Lesvos) – [26.75 km] Ayvacık (Çanakkale) 19:44:32 30-07-2025 39,25167 26,35889 7,02 1,7 MIDILLI ADASI (EGE DENIZI) 19:44:29 30-07-2025 39,2673 26,1928 5,9 1,9 Acıpayam (Denizli) 19:17:11 30-07-2025 37,03889 29,04222 7 1,2 KARACAM-KOYCEGIZ (MUGLA) 19:17:10 30-07-2025 37,0363 29,0505 14,9 1,5 Sındırgı (Balıkesir) 18:52:20 30-07-2025 39,14806 28,20556 7,15 3,4 AKTAS-SINDIRGI (BALIKESIR) 18:52:19 30-07-2025 39,1423 28,1935 10 3,3 Çelikhan (Adıyaman) 18:52:08 30-07-2025 38,05222 38,38056 8,04 1,6 TASDAMLAR-CELIKHAN (ADIYAMAN) 18:52:06 30-07-2025 38,11 38,3372 14,9 1,8 Dulkadiroğlu (Kahramanmaraş) 18:11:44 30-07-2025 37,38944 37,01028 6,34 2,5 CENNETPINARI-PAZARCIK (KAHRAMANMARAS) 18:11:43 30-07-2025 37,3077 37,0287 4,9 2,5 COMLEKCI-BIGADIC (BALIKESIR) 18:07:11 30-07-2025 39,5082 28,0338 9,6 1,7 Bigadiç (Balıkesir) 18:07:09 30-07-2025 39,43222 28,0975 7,24 1,1 AKCAKOY-(BALIKESIR) 18:05:31 30-07-2025 39,4662 27,9312 16,5 1,7 Bigadiç (Balıkesir) 18:05:29 30-07-2025 39,425 28,10444 7 1,3 Selçuklu (Konya) 17:29:21 30-07-2025 38,06833 32,10694 7 1,4 Ekinözü (Kahramanmaraş) 17:17:46 30-07-2025 38,05611 37,23722 9,16 1,7 Merkez (Bolu) 17:10:57 30-07-2025 40,81778 31,58833 12,25 1,1 Ege Denizi – Kuşadası Körfezi – [17.40 km] Seferihisar (İzmir) 17:08:34 30-07-2025 37,91639 26,93361 7 1,3 Ege Denizi – [24.03 km] Gökçeada (Çanakkale) 16:49:18 30-07-2025 40,33389 25,61861 7 1,6 YUNANISTAN 16:46:00 30-07-2025 40,2798 24,1368 11,8 3,2 Ege Denizi 16:45:58 30-07-2025 40,32306 24,20611 7 3,1 Menderes (İzmir) 16:41:45 30-07-2025 38,0225 27,12639 7,46 1,6 Yeşilyurt (Malatya) 16:38:10 30-07-2025 38,25389 38,12472 7 1,4 Kale (Malatya) 16:11:03 30-07-2025 38,3675 38,74222 7 1,2 Buca (İzmir) 15:55:04 30-07-2025 38,3625 27,31222 6,86 1,4 ZAFER-BUCA (IZMIR) 15:55:02 30-07-2025 38,3385 27,2297 8,1 1,7 Bozkır (Konya) 15:31:39 30-07-2025 37,08611 32,08056 7 1,3 KARACAHISAR-BOZKIR (KONYA) 15:31:39 30-07-2025 37,0555 32,0687 18,7 1,7 Maden (Elazığ) 14:52:25 30-07-2025 38,54139 39,55333 7 1,4 Göksun (Kahramanmaraş) 14:46:14 30-07-2025 38,12194 36,92139 7 2,1 KABAKTEPE-EKINOZU (KAHRAMANMARAS) 14:46:14 30-07-2025 38,0497 36,9668 11 2 Ege Denizi – Çandarlı Körfezi – [02.78 km] Dikili (İzmir) 14:44:46 30-07-2025 38,92556 26,96722 13,94 1,4 CANDARLI KORFEZI (EGE DENIZI) 14:44:46 30-07-2025 38,8827 26,934 19 1,6 Yeşilyurt (Malatya) 14:39:52 30-07-2025 38,15417 38,27528 7 1,6 ATALAR-YESILYURT (MALATYA) 14:39:52 30-07-2025 38,1772 38,2512 13,3 1,5 Domaniç (Kütahya) 14:03:40 30-07-2025 39,77694 29,64306 31,26 1 CAKIRDERE-HAVRAN (BALIKESIR) 13:34:10 30-07-2025 39,425 27,1705 4,7 1,4 Burhaniye (Balıkesir) 13:34:08 30-07-2025 39,45083 27,07806 7,01 1,5 Karadeniz 13:00:56 30-07-2025 42,51917 27,52194 6,85 1,9 ISKELE-BIGADIC (BALIKESIR) 12:57:37 30-07-2025 39,4675 28,1412 0 1,8 Bigadiç (Balıkesir) 12:57:36 30-07-2025 39,52417 28,12333 12,28 1,8 Akhisar (Manisa) 12:52:56 30-07-2025 38,95361 28,00222 7 1,1 Yeşilyurt (Malatya) 12:37:32 30-07-2025 38,17083 38,08333 7 1 Pütürge (Malatya) 12:36:43 30-07-2025 38,25167 38,83444 6,87 1 Pütürge (Malatya) 12:33:13 30-07-2025 38,25861 38,85306 6,94 1 Yeşilyurt (Malatya) 12:28:55 30-07-2025 38,20333 38,06833 7 1,9 GOZENE-YESILYURT (MALATYA) 12:28:54 30-07-2025 38,207 38,039 5,2 1,4 Yeşilyurt (Malatya) 12:27:20 30-07-2025 38,18694 38,06472 7 1,7 Ulubey (Uşak) 12:26:57 30-07-2025 38,475 29,15056 7 1 Mustafakemalpaşa (Bursa) 12:24:08 30-07-2025 40,12139 28,56083 7,69 2 Merkez (Elazığ) 12:20:15 30-07-2025 38,61194 39,15028 6,59 1,6 İnönü (Eskişehir) 12:18:03 30-07-2025 39,75639 30,18611 7 1 Akçadağ (Malatya) 12:05:44 30-07-2025 38,26583 38,07639 7 1,2 Çelikhan (Adıyaman) 11:27:26 30-07-2025 38,08611 38,35139 7 1,8 Akçadağ (Malatya) 11:12:10 30-07-2025 38,48417 38,03 7 1,4 Ege Denizi – [06.32 km] Ayvacık (Çanakkale) 10:49:15 30-07-2025 39,43917 26,15528 9,87 1,6 BADEMLI ACIKLARI-CANAKKALE (EGE DENIZI) 10:49:14 30-07-2025 39,3988 26,1232 8 1,9 Yahyalı (Kayseri) 10:27:54 30-07-2025 37,67639 35,1675 7 1,6 Soma (Manisa) 09:11:44 30-07-2025 39,09194 27,54167 7 1,4 ADIL-SOMA (MANISA) 09:11:43 30-07-2025 39,1147 27,5903 0 1,6 Yığılca (Düzce) 08:03:56 30-07-2025 40,82167 31,48361 7,98 2 Van Gölü – [02.06 km] Gevaş (Van) 07:57:09 30-07-2025 38,45833 42,8775 7,04 2 INKOY-GEVAS (VAN) 07:57:09 30-07-2025 38,4755 42,9147 14,8 1,6 Ilgın (Konya) 07:30:20 30-07-2025 38,14444 32,08861 7 2,3 GUNEYPINAR-ILGIN (KONYA) 07:30:20 30-07-2025 38,1088 32,1098 2,6 2,3 Kale (Malatya) 07:11:42 30-07-2025 38,32639 38,80083 10,01 1,8 KALE (MALATYA) 07:11:41 30-07-2025 38,3998 38,774 19,6 1,6 Ilgın (Konya) 06:40:47 30-07-2025 38,12472 32,08056 15,6 4,3 BARAKMUSLU-ILGIN (KONYA) 06:40:47 30-07-2025 38,1268 32,0733 2,7 4 Simav (Kütahya) 06:38:35 30-07-2025 39,24333 28,97944 8,25 1,5 EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) 06:38:35 30-07-2025 39,219 29,0183 11,1 1,4 Çelikhan (Adıyaman) 06:12:01 30-07-2025 38,09167 38,45167 6,86 1,4 Ege Denizi – [12.20 km] Bodrum (Muğla) 05:52:25 30-07-2025 36,92139 27,16667 5,17 1,6
Okumaya Devam Et
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Dakika

