Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu İstanbul
Bizimle İletişimde Kalın

Ekonomi

Ev hanımlarına emeklilik düzenlemesinde son durum 2025: Ev hanımlarına emeklilik hakkı çıktı mı, ne zaman çıkacak?

Yayımlandı

üzerinde

Başvuruda bulunan ev kadınları, isteğe bağlı sigorta ile kayıt olacak. Söz konusu sigorta Bağ-Kur kapsamında sayılacak. Böylece ev kadınları, devlet destekli primlerini, kendi işini yapıyor gibi her ay düzenli şekilde ödeyecek.

Ödemeler internet üzerinden yapılacak.

Okumaya Devam Et
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Ekonomi

Enflasyon verileri ne zaman açıklanacak? Ekonomistlerin enflasyon beklentisi belli oldu (2025 TÜİK eylül ayı TÜFE kararı)

Yayımlandı

üzerinde

AA Finans’ın Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından 3 Ekim Cuma günü açıklanacak eylül ayı enflasyon verilerine ilişkin beklenti anketi, 26 ekonomistin katılımıyla sonuçlandı.

Ankete katılan ekonomistlerin eylülde aylık enflasyon beklentilerinin ortalaması yüzde 2,47 oldu. Ekonomistlerin eylül ayı için enflasyon beklentileri yüzde 1,95 ile yüzde 2,70 aralığında yer aldı.

Ekonomistlerin eylül ayı enflasyon beklentilerinin ortalamasına göre (yüzde 2,47) bir önceki ay yüzde 32,95 olan yıllık enflasyonun eylülde yüzde 32,31’e ineceği öngörülüyor.

Öte yandan, ekonomistlerin 2025 sonu enflasyon beklentisi eylül ayı itibarıyla yüzde 30,09 oldu. Ekonomistlerin yıl sonu için enflasyon beklentileri yüzde 29,20 ile yüzde 32,54 aralığında yer aldı.

Okumaya Devam Et

Ekonomi

Türkiye Sigorta ‘sigortayı’ herkes için erişilebilir hale getiriyor

Yayımlandı

üzerinde

Türkiye , sağlık ve kasko gibi bireysel ürünlerde erişilebilirliği artırmak ve müşterilerine ödeme kolaylığı sağlamak amacıyla peşin fiyatına taksit kampanyası başlattı. Peşin fiyatına sağlık ve kaskoda 12 aya, trafikte ise 10 aya varan taksit imkânı sunan kampanya, 31 Aralık 2025 tarihine kadar devam edecek.

Güçlü finansal yapısı, müşteri odaklı hizmet anlayışı ve teknoloji destekli süreç yönetimiyle sigorta sektöründeki liderliğini pekiştirmeye devam eden Türkiye Sigorta, müşterilerinin her zaman yanında yer alıyor. Bireysel sigortalarda erişilebilirliği artırma stratejisiyle müşterilerine ödeme avantajı sunan Türkiye Sigorta; kaskoda %100 orijinal parça taahhüdü, sağlıkta Geliştirilmiş Ömür Boyu Yenileme Garantisi ve dijitalleşme yatırımlarıyla müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor.

“SİGORTAYI HERKES İÇİN ULAŞILABİLİR HALE GETİRİYORUZ”

Türkiye Sigorta Genel Müdürü Taha Çakmak, kampanyaya ilişkin yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Türkiye Sigorta olarak ana hedefimiz, sigortalılık bilincini toplumun her kesimine yaygınlaştırmak ve sigortayı herkes için ulaşılabilir ve erişilebilir kılmaktır. Şirket stratejimiz doğrultusunda sağlık, kasko ve trafik ürünlerimizde sunduğumuz peşin fiyatına taksit imkânlarıyla sigortalılarımıza ödeme kolaylığı sağlıyoruz. Bu kampanyayı yalnızca finansal bir kolaylık değil, aynı zamanda toplumsal bir sorumluluk olarak da görüyoruz. Taksit kampanyamızın yanı sıra kasko sigortalarımızda hasar durumunda yüzde 100 orijinal parça kullanım taahhüdü vererek sigortalılarımıza sunduğumuz güvencemizi daha da ileriye taşıyoruz.”

