Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu İstanbul
Bizimle İletişimde Kalın

Son Dakika

Adana Demirspor Küme Düşen İlk Takım Oldu: Detaylı Haber ve Analiz

Yayımlandı

üzerinde

Meta Açıklama:
Adana Demirspor, mali kriz, teknik direktör değişiklikleri ve saha içi performans sorunları nedeniyle Süper Lig’den küme düştü. Takımın yaşadığı zorluklar, alınan cezalar ve geleceğe dair beklentiler detaylı analizimizde.


Giriş

Süper Lig’in nefes kesen mücadelesinde, Adana Demirspor bu sezon beklenmedik gelişmelerle gündeme oturdu. Kulübün mali sıkıntıları, transfer yasağı ve saha içindeki performans düşüşleri, takımın ligdeki konumunu ciddi şekilde etkiledi. Ligin son haftalarında alınan sonuçlarla birlikte, Adana Demirspor tarihe “küme düşen ilk takım” olarak geçti. Bu makalede, kulübün yaşadığı sorunları, alınan cezaları, teknik direktör değişikliklerini ve geleceğe yönelik beklentileri ayrıntılarıyla ele alıyoruz.


Finansal Sorunlar ve Transfer Yasakları

Mali Kriz ve Yönetimsel Zorluklar

Adana Demirspor, sezon öncesinde yaşadığı finansal sıkıntılar nedeniyle transfer piyasasında önemli dezavantajlar yaşadı. Kulübün ekonomik kriz içerisinde olması, hem oyuncu kadrosunu güçlendirme hem de takıma yeni yıldızlar katma konusunda ciddi kısıtlamalar getirdi. Mali sorunlar, kulübün UEFA ve yerel düzenleyici kuruluşlar tarafından verilen mali cezaların da habercisi oldu.

Transfer Yasakları ve Kadro Problemleri

Mali krizden kaynaklanan transfer yasağı, Adana Demirspor’un sezon boyunca genç ve tecrübeli oyuncu arasındaki dengeyi sağlamasını zorlaştırdı. Eski yıldız oyuncuların takımdan ayrılması, kadro derinliğinin azalmasına ve saha içindeki performansın düşmesine neden oldu. Bu durum, ligde alınan sonuçların doğrudan etkileyicilerinden biri olarak öne çıktı.


Teknik Direktör Değişiklikleri ve Taktiksel Sorunlar

Sezon Başlangıcındaki Belirsizlik

Sezonun başında yaşanan düşük performans, teknik direktör değişikliklerini kaçınılmaz kıldı. İlk maçlardan alınan olumsuz sonuçlar, takımın taktiksel anlamda istikrarsız bir görüntü çizmesine yol açtı. Takım yönetiminde yaşanan bu belirsizlik, oyuncuların moralini de olumsuz etkiledi.

Koç Değişiklikleri ve Adaptasyon Süreci

Takımın teknik direktör kadrosunda meydana gelen sık sık değişiklikler, oyuncuların sahadaki uyumunu zorlaştırdı. Her yeni koç, farklı bir oyun planı ve strateji ile sahaya çıkarken, oyuncuların bu yeni sisteme adapte olma süreci yeterince verimli olamadı. Sonuç olarak, maçlarda alınan puan kayıpları, küme düşme sürecinin hızlanmasına neden oldu.


Saha Performansı ve Küme Düşme Süreci

Kritik Maçlar ve Aldığı Cezalar

Sezonun kritik maçlarında alınan sonuçlar, Adana Demirspor’un ligdeki konumunu dramatik bir şekilde zora soktu. Tartışmalı hakem kararları ve saha içi olaylar, takımın puan kaybetmesine ve hatta bazı maçlarda ceza almaya yol açtı. Özellikle, alınan 3-0 hükmen mağlubiyet cezası, takımın moral ve motivasyonunu olumsuz etkiledi.

Performans Düşüşünün Nedenleri

Mali kısıtlamalar, teknik direktör belirsizlikleri ve kadro yetersizlikleri, saha performansındaki düşüşün başlıca nedenleri arasında yer aldı. Oyuncular arasındaki uyum eksikliği, takımın savunma ve hücum dengesini bozdu; bu durum, maç sonuçlarına doğrudan yansıdı. Ligin bitimine sadece üç hafta kala, yaşanan bu olumsuzluklar neticesinde Adana Demirspor küme düştü.


