Gündem
Saçını Kazıtan Eşinin Desteğiyle Kanseri Yendi
Saçını Kazıtan Eşinin Desteğiyle Kanseri Yendi
04 Şubat 2026 – 13:04

Hilal Kaya Torun (31), meme kanseri tanısı aldığında dünyası başına yıkıldı. Zorlu tedavi sürecinde saçları dökülürken, eşi Yasin Torun’un sıra dışı desteği ve yanında dimdik duruşu, onun için en büyük ilaç oldu. İşte umut ve sevgi dolu bir mücadele hikayesi…
Siirt’te yaşayan çocuk gelişimi öğretmeni Hilal Kaya Torun, 8 Şubat 2024’te 3. evre triple negatif meme kanseri tanısı aldı. Göğsünde hissettiği kitleyi doktorlar önce yağ bezesi sanmıştı. Ancak eşi Yasin Torun’un ısrarla biyopsi yaptırmasını istemesi, hayat kurtaran bir adım oldu.
Agresif seyirli bir tür olan kanserle mücadele için İstanbul’a giden çift, 18 kür kemoterapi, çift taraflı mastektomi ameliyatı ve 30 seans radyoterapi sürecini birlikte göğüsledi.

Kemoterapinin ilk günlerinde saçları dökülmeye başlayan Hilal Hanım’a eşi Yasin Bey, tarihi bir destek verdi. “Sen öyle görünce dayanamadım” diyerek kendi saçlarını da kazıttı. Bu dayanışma anını sosyal medyada paylaşan Hilal Hanım’ın videosu 1 milyon 900 binden fazla kişiye ulaştı ve yüzbinlere umut oldu.
27 Aralık 2025’te tedaviden tam yanıt alarak kanseri yenen Hilal Hanım, Dünya Kanser Günü’nde DHA’ya duygu dolu açıklamalarda bulundu.
Haber Detayları
Tanı Süreci ve İlk Şok
Hilal Hanım, biyopsiye giderken “Polyannacılık oynadığını” ve en güzel kıyafetlerini giydiğini söylüyor. Ancak sonuçlar, “yayılım hızı %95” olan agresif bir kanser türünü gösterdi. İlk anda aklından “Ben daha 29 yaşındayım, ölürsem eşim ne yapacak?” düşüncesi geçti. Doktorlar yayılım beklerken, hastalığın sadece göğüste sınırlı kalması onları da şaşırttı. Bu haberi aldığında sevinçten doktorun sandalyesini alıp şarkı söylemeye başladığını anlatıyor.

Zorlu Tedavi ve Eşin Fedakarlığı
Tedavi süreci 7 aylık zorlu bir kemoterapi ile başladı. Psikolojik olarak çok düştüğü bir dönemde anneannesinin evine yerleşmek istedi. Eşi Yasin Bey, refakatçi izni ve ücretsiz izin alarak ona eşlik etti. Bahçede zaman geçirerek, çiçekler ekip, hayvanlarla ilgilenerek terapi gördü. Ardından gelen mastektomi ameliyatı ise fiziksel ve ruhsal olarak en ağır sınavlardan biri oldu: “Annem ve eşim ne kadar yanımda olsa da acıları ben hissediyordum.”

Saçlarını Birlikte Kazıdılar
Kemoterapiye bağlı saç dökülmesi başlayınca, Hilal Hanım saçını kestirmek istemedi. Saçları avuç avuç dökülürken, eşi Yasin Bey ona şöyle dedi: “Bak böyle eline geldikçe daha çok acı çekeceksin. Hani dışarıda yaptırmak istemezsen, gel beraber evde yapalım.” Bir Ramazan gecesi, iftar ve duanın ardından Yasin Bey önce eşinin, sonra kendi saçını kesti. Hilal Hanım, “O beni öyle görmeye dayanamadığı için yaptı” diyor.
Zafer ve Tüm Kadınlara Çağrı
27 Aralık 2025’te doktoru, “Yırttın bebeğim! Sen yendin, bitti artık!” diyerek müjdeyi verdi. Hilal Hanım, bu süreçte kendisini yeniden inşa etmeyi öğrendiğini, daha önceki hayatına göre çok daha cesur biri olduğunu düşünüyor. Tüm kadınlara çağrıda bulunuyor: “20 yaşından itibaren tüm kadınlar 6 ayda bir kontrol yaptırmalı. Sadece ultrason yetmez, mutlaka mamografi ya da MR’a girmeleri gerekiyor.”
En Büyük Şifa İnançta
Hilal Hanım, kanserle mücadele edenlere şu mesajı veriyor: “Bence en büyük şifa önce kendi içinizde olan. Buna inanmanız lazım. Ben inandım, bu şekilde yürüdüm. Evet, acılar geçiyor. Ameliyat acınız geçiyor, kemoterapi acınız geçiyor, her şey geçiyor. Atlattıktan sonra asla aynı insan olmuyorsunuz.”
Aile Desteğinin Gücü
Bu zorlu yolculukta en büyük desteği eşi Yasin Bey, annesi, anneannesi ve teyzesinden aldığını belirten Hilal Hanım, “Onlar sayesinde düştüğüm yerden kalktım” diyerek minnettarlığını ifade ediyor. Doktoru da eşine teşekkür ederek, “Buraya gelip de kanser tanısı alıp boşananları çok gördüm” demiş.
Gündem
Kayseri’de Yürekleri Ağza Getiren Olay: 10 Aylık Bebek Arabada Unutuldu, Aile Gazetecilere Saldırdı
Kayseri’de Yürekleri Ağza Getiren Olay: 10 Aylık Bebek Arabada Unutuldu, Aile Gazetecilere Saldırdı
Tarih: 23 Haziran 2026
Saat: 01:40 (Güncelleme: 05:15)
İHA

