Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu İstanbul
Bizimle İletişimde Kalın

Gündem

Mersin’de feci kaza: İkiz kızından biri öldü, diğeri yoğun bakımda — “Melekleri yok ettiler”

Yayımlandı

üzerinde

Mersin’de feci kaza: İkiz kızından biri öldü, diğeri yoğun bakımda — “Melekleri yok ettiler”

Yayın: 05 Şubat 2026, 11:00

Mersin’de D-400 kara yolunda 2 Şubat akşamı meydana gelen kazada ikiz kızlardan Kübra (15) ile iki kuzeni hayatını kaybetti; kardeşi Büşra (15) ağır yaralı. Sürücü gözaltına alındı, adliyede tutuklandı. Aile gözyaşı içinde üç cenazeyi yan yana toprağa verdi.

Kaza 2 Şubat akşamı saat 20.30 sıralarında Bekirde Mahallesi D-400 kara yolunda meydana geldi. Tarsus yönünden Mersin’e giden 33 ATE 039 plakalı cipin, önündeki aracı sollama girişimi sırasında direksiyon hâkimiyetini kaybederek refüjde karşıya geçmek için bekleyen kişilerin arasına daldığı, olayda Kübra Güney (15) ile yeğenleri Nejla Öztürk (16) ve Zehra Serdil Atak (18)’ın hayatını kaybettiği, diğer ikiz Büşra Güney (15) ile iki kişinin de yaralandığı bildirildi.

Kazayı yara almadan atlatan sürücü Melis Kuş (25) emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edildi ve çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuklandı. Yaralılar hastaneye kaldırılarak tedaviye alındı; Büşra Güney’in durumunun kritik olduğu aktarıldı.

Ailenin feryadı ve cenaze

Ölen çocukların cenazeleri otopsi işlemlerinin ardından Toroslar Güneykent Mezarlığı’na getirildi ve yakınlarının gözyaşları arasında yan yana toprağa verildi. Baba Mahmut Güney, “Varımız yoğumuz iki kızımız vardı. Biri gitti, diğeri yoğun bakımda… Bunlar melekti, melekleri yok ettiler” diyerek yetkililerden yardım ve olayın aydınlatılmasını istedi. Aile, bölgede üst geçit ya da güvenlik önlemlerinin alınması çağrısını yineledi

Olay yerinin ana yol üzerinde ve yayaların sık geçtiği bir bölge olması, sürücü davranışları ve yol güvenliği tartışmalarını gündeme taşıdı. Aile ve bölge sakinleri benzer olayların yaşanmaması için üst geçit/ayrıştırıcı güvenlik önlemleri talep ediyor. Yetkililerin olayla ilgili soruşturmasının sürdüğü bildirildi.

Okumaya Devam Et
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gündem

Kayseri’de Yürekleri Ağza Getiren Olay: 10 Aylık Bebek Arabada Unutuldu, Aile Gazetecilere Saldırdı

Yayımlandı

üzerinde

Kayseri’de Yürekleri Ağza Getiren Olay: 10 Aylık Bebek Arabada Unutuldu, Aile Gazetecilere Saldırdı

Tarih: 23 Haziran 2026
Saat: 01:40 (Güncelleme: 05:15)

İHA

Kayseri’nin Talas ilçesinde, 10 aylık bir bebeğin otoparkta park halindeki araçta unutulması yürekleri ağza getirirken, olay yerine gelen basın mensuplarına yönelik saldırı ise ayrı bir skandal olarak kayıtlara geçti. Bebeğin itfaiye ekipleri tarafından kurtarılmasının ardından anne ve yakınları, haber yapmaya çalışan gazetecilere saldırarak tehditler savurdu.

Kayseri’nin Talas ilçesi Kiçiköy Mahallesi Hoca Ahmet Yesevi Caddesi’nde bulunan Millet Bahçesi’nin otoparkında dün akşam saatlerinde yaşanan olayda, bir anne 10 aylık bebeğini aracın içinde unuttu. Park halindeki araçta mahsur kalan bebek, çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri tarafından cam kırılarak kurtarıldı. Bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

KAYSERİ’NİN TALAS İLÇESİNDE 10 AYLIK BEBEĞİNİ ARABADA UNUTAN KADIN VE YAKINLARI, DURUMU HABER YAPMAYA GELEN GAZETECİLERE SALDIRARAK, TEHDİT ETTİ. 10 AYLIK BEBEK İTFAİYE EKİPLERİNİN ÇALIŞMALARIYLA ARAÇTAN KURTARILDI. (MÜKREMİN KAYA – SAMET AKSOY/KAYSERİ-İHA)

Ancak olayın ardından yaşananlar, asıl tartışmayı beraberinde getirdi. Bebeğini arabada unutan kadın ve yanındaki yakınları, olay yerine gelerek haber çekimi yapmak isteyen basın mensuplarına adeta çıldırdı. Anne ve yakınları, gazetecilerin kameralarına müdahale ederek görüntü almalarını engellemeye çalıştı, hakaret ve tehditler savurdu. Saldırgan grup, görevini yapmaya çalışan gazetecilere fiziksel müdahalede bulunurken, güvenlik güçlerine de zor anlar yaşattı.