Adana Demirspor Analizi

Kulübün Güncel Durumu

Adana Demirspor’un bu sezon yaşadığı sıkıntılar, kulübün genel yapısında derinleşen sorunların bir göstergesi. Mali kriz, sadece transfer piyasasında değil, kulübün genel yönetiminde de ciddi aksamalar yarattı. Teknik direktör değişiklikleri ve kadro problemleri, oyuncuların performansını olumsuz yönde etkiledi.

Zayıf ve Güçlü Yönler

  • Zayıf Yönler:

    • Finansal İstikrarsızlık: Sürekli yaşanan mali kriz, takımın dış kaynaklardan destek alamamasına neden oldu.
    • Kadro Derinliği: Transfer yasağı ve eski oyuncuların ayrılması, kadro derinliğini azaltarak performans kayıplarına yol açtı.
    • Taktiksel İstikrarsızlık: Teknik direktör değişiklikleri, takımın oyun planında süreklilik sağlayamadı.
  • Güçlü Yönler:

    • Genç Yetenekler: Zorluklara rağmen, genç oyuncular takımın geleceğine dair umut verici izler sunuyor.
    • Taraftar Desteği: Adana Demirspor taraftarları, zor günlerde bile takımlarına olan bağlılıklarını sürdürüyor.

Geleceğe Yönelik Beklentiler ve Çözüm Önerileri

Adana Demirspor’un bu sezon yaşadığı küme düşme süreci, kulüp yönetimi için bir uyarı niteliğinde. Gelecekte benzer sıkıntıların yaşanmaması için aşağıdaki adımların atılması önerilebilir:

  • Mali Yönetimin Yeniden Yapılandırılması:
    Kulübün finansal krizden çıkabilmesi için şeffaf ve etkili bir mali yönetim stratejisi benimsenmeli.

  • Teknik Direktör ve Taktiksel Planlama:
    Sürekli değişen teknik direktör yerine uzun vadeli bir strateji oluşturularak, oyuncuların uyum süreci hızlandırılabilir.

  • Kadro Yenileme ve Altyapıya Yatırım:
    Genç yeteneklerin keşfi ve altyapıya yapılacak yatırımlar, takımın uzun vadeli başarısını destekleyecektir.


Sonuç

Adana Demirspor, bu sezon yaşadığı mali sıkıntılar, teknik direktör belirsizlikleri ve saha içi performans sorunları nedeniyle Süper Lig’den küme düşen ilk takım olarak tarihe geçti. Kulübün içinde bulunduğu bu durum, sadece mevcut sezona değil, geleceğe dair de ciddi soru işaretleri oluşturuyor. Yönetimsel ve stratejik adımların yeniden gözden geçirilmesi, Adana Demirspor’un yeniden ayağa kalkması için büyük önem taşıyor.

Adana Demirspor analizi, kulübün mevcut zorluklarını ve gelecekte atılması gereken adımları gözler önüne seriyor. Taraftar desteği ve genç yeteneklerin varlığı, doğru yönetimle birlikte kulübün yeniden başarılı olabileceğinin işaretlerini veriyor. Bu doğrultuda, Adana Demirspor’un geleceği için yapılacak yatırımlar ve stratejik planlamalar, takımın uzun vadeli başarısının anahtarı olacaktır.42

Son Dakika

Son dakika deprem mi oldu? Az önce deprem nerede oldu? İstanbul, Ankara, İzmir ve il il AFAD son depremler 29 Temmuz 2025