SON DAKİKA — İstanbul Başsavcılığı’ndan Netanyahu hakkında yakalama kararı

Yayımlandı

üzerinde

SON DAKİKA — İstanbul Başsavcılığı’ndan Netanyahu hakkında yakalama kararı

Tarih: 07 Kasım 2025 • Saat: 20:25 (TSİ) • Okuma süresi: 3 dk

FatihDoganMedya — Özel Haber / GÜNCEL

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı, Gazze’ye insani yardım götüren Küresel Sumud Filosu’na yönelik saldırıyla ilgili yürütülen soruşturma kapsamında İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu hakkında “soykırım” ve “insanlığa karşı suç” şüphesiyle yakalama kararı çıkardı. Karar kapsamında çok sayıda üst düzey İsrailli yetkili için de işlem talep edildi.


Detaylar — Ne oldu, hangi gerekçeyle?

  • İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen soruşturmada, Sumud Filosu’na düzenlenen saldırı sonucu yaşananlar ve olayda ihlal iddiaları mercek altına alındı. Soruşturma dosyasında elde edilen delil ve mağdur beyanlarının değerlendirilmesi sonucunda yakalama ve kırmızı bülten çıkarılması talebi hazırlandı.

  • Başsavcılığın bildiriminde, soruşturma kapsamında suçlamaların Türk Ceza Kanunu’un “insanlığa karşı suçlar” (md.77) ve “soykırım” (md.76) ile ilgili hükümler çerçevesinde değerlendirildiği belirtildi.


Hangi isimler hakkında işlem istendi?

Soruşturma kapsamında yayılan haber/standart açıklamalara göre aralarında Binyamin Netanyahu’nun da bulunduğu üst düzey askeri ve siyasi bazı İsrail yetkilileri hakkında yakalama ve Kırmızı Bülten çıkarılmasının talep edildiği aktarılıyor. Bazı haber kaynakları, toplam 37 şüpheliye yönelik işlem kararı alındığını belirtiyor.


Hukuki süreç ve olası aşamalar

  • İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’nın talebi doğrultusunda yurt dışındaki şüpheliler hakkında Interpol Kırmızı Bülten talebinde bulunulması ve diplomatik kanallar aracılığıyla iade/teslim süreçlerinin başlatılması olası adımlar arasında yer alıyor. (Bu noktada sürecin uluslararası hukuk ve Interpol prosedürlerine göre ilerleyeceği bekleniyor.


Arka plan — Sumud Filosu ve soruşturmanın kökeni

Küresel Sumud Filosu, Gazze’ye insani yardım ulaştırma amacıyla yola çıkan sivil ve gönüllü teknelerden oluşuyor. İstanbul ve diğer illerde daha önce de filoya ilişkin alıkoyma, saldırı ve mağdur yakınlarının şikâyetleri üzerine soruşturmalar başlatılmıştı; bu dosyalar İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından daha geniş kapsamda ele alınıyor.