O anlar amatör kameralara yansırken, yaşanan gerilim dakikalarca sürdü. Bebeğini araçta unutan annenin olay sonrası sergilediği bu tavır, sosyal medyada büyük tepki çekti.

Okumaya Devam Et

Gündem

KAYSERİ’DE ‘LAF ATMA’ YÜZÜNDEN BIÇAKLI KAVGA: 1 ÖLÜ, 2 YARALI

Yayımlandı

üzerinde

KAYSERİ’DE ‘LAF ATMA’ YÜZÜNDEN BIÇAKLI KAVGA: 1 ÖLÜ, 2 YARALI

· Tarih: 23 Haziran 2026
· Saat: 03:54

DHA, İHA

Olay, Kayseri’nin Kocasinan ilçesi Şeker Mahallesi’nde saat 01.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, B.A. ile Alper A., Yusuf B. ve Yiğit Can Y. arasında ‘laf atma’ nedeniyle tartışma çıktı. Kısa sürede büyüyen tartışma bıçaklı kavgaya dönüştü. B.A., yanında bulundurduğu bıçakla 3 kişiyi yaraladı.

İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Ağır yaralanan Alper A., Yusuf B. ve Yiğit Can Y., sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Kayseri Şehir Hastanesi’ne kaldırıldı. Ancak ağır yaralanan Alper A., doktorların tüm müdahalesine rağmen hayatını kaybetti. Yaralılardan Yusuf B.’nin durumunun ise ağır olduğu öğrenildi.

Olayın şüphelisi B.A., polis ekipleri tarafından kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Şüpheli, Kayseri Devlet Hastanesi’ndeki sağlık kontrolünün ardından polis merkezine götürüldü.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Okumaya Devam Et

Gündem

Nevşehir’de Park Halindeki İki Otomobile Çarpıp Kaçan Alkollü Sürücü, Aracında Uyurken Yakalandı

Yayımlandı

üzerinde

Nevşehir’de Park Halindeki İki Otomobile Çarpıp Kaçan Alkollü Sürücü, Aracında Uyurken Yakalandı

Yayın Tarihi: 23 Haziran 2026
Yayın Saati: 04:26

DHA

Nevşehir’in Emek Mahallesi’nde gece saatlerinde park halindeki iki otomobile çarpan alkollü sürücü, olay yerinden kaçtıktan sonra aracının direksiyonunda uyurken polis ekiplerince bulundu. Sürücünün 2.70 promil alkollü olduğu tespit edilirken, toplamda 27 bin 719 TL ceza kesildi ve ehliyetine 6 ay el konuldu.

Nevşehir’de gece yarısı yaşanan trafik kazası, alkollü sürücünün hem can güvenliğini hiçe sayması hem de olay yerinden kaçarak uyumasıyla damga vurdu. Kaza, saat 01.00 sıralarında Merkez ilçeye bağlı Emek Mahallesi Değirmendere Sokak’ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, E.G. idaresindeki 06 PG 562 plakalı otomobil, park halinde bulunan iki araca çarptı. Sürücü, çarpmanın şiddetiyle bölgeye gelen vatandaşları fark etmemek için hızla olay yerinden kaçtı.

KAÇAN SÜRÜCÜ 1 KİLOMETRE UZAKTA BULUNDU

İhbar üzerine kaza yerine sevk edilen polis ekipleri, güvenlik kameraları ve tanık ifadelerinden yola çıkarak kaçan aracın izini sürmeye başladı. Yapılan çalışmalar sonucunda E.G., kaza mahallinden yaklaşık 1 kilometre uzaklıktaki bir sokakta otomobilinin içinde uyurken yakalandı. Polis ekipleri tarafından zorlukla uyandırılan sürücüye ilk olarak alkol testi uygulandı. Test sonucunda E.G.’nin 2.70 promil alkollü olduğu belirlendi.

AHMET KÖSE: “SES DUYUP DIŞARI ÇIKTIK”

Kazada hasar gören otomobil sahiplerinden Ahmet Köse, olay anını şu sözlerle anlattı:

“Benim aracımın arkasındaki araca çarpıyor. Araçta kazanın şiddetiyle benim arabama çarpıyor. Ondan sonra kaçıp buraya gelmiş. Kenara çekmiş. İçinde uyumuş. Biz de ses duyup dışarı çıktık. Polisi aradık.”

CEZA YAĞDI: 27 BİN 719 TL VE 6 AY EHLİYET

Polis ekipleri tarafından alkollü araç kullanmaktan işlem yapılan E.G.’ye 27 bin 719 TL idari para cezası kesildi. Ayrıca sürücünün ehliyetine 6 ay süreyle el konuldu.

Olayla ilgili soruşturma devam ederken, yetkililer alkollü araç kullanmanın hem sürücü hem de diğer vatandaşlar için büyük tehlike oluşturduğunu bir kez daha hatırlattı.

Okumaya Devam Et

Çok Okunanlar