Yayımlandı

üzerinde

AFAD SON DEPREMLER LİSTESİ Lokasyon Saat / Tarih Enlem Boylam Derinlik Büyüklük SAKCAGOZE-NURDAGI (GAZIANTEP) 04:34:57 29-07-2025 37,1818 36,9042 5,4 1,8 EGE DENIZI 04:27:15 29-07-2025 35,5957 27,1083 5,7 2,7 Ege Denizi – [111.18 km] Datça (Muğla) 04:27:15 29-07-2025 35,77556 26,95417 7,48 2,2 Toprakkale (Osmaniye) 04:21:13 29-07-2025 37,08889 36,10444 9,69 1,5 BUYUKTUYSUZ-TOPRAKKALE (OSMANIYE) 04:21:12 29-07-2025 37,0142 36,0915 7,4 1,4 Ege Denizi – İzmir Körfezi – [06.54 km] Güzelbahçe (İzmir) 03:48:19 29-07-2025 38,43444 26,87556 7,5 1,5 IZMIR KORFEZI (EGE DENIZI) 03:48:18 29-07-2025 38,444 26,8612 4 1,6 HANIDERE-(ERZINCAN) 03:48:12 29-07-2025 39,8385 39,6083 3,1 1,9 Merkez (Erzincan) 03:48:12 29-07-2025 39,82083 39,59611 8,77 1,6 Varto (Muş) 03:45:09 29-07-2025 39,22111 41,54306 6,93 1,7 ELMADALI-HINIS (ERZURUM) 03:45:08 29-07-2025 39,2372 41,6238 11,7 1,7 Salihli (Manisa) 03:01:54 29-07-2025 38,56083 28,16972 7,46 1,1 CANDARLI KORFEZI (EGE DENIZI) 02:51:52 29-07-2025 38,8772 26,7995 14,8 1,4 KORKUTELI (ANTALYA) 02:42:03 29-07-2025 37,076 30,1732 3,3 1,9 SILIVRI ACIKLARI-ISTANBUL (MARMARA DENIZI) 02:11:44 29-07-2025 40,8157 28,2697 15,2 1,8 MUSTAFABEYLI-CEYHAN (ADANA) 02:01:25 29-07-2025 37,0742 36,0542 8,8 1,9 GUZELIM-TUFANBEYLI (ADANA) 01:54:11 29-07-2025 38,1477 36,2153 6,7 1,6 Honaz (Denizli) 01:44:32 29-07-2025 37,73194 29,36972 6,82 1,2 Simav (Kütahya) 01:14:14 29-07-2025 39,21694 28,98583 7 1,5 YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) 01:14:13 29-07-2025 39,2203 28,9822 9,9 1,7 Kavaklıdere (Muğla) 01:00:29 29-07-2025 37,40528 28,34694 7 1,5 ESENKOY-YATAGAN (MUGLA) 01:00:28 29-07-2025 37,3703 28,3282 5,4 1,5 Gündoğmuş (Antalya) 00:49:15 29-07-2025 36,81194 31,93306 6,87 2,5 SENIR-GUNDOGMUS (ANTALYA) 00:49:15 29-07-2025 36,7962 31,9722 17,3 2,5 GEBELEK-PINARBASI (KAYSERI) 00:46:59 29-07-2025 38,7002 36,488 8,5 1,2 Simav (Kütahya) 00:35:40 29-07-2025 39,21944 29,02111 5,27 1,9 YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) 00:35:39 29-07-2025 39,2262 29,0002 11,1 2,3 Marmara Denizi – [12.96 km] Avcılar (İstanbul) 00:33:22 29-07-2025 40,85917 28,72194 10,23 2,2 AVCILAR ACIKLARI-ISTANBUL (MARMARA DENIZI) 00:33:22 29-07-2025 40,8347 28,6982 8,9 2,1 Andırın (Kahramanmaraş) 00:16:24 29-07-2025 37,40667 36,4525 7 1,2 Merkez (Bolu) 23:42:40 28-07-2025 40,81028 31,555 10,78 0,9 Pazarcık (Kahramanmaraş) 