Resmi açıklama ve tarafların konumu

  • İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’nın resmi açıklamasına ilişkin bilgiler basın toplantı ve kurum duyurularından derlenmiştir; başsavcılığın metni ve detaylı gerekçeleri yayımlandığında haberimiz güncellenecektir

  • Konuyla ilgili İsrail hükümeti ya da Netanyahu cephesinden anlık resmi bir açıklama henüz (haber yayına hazırlanırken) medyaya yansımadı; gelişmeler oldukça aktaracağız.


Ne takip edilmeli?

  1. İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’nın tam metin açıklaması.

  2. Dışişleri Bakanlığı ve Adalet Bakanlığı’ndan gelecek diplomatik açıklamalar.

  3. Interpol/Kırmızı Bülten süreçlerine dair resmi adımlar ve uluslararası tepki

Okumaya Devam Et

Son Dakika

Bilaspur yakınlarında yolcu treni kargo vagonuna çarptı — En az 11 ölü, onlarca yaralı

Yayımlandı

üzerinde

Bilaspur yakınlarında yolcu treni kargo vagonuna çarptı — En az 11 ölü, onlarca yaralı

FatihDoganMedya / Özel Haber
Tarih: 5 Kasım 2025 — Kaza Saati (yerel): ~16:00
Okuma süresi: 3 dakika

Hindistan’ın orta kesimindeki Chhattisgarh eyaletine bağlı Bilaspur yakınlarında, Gevra Road–Bilaspur hattında çalışan bir MEMU yolcu treni arka taraftaki bir kargo (goods) trenine çarptı. İlk resmi rakamlara göre kaza sonucunda en az 11 kişi hayatını kaybetti, yaklaşık 20 yolcu da yaralandı. Olay yerinde kurtarma ekipleri uzun saatler boyunca enkaz altında kalanları çıkarmak için çalıştı.


Kaza nasıl oldu? İlk bulgular

Gevra Road–Bilaspur seferini yapan MEMU tipi yolcu treni, Bilaspur ilçesindeki Lalkhadan/Gatora bölgesi civarında, arka tarafta bekleyen bir yük vagonuna çarptı. Çarpmanın şiddetiyle yolcu treninin ön vagonu kargo vagonunun üzerine çıktı; bazı vagonlar ciddi biçimde ezildi veya devrildi. Olayın yaklaşık saat 16.00 civarında gerçekleştiği bildirildi.

Ön soruşturmanın verdiği ilk sonuç

Raylar ve demiryolu yetkililerinin yaptığı ön inceleme, olaya yolcu treninin “kırmızı sinali” görmezden gelmesinin (SPAD — Signal Passed At Danger / sinyal ihlali) yol açmış olabileceğini gösteriyor. Ulaştırma kaynakları ve bölge demiryolu yetkilileri, olayla ilgili resmi adli ve idari soruşturmanın başlatıldığını açıkladı.


Kurtarma, tedavi ve can kaybı

Kurtarma ekipleri — ulusal kurtarma birimleri, polis ve demiryollarına bağlı ekipler — olay mahallinde gece boyunca çalıştı; bazı ölü bedenler enkaz altından çıkarıldı. Resmi sayılara göre hayatını kaybedenlerin sayısı gece saatlerinde 11’e yükseldi; yaralananların sayısı ise yaklaşık 20 olarak kaydedildi. Yaralılar çevredeki hastanelere sevk edildi ve durumu ağır olanlar için cerrahi müdahale yapıldığı bildirild


Demiryolları ve yetkililerin açıklamaları

Güney-Doğu Merkez Demiryolu (SECR) yetkilileri ve bölge valisi, olay sonrası taziyelerini iletirken soruşturmanın sürdüğünü, sorumluların tespit edilerek yasal ve idari işlemlerin başlatılacağını bildirdi. Demiryolları, kaza mağdurlarının ailelerine ve yaralılara yönelik tazminat/yardım paketleri hakkında açıklama yapacağını belirtti. Yerel siyasi aktörler ise kazanın ardından sinyal güvenliği ve otomatik fren/sinyal sistemleri (ör. “Kavach”) gibi teknolojilerin hızla uygulanması çağrısını yineledi


Arka plan — neden önem taşıyor?