Kayseri’nin Talas ilçesinde, 10 aylık bir bebeğin otoparkta park halindeki araçta unutulması yürekleri ağza getirirken, olay yerine gelen basın mensuplarına yönelik saldırı ise ayrı bir skandal olarak kayıtlara geçti. Bebeğin itfaiye ekipleri tarafından kurtarılmasının ardından anne ve yakınları, haber yapmaya çalışan gazetecilere saldırarak tehditler savurdu.
Kayseri’nin Talas ilçesi Kiçiköy Mahallesi Hoca Ahmet Yesevi Caddesi’nde bulunan Millet Bahçesi’nin otoparkında dün akşam saatlerinde yaşanan olayda, bir anne 10 aylık bebeğini aracın içinde unuttu. Park halindeki araçta mahsur kalan bebek, çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri tarafından cam kırılarak kurtarıldı. Bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

KAYSERİ’NİN TALAS İLÇESİNDE 10 AYLIK BEBEĞİNİ ARABADA UNUTAN KADIN VE YAKINLARI, DURUMU HABER YAPMAYA GELEN GAZETECİLERE SALDIRARAK, TEHDİT ETTİ. 10 AYLIK BEBEK İTFAİYE EKİPLERİNİN ÇALIŞMALARIYLA ARAÇTAN KURTARILDI. (MÜKREMİN KAYA – SAMET AKSOY/KAYSERİ-İHA)
Ancak olayın ardından yaşananlar, asıl tartışmayı beraberinde getirdi. Bebeğini arabada unutan kadın ve yanındaki yakınları, olay yerine gelerek haber çekimi yapmak isteyen basın mensuplarına adeta çıldırdı. Anne ve yakınları, gazetecilerin kameralarına müdahale ederek görüntü almalarını engellemeye çalıştı, hakaret ve tehditler savurdu. Saldırgan grup, görevini yapmaya çalışan gazetecilere fiziksel müdahalede bulunurken, güvenlik güçlerine de zor anlar yaşattı.
O anlar amatör kameralara yansırken, yaşanan gerilim dakikalarca sürdü. Bebeğini araçta unutan annenin olay sonrası sergilediği bu tavır, sosyal medyada büyük tepki çekti.
Gündem
KAYSERİ’DE ‘LAF ATMA’ YÜZÜNDEN BIÇAKLI KAVGA: 1 ÖLÜ, 2 YARALI
KAYSERİ’DE ‘LAF ATMA’ YÜZÜNDEN BIÇAKLI KAVGA: 1 ÖLÜ, 2 YARALI
· Tarih: 23 Haziran 2026
· Saat: 03:54
DHA, İHA

Olay, Kayseri’nin Kocasinan ilçesi Şeker Mahallesi’nde saat 01.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, B.A. ile Alper A., Yusuf B. ve Yiğit Can Y. arasında ‘laf atma’ nedeniyle tartışma çıktı. Kısa sürede büyüyen tartışma bıçaklı kavgaya dönüştü. B.A., yanında bulundurduğu bıçakla 3 kişiyi yaraladı.
İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Ağır yaralanan Alper A., Yusuf B. ve Yiğit Can Y., sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Kayseri Şehir Hastanesi’ne kaldırıldı. Ancak ağır yaralanan Alper A., doktorların tüm müdahalesine rağmen hayatını kaybetti. Yaralılardan Yusuf B.’nin durumunun ise ağır olduğu öğrenildi.