23:34:49 28-07-2025 37,55444 37,40611 6,83 1,3 Köyceğiz (Muğla) 23:34:19 28-07-2025 36,99472 28,87222 8,85 1,5 CAYHISAR-KOYCEGIZ (MUGLA) 23:34:18 28-07-2025 37,0113 28,8647 8,3 1,9 Simav (Kütahya) 23:26:42 28-07-2025 39,1625 29,05083 10 1,2 Ekinözü (Kahramanmaraş) 22:57:04 28-07-2025 38,04361 37,05722 7,03 2 YENIKOY-EKINOZU (KAHRAMANMARAS) 22:57:04 28-07-2025 38,0233 37,0727 5,6 2 İmranlı (Sivas) 21:51:05 28-07-2025 39,83444 38,32667 6,9 2,4 KUZKOY-IMRANLI (SIVAS) 21:51:04 28-07-2025 39,8413 38,3347 1,4 2,5 Yüksekova (Hakkari) 21:47:29 28-07-2025 37,40583 43,98639 7 1,7 Simav (Kütahya) 21:46:51 28-07-2025 39,22167 28,95639 9,58 1,6 EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) 21:46:50 28-07-2025 39,216 29,0338 11,2 1,8 Köyceğiz (Muğla) 21:36:42 28-07-2025 37,00111 28,865 7 1,1 Simav (Kütahya) 21:26:13 28-07-2025 39,24167 28,95139 6,54 1,4 EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) 21:26:13 28-07-2025 39,2037 29,0257 1,2 1,7 Afşin (Kahramanmaraş) 21:07:23 28-07-2025 38,12694 36,85333 7 1,8 ORDEKKOY-AFSIN (KAHRAMANMARAS) 21:07:23 28-07-2025 38,1782 36,8717 5,2 1,7 EGE DENIZI 20:30:02 28-07-2025 36,7038 24,7433 18,6 2,4 Simav (Kütahya) 20:14:24 28-07-2025 39,20333 29,00667 10,98 2,3 YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) 20:14:24 28-07-2025 39,235 29,0187 7,1 2,4 Beypazarı (Ankara) 20:06:42 28-07-2025 40,16722 31,83417 7 1,7 HIRKATEPE-BEYPAZARI (ANKARA) 20:06:42 28-07-2025 40,192 31,7422 5,2 2 Yunusemre (Manisa) 19:29:46 28-07-2025 38,82444 27,15583 9,7 1,5 DURASILLI-(MANISA) 19:29:45 28-07-2025 38,8188 27,1438 10,2 1,8 Yeşilyurt (Malatya) 19:02:20 28-07-2025 38,24028 38,13917 7 1,6 GORGU-YESILYURT (MALATYA) 19:02:19 28-07-2025 38,2398 38,1287 0 1,4 İmranlı (Sivas) 18:31:01 28-07-2025 39,84278 38,30472 20,7 2,2 KUZKOY-IMRANLI (SIVAS) 18:31:01 28-07-2025 39,8348 38,3535 6,8 2,3 Orhaneli (Bursa) 17:49:44 28-07-2025 39,86667 28,85472 7 1,5 ALACAAT-MUSTAFAKEMALPASA (BURSA) 17:49:43 28-07-2025 39,8247 28,675 5,2 1,4 Pütürge (Malatya) 17:46:10 28-07-2025 38,31056 38,91833 7 1,4 Marmara Denizi – [09.48 km] Şarköy (Tekirdağ) 16:45:48 28-07-2025 40,56139 27,23583 7,19 0,9 Pütürge (Malatya) 16:34:58 28-07-2025 38,24222 38,72222 7,03 1,4 Köyceğiz (Muğla) 16:31:24 28-07-2025 36,97694 28,69139 7,41 1,4 OTMANLAR-KOYCEGIZ (MUGLA) REVIZE01 (2025.07.28 16:31:24) 16:31:24 28-07-2025 37,1013 28,839 5,4 1,8 EGE DENIZI 14:51:10 