BİREYSEL KASKO HASAR ONARIMLARINDA YÜZDE 100 ORİJİNAL PARÇA TAAHHÜDÜ

Vatandaşların sigortaya erişilebilirliğini artırmak amacıyla uygulamaya aldıkları taksit kampanyasına ek olarak kasko hasar süreçlerindeki iyileştirmelere de değinen Taha Çakmak; “Bireysel kasko hasar onarımlarında yüzde 100 orijinal parça taahhüdü ile güvencemizi en üst seviyeye taşıyoruz. Bireysel kasko müşterilerimizin tamamında hasar durumunda orijinal parça kullanılması kararını müşteri memnuniyeti ve şeffaflık politikalarımız doğrultusunda aldık. Bu kararımızı sigortalılarımızdan tedarikçilerimize, servislerimizden eksperlerimize kadar tüm iş ortaklarımız ile paylaştık. Geçiş sürecinde tedarik işlemi başlamış olan hasarlarda herhangi bir olumsuzluk yaşanması durumunda yapılacak bildirimlere istinaden gerekli aksiyonları alacağız. Amacımız, sigortalılarımızın yaşamın her alanında kendilerini güvende hissetmelerini sağlamaktır. Ayrıca Türkiye Sigorta olarak hasar tarafında tüm tedarikçi, eksper ve diğer iş ortaklarımızı nisan ayında yazılımını tamamladığımız hasar portalinde bir araya getirerek, sigortalılarımıza sağladığımız hizmet kalitemizi artırıyoruz. Süreçlerimiz ile beraber, sigortalılarımızın tüm hasar süreçlerini şeffaflıkla takip edebilmesi için mobil uygulamamızı da yeniledik. Müşteri deneyimini de önceliklerimize alarak süreçlerimizi sürekli iyileştiriyoruz.” açıklamasında bulundu.

“SAĞLIKTA MİLYONLARIN GÜVENCESİ OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ”

Sağlık poliçelerindeki yeniliklere ilişkin de açıklama yapan Taha Çakmak, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Sağlık poliçelerimizde önemli bir yenilikle Tazminat Prim Oranı kontrolünü kaldırarak Geliştirilmiş Ömür Boyu Yenileme Garantisi sunuyoruz. Türkiye’nin dört bir yanındaki yaygın anlaşmalı kurum ağımız ve yapay zekâ destekli hızlı provizyon hizmetimiz sayesinde ‘Sağlıkta Milyonların Güvencesi’ olmaya devam edeceğiz. Farklı ihtiyaçlara hitap eden sağlık ürünlerimiz; geniş teminat yapısı, kapsamlı asistans hediye hizmetleri, mobil uygulamamız üzerinden sunduğumuz Online Hekim muayene hizmeti ve Avantajlar Dünyası ayrıcalıklarımız ile desteklenerek müşterilerimize sunulmaktadır.”

Peşin fiyatına taksit kampanyası hakkında detaylı bilgiye Türkiye Sigorta web sitesi, acente ve satış kanalları üzerinden ulaşılabiliyor.

Okumaya Devam Et

Ekonomi

Ekonomiye güven 6 ayın en yükseğinde

Yayımlandı

üzerinde

Ekonomik güven endeksi, mart ayından bu yana en yüksek değerine yükseldi.

Ağustos ayında 97,9 olan endeks eylül ayında 98 oldu. Eylülde bir önceki aya göre, tüketici güven endeksi yüzde 0,4 azaldı, reel kesim güven endeksi yüzde 0,2 oranında arttı.

Hizmet sektörü güven endeksi ise yüzde 0,1 azalırken perakende ticaret sektörü güven endeksi yüzde 0,4 artış kaydetti.

İnşaat sektörü güven endeksi ise yüzde 3,6 oranında yükseldi.

Okumaya Devam Et

Çok Okunanlar