Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu İstanbul
Bizimle İletişimde Kalın

Gündem

Adana Demirspor Kalecisi Murat Uğur Eser’in Babası Abdurrahman Eser İş Yerinde Silahla Vurularak Ölü Bulundu

Yayımlandı

üzerinde

Açıklaması
Adana Demirspor kalecisi Murat Uğur Eser’in kuyumcu babası Abdurrahman Eser, Seyhan’da dükkanında tabancayla vurulmuş halde ölü bulundu. Polis olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlattı.

Giriş ve Olayın Ortaya Çıkışı

02 Ağustos 2025 tarihinde, Adana’nın merkez Seyhan ilçesi Dağlıoğlu Mahallesi’ndeki bir kuyumcu dükkanından yükselen silah sesi, bölge sakinlerini alarma geçirdi. Çevredekilerin 112 Acil Çağrı Merkezi’ne yaptığı ihbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yapılan ilk incelemede, Adana Demirspor’un 1. Lig forması giyen kalecisi Murat Uğur Eser’in babası, 47 yaşındaki kuyumcu esnafı Abdurrahman Eser’in, iş yerinde başından tabancayla vurulmuş halde ölü bulunduğu tespit edild

Detaylı Olay Yeri İncelemesi

Olay yerine gelen kriminal polis ekipleri, dükkanın girişinde yer alan cam bölümünde kırık cam ve bir kaç mermi kovanı tespit etti. Adana Emniyet Müdürlüğü Cinayet Büro Amirliği ekipleri, olay yerinde parmak izi, kamera kayıtları ve delil toplama çalışması başlattı. İlk bulgular, saldırının profesyonel bir darbe olduğu şüphesini uyandırırken, dükkan içindeki güvenlik kameralarının incelenmesiyle silahlı saldırgan ya da saldırganların kimlik tespitine yönelik adımlar hız kazandı .

Polis Soruşturması ve Deliller

Emniyet yetkilileri, olaya ilişkin geniş çaplı bir soruşturma başlattı. Savcılık talimatıyla Abdurrahman Eser’in cep telefonu, iş yeri bilgisayarları ve çevredeki iş yerlerinin kamera kayıtlarına el kondu. Ayrıca, Eser’in iş yerinin çevresindeki MOBESE kameraları ile sivil plaka tanıma sistemleri (SPT) sorgulaması yapılarak şüphelilerin kaçış güzergâhı belirlenmeye çalışılıyor. Olay yeri inceleme ekipleri, mağazanın zemin katında herhangi bir hırsızlık izine rastlanmaması nedeniyle, saldırının muhtemelen önceden planlandığına işaret etti

Adana Demirspor ve Taraftar Tepkileri

Adana Demirspor Kulübü, resmi X (Twitter) hesabından yayınladığı başsağlığı mesajında “Kalecimiz evladımız Murat Uğur Eser’in kıymetli babası Abdurrahman Eser’in vefatını derin bir üzüntüyle öğrenmiş bulunuyoruz. Merhuma Allah’tan rahmet, evladımıza ve ailesine başsağlığı diliyoruz” ifadelerini kullandı . Taraftar grupları ise sosyal medyada #BaşımızSağolsun etiketiyle taziye mesajları paylaşıyor ve Eser ailesine destek olmaya çağırıyor.

Ailenin Yaşadığı Maddi ve Psikolojik Baskı İddiası

Bazı haber kaynaklarına göre, Abdurrahman Eser’in bir süredir maddi sıkıntılar yaşadığı ve piyasa borçlarına bağlı olarak psikolojik baskı altında olduğu öne sürüldü. Dolandırıcılık iddialarıyla gündeme gelen bir akrabasının da mağdur ettiği kişiler arasında olduğu bilgisi, soruşturmanın yönünü “failin eylemi önceden planlayıp planlamadığı” sorusuna çevirdi  Bu iddialar, Emniyet’in ceza dosyalarını inceleyerek, mağdur listesi ve şüpheli ilişkilerini mercek altına almasına neden oldu.