28-07-2025 36,6762 25,485 17,5 1,6 Amasra (Bartın) 14:25:53 28-07-2025 41,78028 32,50944 15,7 2,6 CAKRAZSEYHLER-AMASRA (BARTIN) 14:25:53 28-07-2025 41,8212 32,4592 5 2,5 TASBASI-DALAMAN (MUGLA) 14:24:56 28-07-2025 36,889 29,0013 5 2,6 Fethiye (Muğla) 14:24:55 28-07-2025 36,72611 29,09444 9,8 2,4 CAYHISAR-KOYCEGIZ (MUGLA) 14:21:18 28-07-2025 37,0323 28,8497 10,5 2,1 Köyceğiz (Muğla) 14:21:17 28-07-2025 36,96556 28,75056 10,2 1,9 BALLIKAYA-KARACABEY (BURSA) 14:08:20 28-07-2025 40,3985 28,5597 8,1 2,2 Marmara Denizi – [08.75 km] Karacabey (Bursa) 14:08:19 28-07-2025 40,44139 28,55889 10,6 1,9 Simav (Kütahya) 14:03:16 28-07-2025 39,21833 28,98389 13,7 1,6 YENILER-SIMAV (KUTAHYA) 14:03:16 28-07-2025 39,2312 28,9502 11,6 1,9 CANDIR-SELCUKLU (KONYA) 13:38:47 28-07-2025 38,1205 32,634 0 1 Selçuklu (Konya) 13:38:45 28-07-2025 38,06694 32,79333 6,83 0,9 Simav (Kütahya) 13:12:33 28-07-2025 39,23972 28,99222 7 1,8 HAMZABEY-SIMAV (KUTAHYA) 13:12:33 28-07-2025 39,2165 28,9557 5,5 2,2 Merkez (Kars) 13:06:35 28-07-2025 40,44667 43,02611 7,13 2,2 AKBABA-(KARS) 13:06:35 28-07-2025 40,4765 42,9627 9,5 2,2 EGE DENIZI 13:04:20 28-07-2025 35,792 25,4873 7,4 2,4 Altıeylül (Balıkesir) 13:01:49 28-07-2025 39,34417 27,85222 7 1,1 Bigadiç (Balıkesir) 13:00:18 28-07-2025 39,48361 28,2725 7 1,3 Çerkeş (Çankırı) 12:57:28 28-07-2025 40,70944 33,03444 9,85 2 GUZELYURT-CERKES (CANKIRI) 12:57:27 28-07-2025 40,7012 33,019 5,3 2,3 Simav (Kütahya) 12:46:50 28-07-2025 39,20361 28,98083 12,13 1,2 KOYUNOBA-SIMAV (KUTAHYA) 12:46:49 28-07-2025 39,2337 28,8705 8,8 1,4 YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) 12:41:42 28-07-2025 39,2357 28,9763 6,9 2 Simav (Kütahya) 12:41:41 28-07-2025 39,23333 28,98528 7 1,7 Simav (Kütahya) 12:40:10 28-07-2025 39,24472 28,98639 6,47 1,5 YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) 12:40:10 28-07-2025 39,2367 28,985 9,8 1,8 Merkez (Adıyaman) 12:37:57 28-07-2025 37,95389 38,26778 7,15 0,9 YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) 12:36:03 28-07-2025 39,2198 28,986 8 2,1 Simav (Kütahya) 12:36:02 28-07-2025 39,23694 28,97722 13,51 2,4 Pamukkale (Denizli) 12:35:32 28-07-2025 37,83778 29,12028 7 0,8 KATRANDAGI-EMET (KUTAHYA) 12:28:36 28-07-2025 39,2288 29,0452 7,2 1,3 Eşme (Uşak) 12:28:07 28-07-2025 38,55861 28,94806 7 0,9 EGE DENIZI 12:26:39 28-07-2025 36,6682 25,5887 9 2,3 KALEALTI-ELBISTAN (KAHRAMANMARAS) 12:24:45 28-07-2025 