Olayın şüphelisi B.A., polis ekipleri tarafından kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Şüpheli, Kayseri Devlet Hastanesi’ndeki sağlık kontrolünün ardından polis merkezine götürüldü.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Gündem
Nevşehir’de Park Halindeki İki Otomobile Çarpıp Kaçan Alkollü Sürücü, Aracında Uyurken Yakalandı
Nevşehir’de Park Halindeki İki Otomobile Çarpıp Kaçan Alkollü Sürücü, Aracında Uyurken Yakalandı
Yayın Tarihi: 23 Haziran 2026
Yayın Saati: 04:26
DHA

Nevşehir’in Emek Mahallesi’nde gece saatlerinde park halindeki iki otomobile çarpan alkollü sürücü, olay yerinden kaçtıktan sonra aracının direksiyonunda uyurken polis ekiplerince bulundu. Sürücünün 2.70 promil alkollü olduğu tespit edilirken, toplamda 27 bin 719 TL ceza kesildi ve ehliyetine 6 ay el konuldu.
Nevşehir’de gece yarısı yaşanan trafik kazası, alkollü sürücünün hem can güvenliğini hiçe sayması hem de olay yerinden kaçarak uyumasıyla damga vurdu. Kaza, saat 01.00 sıralarında Merkez ilçeye bağlı Emek Mahallesi Değirmendere Sokak’ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, E.G. idaresindeki 06 PG 562 plakalı otomobil, park halinde bulunan iki araca çarptı. Sürücü, çarpmanın şiddetiyle bölgeye gelen vatandaşları fark etmemek için hızla olay yerinden kaçtı.
KAÇAN SÜRÜCÜ 1 KİLOMETRE UZAKTA BULUNDU
İhbar üzerine kaza yerine sevk edilen polis ekipleri, güvenlik kameraları ve tanık ifadelerinden yola çıkarak kaçan aracın izini sürmeye başladı. Yapılan çalışmalar sonucunda E.G., kaza mahallinden yaklaşık 1 kilometre uzaklıktaki bir sokakta otomobilinin içinde uyurken yakalandı. Polis ekipleri tarafından zorlukla uyandırılan sürücüye ilk olarak alkol testi uygulandı. Test sonucunda E.G.’nin 2.70 promil alkollü olduğu belirlendi.
AHMET KÖSE: “SES DUYUP DIŞARI ÇIKTIK”
Kazada hasar gören otomobil sahiplerinden Ahmet Köse, olay anını şu sözlerle anlattı:
“Benim aracımın arkasındaki araca çarpıyor. Araçta kazanın şiddetiyle benim arabama çarpıyor. Ondan sonra kaçıp buraya gelmiş. Kenara çekmiş. İçinde uyumuş. Biz de ses duyup dışarı çıktık. Polisi aradık.”
CEZA YAĞDI: 27 BİN 719 TL VE 6 AY EHLİYET
Polis ekipleri tarafından alkollü araç kullanmaktan işlem yapılan E.G.’ye 27 bin 719 TL idari para cezası kesildi. Ayrıca sürücünün ehliyetine 6 ay süreyle el konuldu.
Olayla ilgili soruşturma devam ederken, yetkililer alkollü araç kullanmanın hem sürücü hem de diğer vatandaşlar için büyük tehlike oluşturduğunu bir kez daha hatırlattı.
-
Magazin1 hafta önceKızılcık Şerbeti’nin Işıl’ı Ece İrtem Hayatını Kaybetti!
-
Gündem1 hafta önceMuğla’da KADES İhbarına Giden Polis Memuru Şehit Oldu
-
Teknoloji1 hafta önceBeyaz Saray’ın Yapay Zeka Ambargosu Dünyada Endişe Yarattı
-
Gündem1 hafta önceŞırnak’ta 13 Yaşındaki Kız Güvercinlerle İlgilenirken Balkondan Düştü: O Anlar Kamerada
-
Magazin1 hafta önceOyuncu Ece İrtem’in Son Görüntüleri Ortaya Çıktı!
-
Gündem1 hafta önceTOKAT’TA AİLE FACİASI: GELİN, KAYINPEDERİNİ DARBEDEREK ÖLDÜRDÜ!
-
Magazin1 hafta önce60. Uluslararası Tekirdağ Kiraz Festivali’nde Coşku Dorukta: Kolpa ve Buray Sahne Aldı
-
Gündem1 hafta önceMeteoroloji’den Son Dakika Uyarısı: Sıcaklıklar Hızla Yükseliyor! 3 Bölgede Sağanak Alarmı