Olayın Hukuki Boyutu ve Beklenen Gelişmeler

Cumhuriyet Savcılığı, otopsi raporunun tamamlanmasının ardından ölüm nedeninin kesin tespiti için Adana Adli Tıp Kurumu’na gönderilen bulguların sonucunu bekliyor. Soruşturma kapsamında ifadesine başvurulacak tanık listesi hazırlanırken, saldırganın yakalanması durumunda “kasten adam öldürme” suçundan ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası gündeme gelecek. Polis, “ileri düzey balistik inceleme” ve “dijital delil eşleştirme” yöntemleriyle failin kimliğini belirlemeye çalışıyor .

Sonuç ve Kamuoyuna Yansıması

Adana Demirspor camiası ve Adana halkı, bu elim olaydan derin üzüntü duyarken, yetkililerden hızlı bir soruşturma ve adaletin yerini bulması beklentisi var. Olayın gelişmeleriyle ilgili yeni bilgilere ulaşıldıkça, kamuoyuna şeffaf bir bilgilendirme yapılması ve tüm delillerin titizlikle incelenmesi talep ediliyor. Gelişmeleri yakından takip etmeye devam edeceğiz.

Okumaya Devam Et
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gündem

SON DAKİKA | İçişleri Bakanlığı duyurdu: CHP’li 2 belediye başkanı görevden uzaklaştırıldı

Yayımlandı

üzerinde

SON DAKİKA | İçişleri Bakanlığı duyurdu: CHP’li 2 belediye başkanı görevden uzaklaştırıldı

23 Haziran 2026 |  21:30.

İçişleri Bakanlığı, hakkında “suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve rüşvet almak” suçlamasıyla soruşturma yürütülen iki CHP’li belediye başkanının görevden uzaklaştırıldığını duyurdu. Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ve Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut, tutuklanmalarının ardından geçici tedbir olarak görevlerinden alındı.

Bakanlığın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat hakkında İstanbul Anadolu 3. Sulh Ceza Hakimliğinin 23.06.2026 tarihli ve 2026/711 sorgu numaralı kararıyla tutuklama kararı verildiği belirtildi. Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut ise Silifke Cumhuriyet Başsavcılığının 22.06.2026 tarihli ve 2026/2236 sorgu numaralı kararıyla tutuklandı.

Açıklamada, her iki başkanın da Anayasa’nın 127’nci maddesi ile 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 47’nci maddesi uyarınca, geçici bir tedbir olarak İçişleri Bakanlığınca görevlerinden uzaklaştırıldığı ifade edildi.

Adalar Belediye Başkanı Akpolat hakkında yürütülen soruşturma kapsamında “rüşvet”, “irtikap”, “resmî belgede sahtecilik” ve “suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve yönetme” gibi suçlamalar yer alıyor. Soruşturma kapsamında Akpolat’ın yanı sıra çok sayıda kişinin gözaltına alındığı ve bazılarının tutuklandığı öğrenildi.

İstanbul Valiliği’nin, Adalar Belediye Başkanı Akpolat’ın tutuklanması ve görevden uzaklaştırılmasının ardından Adalar İlçe Belediye Meclisi’ni başkan vekili seçimi için toplantıya çağıracağı belirtiliyor.

Okumaya Devam Et

Gündem

Ordu’da Korkunç Cinayet: Tartıştığı Eşini Manavda Bıçaklayarak Öldürdü, Bir Kişiyi de Ağır Yaraladı

Yayımlandı

üzerinde

Ordu’da Korkunç Cinayet: Tartıştığı Eşini Manavda Bıçaklayarak Öldürdü, Bir Kişiyi de Ağır Yaraladı

Tarih: 23 Haziran 2026
Saat: 19:43

DHA

Ordu’nun Kumru ilçesinde dehşet saçan bir olay yaşandı. Serkan S. (38), henüz belirlenemeyen bir nedenle tartıştığı 4 çocuk annesi eşi Emine Sanmak’ı (36) çalıştığı manavda bıçaklayarak öldürdü. Olay sırasında yardıma koşan Celil A. (52) ise saldırgandan kaçmaya çalışırken bıçaklanarak ağır yaralandı.