38,1725 37,0825 5,4 1,5 Afşin (Kahramanmaraş) 12:24:39 28-07-2025 38,42611 36,79833 6,95 2,3 Merkez (Elazığ) 12:10:14 28-07-2025 38,60833 39,13528 6,55 1,5 KUYULU-(ELAZIG) 12:10:14 28-07-2025 38,5843 39,2325 22,9 1,2 Merkez (Elazığ) 12:03:16 28-07-2025 38,60528 38,97139 7 1,1 HARMANTEPE-(ELAZIG) 12:03:16 28-07-2025 38,6603 39,0678 9,8 1 Merkez (Elazığ) 12:01:17 28-07-2025 38,65806 39,13806 7,04 1,2 SAHINYURDU-GEMLIK (BURSA) 11:45:29 28-07-2025 40,4753 29,1897 11,4 2,3 Gemlik (Bursa) 11:45:28 28-07-2025 40,47611 29,20278 14,8 2 Pamukkale (Denizli) 11:23:07 28-07-2025 38,02444 29,09639 10,4 2,1 ADAKOY-SARAYKOY (DENIZLI) 11:23:07 28-07-2025 37,9678 29,009 26,1 2,2 YESILDERE-SIMAV (KUTAHYA) 11:04:30 28-07-2025 39,2548 29,0067 5,4 1,4 Simav (Kütahya) 10:54:27 28-07-2025 39,22667 28,98222 14,5 1,4 HAMZABEY-SIMAV (KUTAHYA) 10:54:27 28-07-2025 39,2157 28,9253 6,8 1,7 ESENLI-SUMBAS (OSMANIYE) 10:07:33 28-07-2025 37,6202 36,0935 5,4 2 Sumbas (Osmaniye) 10:07:32 28-07-2025 37,6 36,08778 13,7 2 YUNANISTAN 09:32:56 28-07-2025 40,4012 24,013 5,2 1,5 Pütürge (Malatya) 09:27:42 28-07-2025 38,16861 38,70444 6,81 0,9 Ege Denizi – Güllük Körfezi – [13.02 km] Milas (Muğla) 09:07:09 28-07-2025 37,255 27,37111 7 1,4 EGE DENIZI 09:07:03 28-07-2025 36,9283 26,6177 17 1,9 Çelikhan (Adıyaman) 08:56:06 28-07-2025 38,07083 38,33722 9,84 1,4 RODOS ADASI (AKDENIZ) 08:55:06 28-07-2025 36,1852 27,7228 7,1 3 Ege Denizi – [64.09 km] Datça (Muğla) 08:55:04 28-07-2025 36,13333 27,70056 18,6 2,7 HASANOVA-KARLIOVA (BINGOL) 08:45:08 28-07-2025 39,1583 41,0022 20,2 1,5 Karlıova (Bingöl) 08:45:07 28-07-2025 39,22694 41,06222 7 1,7 Dursunbey (Balıkesir) 08:34:25 28-07-2025 39,55306 28,81389 6,93 1,4 CINARKOY-DURSUNBEY (BALIKESIR) 08:34:24 28-07-2025 39,5908 28,7888 6,7 1,4 Çelikhan (Adıyaman) 07:29:37 28-07-2025 38,08111 38,33333 7 2,6 BOZGEDIK-CELIKHAN (ADIYAMAN) 07:29:36 28-07-2025 38,0843 38,3085 1,4 2,1 Menteşe (Muğla) 06:36:33 28-07-2025 37,17889 28,47444 7 0,9 Gördes (Manisa) 06:11:13 28-07-2025 39,07444 28,23556 8,74 1,7 KINIK-SINDIRGI (BALIKESIR) 06:11:12 28-07-2025 39,1247 28,1965 12 2,2 Marmaris (Muğla) 05:40:26 28-07-2025 36,71944 28,07639 61,49 1,7 SELIMIYE-MARMARIS (MUGLA) 05:40:25 28-07-2025 36,725 28,0568 61,9 1,8 SURIYE 05:31:48 28-07-2025 34,6917 37,295 6 4,1 Humus (Suriye) – [193.37 km] Yayladağı (Hatay) 05:31:42 28-07-2025 34,29889 37,10056 5,96 4,1
Okumaya Devam Et