Hindistan demiryolları, uzun ve yoğun bir ağ olması nedeniyle her gün milyonlarca yolcu taşınıyor; bu yüzden sinyal sistemleri ve insan hatasına karşı otomatik önlemler kritik önemde. Son yıllarda yer yer iyileştirmeler yapılsa da sinyal ihlalleri ve alt yapı eksiklikleri bazı kazaların temelinde yer aldı. Uzmanlar, teknolojik yatırımların ve operasyonel denetimlerin hızlandırılmasını talep ediyor.


Ne olacak? (Takip)

  • Olayla ilgili adli soruşturma ve demiryolu iç soruşturması devam ediyor; kaza raporunun önümüzdeki günlerde kamuoyuna açıklanması bekleniyor.

  • Bölgedeki demiryolu trafiği, kurtarma çalışmalarının ardından normale döndü ancak yetkililer daha fazla güvenlik önlemi ve inceleme sözü verdi.


Editör notu — Haber hazırlanırken yararlanılan ana kaynaklar

AP, Al Jazeera, NDTV, Indian Express, Times of India. (Detaylı kaynaklar haberin içindeki atıflarda yer almaktadır.)

Okumaya Devam Et

Son Dakika

ORDU — FATSA’DA TAŞ OCAĞINDA GÖÇÜK: 2 KİŞİ ENKAZ ALTINDA

Yayımlandı

üzerinde

ORDU — FATSA’DA TAŞ OCAĞINDA GÖÇÜK: 2 KİŞİ ENKAZ ALTINDA

Tarih / Saat: 05.11.2025 — 17:28
Haber / Yazan: FatihDoganMedya Haber Merkezi
Okuma süresi: 1 dakika

Ordu’nun Fatsa ilçesinde, Ordu–Çamaş karayolu yakınlarında faaliyet gösteren bir taş ocağında öğleden sonra göçük meydana geldi. Olayda iki kişi kayan malzemenin altında kaldı; bir iş makinesi ile kamyonun da göçüğün etkisiyle toprak altında kaldığı bildirildi

Detaylar:
Olayın ardından bölgeye AFAD, 112 Acil Sağlık, itfaiye, jandarma ve yerel kurtarma ekipleri sevk edildi. Arama-kurtarma ekipleri enkaz altında kalanlara ulaşmak için çalışmalarını yoğun şekilde sürdürüyor; olay yerinde iş akinesi desteğiyle gelişigüzel müdahale yerine kontrollü kurtarma yapıldığı öğrenildi.

Valilik yetkilileri ve bazı görgü tanıkları, göçüğün aniden meydana geldiğini; ocakta yoğun toprak hareketi yaşandığını aktardı. Ordu Valiliği’nden yapılan ilk açıklamada enkaz altındaki kişilerin durumuna ilişkin net bilginin henüz teyit edilemediği bildirildi.

Emniyet ve sağlık önlemleri:
Bölgede emniyet güçleri trafik ve güvenlik tedbirleri alırken, sağlık ekipleri olay yerinde hazır bekliyor. Kurtarma çalışmalarının seyrine göre yetkililer tarafından yeni açıklamalar yapılacağı belirtildi.

Soruşturma ve takip:
Olayla ilgili başlatılan idari ve adli soruşturmada taş ocağının işletme koşulları, çalışma güvenliği önlemleri ve olası ihmaller incelenecek; ihmali tespit edilenler hakkında yasal işlem başlatılacağı kaydedildi.


Arka plan (kısa)

Taş ocakları, iş güvenliği ve zemin stabilitesi açısından yüksek riskli işletmeler arasında yer alır. Bu tür olaylarda hızlı müdahale, doğru ekipman ve koordinasyon can kaybını azaltmada belirleyici olur. (Genel bilgi.)

Okumaya Devam Et

Çok Okunanlar