Edinilen bilgilere göre olay, Kumru ilçesi Karacalı Mahallesi Halil Sıtkı Caddesi’nde saat 15.30 sıralarında meydana geldi. Serkan S. ile eşi Emine S. arasında çıkan tartışma kısa sürede büyüdü. Öfkeli koca, manavın içeriden kapısını kilitleyerek eşine bıçakla saldırdı. Emine Sanmak’ın çığlıkları üzerine çevredeki vatandaşlar manavın camını kırarak içeri girmek istedi. Ancak bu sırada saldırgan, manavdan kaçarak yol kenarında minibüsünde bekleyen Celil A.’yı da bıçaklayarak ağır yaraladı.

Eşi Hastanede Hayatını Kaybetti

İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Ağır yaralanan Emine Sanmak, sağlık görevlilerinin ilk müdahalesinin ardından Kumru Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Doktorların tüm çabasına rağmen genç kadın kurtarılamadı. Celil A. ise Fatsa Devlet Hastanesi’ne sevk edilerek tedavi altına alındı. Hastaneden alınan bilgiye göre yaralının tedavisinin devam ettiği ve hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

Katil Jandarmaya Teslim Oldu

Olayın ardından kaçan Serkan S., kısa süre içinde jandarma karakoluna giderek teslim oldu. Gözaltına alınan şüphelinin işlemleri devam ederken, olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlatıldı.

Yetkililerden Açıklama Bekleniyor

Ordu Valiliği ve Kumru Kaymakamlığı’nın olayla ilgili resmi bir açıklama yapması beklenirken, kamuoyunda kadına şiddet ve cinayetler bir kez daha kanayan yara olarak gündeme geldi.

Okumaya Devam Et

Gündem

Şişli’de Metrobüs İstasyonunda Gizlice Kadın Fotoğrafı Çeken Şüpheliye Vatandaş Müdahale Etti

Yayımlandı

üzerinde

Şişli’de Metrobüs İstasyonunda Gizlice Kadın Fotoğrafı Çeken Şüpheliye Vatandaş Müdahale Etti

Tarih: 23 Haziran 2026
Saat: 17:57

DHA

 

İstanbul Şişli’deki Mecidiyeköy Metrobüs İstasyonu’nda bir kişi, cep telefonuyla bir kadının fotoğraflarını gizlice çekti. Durumu fark eden vatandaşlar şüpheliye müdahale ederek polise teslim etti. O anlar cep telefonu kamerasına yansıdı

Olay, bugün saat 15.30 sıralarında Şişli Mecidiyeköy Metrobüs İstasyonu’nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kimliği henüz öğrenilemeyen bir şahıs, istasyonda bekleyen bir kadının fotoğraflarını izinsiz olarak cep telefonuyla çekmeye başladı. Kadının fark etmesiyle birlikte çevredeki vatandaşlar da duruma müdahale etti.

Görgü tanıklarının ifadesine göre, şüphelinin rahatsız edici tavırları üzerine kalabalıklaşan vatandaşlar, şahsı yakalayarak çevre sarmıştı. Yaşanan arbede sırasında fotoğrafı çekilen kadın, sinirle şüpheliye “Bütün gün benim fotoğraflarımı çekmişsin” diyerek tepki gösterdi. O anlar, başka bir vatandaşın cep telefonu kamerasına yansıdı.

Kısa sürede olay yerine gelen polis ekipleri, vatandaşlar tarafından kontrol altında tutulan şüpheliyi teslim aldı. Yapılan ilk incelemelerde, şüphelinin cep telefonunda kadına ait fotoğrafların bulunduğu tespit edildi. Fotoğrafı çekilen kadının şüpheliden şikayetçi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili adli soruşturma başlatıldı.

Yetkililer, özellikle toplu taşıma araçları ve kalabalık alanlarda benzer durumlarla karşılaşan vatandaşların 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulunmaları ve güvenlik güçlerine yardımcı olmaları gerektiğini hatırlattı.

Okumaya Devam Et

Çok Okunanlar