Son Dakika

Bursa’daki sabotaj şüphelisi benzincide! Geçmişi FETÖ bağlantılı şüpheli tutuklandı

Yayımlandı

üzerinde

Tutuklanan şüphelinin ifadesine ulaşıldı.

Psikolojik sorunlarının olduğunu, psikiyatri ilaçları kullandığını öne süren zanlı Ufuk A, ailesiyle de arasının kötü olduğunu iddia etti.

Ufuk A, 03 HK 184 plakalı aracın kendisine ait olduğunu, bu pikabı 2 hafta önce aldığını belirterek, 27 Temmuz’da saat 21.30 sıralarında daha önceden çalıştığı Harmancık-Bursa kara yolunda bulunan akaryakıt istasyonundan 2 adet 5’er litrelik su aldığını ifade etti.

“KARIŞIKLIK ÇIKSIN İSTEDİM”

Pet şişedeki suları boşalttıktan sonra kesim motorunda kullanmak üzere 10 litre benzin aldığını ileri süren Ufuk A, ifadesini şöyle sürdürdü:

“Benim amacım orada çalışan görevlilere yardım etmektir. Benzin aldıktan sonra Çakmak Mahallesi’ne yangın söndürme çalışmalarına yardım etmek için gittim. Burada yardıma ihtiyaç olmayacağını anladığımda Harmancık merkezden dönüş yoluna girdim. Kışmanlar köy yoluna girdiğimde bir anlık ruh haliyle yolun kenarında bulunan ormanlık alanı yakmak istedim. Aynı zamanda köydeki ortamın karışmasını, köy sakinleri arasında kargaşa çıkmasını anlamsız bir karışıklık olmasını istedim. Aracımdan indim. Saat hatırladığım kadarıyla 22.30 sıralarıydı. Yol kenarından ormanlık alan içerisine 10 metre ilerledim. Bu ağaçlar hatırladığım kadarıyla çam ağaçlarıydı. Arabadan aldığım bir adet 5 litrelik bidondaki benzini ağaçların dibine döktüm, diğer bidon arabada kaldı, daha sonra çakmağı çaktım. Bu esnada bir anda ortalık alev aldı, ne olduğunu anlayamadım. Sağ cebimde bulunan telefon alevler arasına düştü. Korkarak olay yerinden kaçtım.”

“OLAYDAN SONRA EVE GİTTİM”

İfadesinde sol el ve sol ayak bileğinde yanıklar oluştuğunu anlatan Ufuk A, şunları kaydetti:

“Bir anlık ruh haliyle ve gafletle bu olayı gerçekleştirdim. Olaydan sonra eve gittim. Ben tek başıma yaşarım. Benim terör örgütüyle bağlantım yoktur. Bu eylemi yaparken herhangi bir terör örgütünden talimat almadım. Bu eylemden ötürü çok pişmanım. Tamamen kendi başıma aldığım kararla bu eylemi gerçekleştirdim. Bursa’nın diğer yerlerinde meydana gelen yangınları birilerinin yapıp yapmadığını bilmiyorum. Birileri yapmış ise de ben bunları tanımıyorum. Kimseyle irtibatım yoktur. Üzerime atılı suçlamayı kabul ediyorum.”

Okumaya Devam Et

Son Dakika

Orman yangını paylaşımlarına inceleme: 13 kişi hakkında işlem başlatıldı

Yayımlandı

üzerinde

orman yangınlarıyla mücadele ediyor.

Pazartesi öğle saatleri itibariyla Bursa’da iki noktada, Karabük ve Kahramanmaraş’ta alevlere müdahale sürüyor.

Orman yangınları, sosyal medyanın da bir numaralı gündem maddesi.

İçişleri Bakanı , “Orman yangınlarıyla ilgili sosyal medya platformlarında, yangınların söndürülmesine yönelik yürütülen çalışmaları itibarsızlaştırıcı ve kamu kurumlarını hedef alan manipülatif içerikli paylaşımlar yapıldığı tespit edilmiştir.” dedi.

13 HESAP YÖNETİCİSİ HAKKINDA İŞLEM BAŞLATILDI

Emniyet Genel Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı’nın bu konuda çalışmalar yaptığını kaydeden Bakan Yerlikaya, “Ülkemizde gerçekleşen orman yangınlarına ilişkin ilk belirlemelere göre provokatif paylaşımlar yapan 13 hesap yöneticisi hakkında işlem başlatılmıştır.” dedi.

Yerlikaya, sosyal medya platformu X’te 1-28 Temmuz tarihleri arasında yapılan 2 milyondan fazla paylaşımın negatif ve manipülatif olduğunu da kaydetti.

Okumaya Devam Et

Çok Okunanlar