Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu İstanbul
Bizimle İletişimde Kalın

Gündem

ÜSKÜDAR’DA DEHŞET: Uyuyan kocasına kızgın yağ döktü — Şüphelinin emniyetteki ifadesi ortaya çıktı

Yayımlandı

üzerinde

ÜSKÜDAR’DA DEHŞET: Uyuyan kocasına kızgın yağ döktü — Şüphelinin emniyetteki ifadesi ortaya çıktı

FatihDoganMedya | 06 Kasım 2025 — 16:30 (TSİ) · Okuma süresi: 3 dakika

İstanbul Üsküdar’da, iddiaya göre tartıştığı eşi uyurken üzerine kızgın yağ dökülen 53 yaşındaki adam, ağır yanıklarla tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Gözaltına alınan 44 yaşındaki kadın ifadesinde yıllardır şiddet gördüğünü iddia etti. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

ZEYNEP G. (44) İLE EŞİ 53 YAŞINDAKİ SİNAN G. ARASINDA TARTIŞMA ÇIKTI. BİR SÜRE SONRA SİNAN G. YATAK ODASINA GEÇEREK UYUDU. EŞİ ZEYNEP G. İSE MUTFAKTA ISITTIĞI YAĞI ALARAK UYUYAN KOCASININ ÜZERİNE DÖKTÜ. (METİN BAŞAR/İSTANBUL-İHA)
Üsküdar’da iki çocuk annesi 44 yaşındaki kadın, tartıştığı eşini uyuduğu sırada üzerine kızgın yağ dökerek yaktı. Vücudunun büyük bölümü yanan adam, tedavi gördüğü hastanede 13 gün sonra hayatını kaybetti. Kadın, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

VÜCUDUNUN BÜYÜK BÖLÜMÜ YANAN SİNAN G., TEDAVİ GÖRDÜĞÜ HASTANEDE 13 GÜN SONRA HAYATINI KAYBETTİ. KADIN, ÇIKARILDIĞI MAHKEMECE TUTUKLANDI. (İHA/İSTANBUL-İHA)
Üsküdar’da iki çocuk annesi 44 yaşındaki kadın, tartıştığı eşini uyuduğu sırada üzerine kızgın yağ dökerek yaktı. Vücudunun büyük bölümü yanan adam, tedavi gördüğü hastanede 13 gün sonra hayatını kaybetti. Kadın, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

SERHAT NALBANTOĞLU, “KOMŞUMUZDU, ÇOK SEVDİĞİMİZ BİR İNSANDI, ALLAH GANİ GANİ RAHMET EYLESİN. BİZ OLAYIN ŞOKUNU HALA ATLATAMADIK, KOMŞU VE MESLEKTAŞTIK. YEMEĞİMİZİ BERABER YERDİK, İŞLERİMİZİ PASLAŞIRDIK. ÇOK İYİ BİR İNSANDI, ÇEVRE TARAFINDAN DA ÇOK SEVİLEN BİR İNSANDI, ÇOK ÜZÜLDÜK. BİR İNSAN BÖYLE BİR ŞEKİLDE CEZALANDIRILAMAZ” DEDİ. (METİN BAŞAR/İSTANBUL-İHA)
Üsküdar’da iki çocuk annesi 44 yaşındaki kadın, tartıştığı eşini uyuduğu sırada üzerine kızgın yağ dökerek yaktı. Vücudunun büyük bölümü yanan adam, tedavi gördüğü hastanede 13 gün sonra hayatını kaybetti. Kadın, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.


Olayın kısa kronolojisi

İstanbul Üsküdar’da meydana geldiği bildirilen olayda, iddiaya göre 15 Ekim gecesi (vakıa tarihine dair haber kaynakları bu tarihi veriyor) iki çocuk annesi Zeynep G. (44) ile eşi Sinan G. (53) arasında tartışma çıktı. Haber ajanslarının aktardığına göre, eşinin uyumasının ardından mutfağa gidip tencerede ısıttığı ayçiçek yağını alıp uyuyan eşinin üzerine döken kadın, olayın ardından komşuların ihbarıyla yakalandı. Saldırı sonucu ağır yanıklar ile hastaneye kaldırılan Sinan G., yaklaşık 13 gün süren tedavi sonrası yaşamını yitirdi.

Şüphelinin ifadeleri — “Yıllardır şiddet gördüm”

Emniyetteki ifadesinde Zeynep G., haber kaynaklarına göre evlilikleri boyunca eşinden şiddet gördüğünü, çeşitli kez darp edildiğini ve fiziksel zarar gördüğünü ileri sürdü. İfadesinde; olay gecesi eşinin alkollü geldiğini, hakaretlerde bulunduğunu ve daha sonra uyuduğunu belirterek, “O uyuyunca mutfağa gidip yaklaşık 3 litre kadar ayçiçek yağını tencereye boşaltıp ısıttım. Sonra uyurken üzerine döktüm. Kalkıp bağırmaya başladı. İki tokat atıp evden çıktım” dediği aktarıldı. Haber metinleri şüphelinin bu savunmasını aktarıyor.

Adli süreç ve soruşturma

Olayın ihbarı üzerine polis ekipleri evde detaylı inceleme yaptı; soruşturmayı yürüten savcılık talimatıyla şüpheli gözaltına alındı ve çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuklanarak cezaevine gönderildi. Olayla ilgili adli soruşturma ve otopsi süreçleri devam ediyor; polis ve adli makamlar adım adım delilleri değerlendiriyor. Haber kuruluşlarının bildirdiğine göre soruşturmayı İHA/DHA gibi ajanslar takip ediyor.

Komşular ve görgü tanıkları

Komşular ve olay yerindeki görgü tanıkları, çiftin zaman zaman tartıştığını belirtti. Bazı kaynaklar olayın ardından apartmanda panik yaşandığını ve sağlık ekiplerinin hızlı müdahalesine rağmen mağdurun vücudunun geniş bir bölümünde yanık oluştuğunu aktardı. Bu tanıklıklar, soruşturmanın seyrinde değerlendirilmek üzere kolluk kuvvetlerine iletildi


Uzman notu (kısa)

Yanıkla oluşan ağır travmaların tıbbi ve adli sonuçları ciddi olup; hem adli hem de tıbbi raporların dikkatle incelenmesi gerekir. Şiddet iddiaları varsa soruşturmanın bu yönü de ayrıca ele alınacaktır. (Bu bölüm genel bilgilendirme amaçlıdır; spesifik tıbbi/adalî değerlendirme ancak yetkili kurumların raporlarıyla kesinleşir.)

Gündem

Kayseri’de Yürekleri Ağza Getiren Olay: 10 Aylık Bebek Arabada Unutuldu, Aile Gazetecilere Saldırdı

Yayımlandı

üzerinde

Kayseri’de Yürekleri Ağza Getiren Olay: 10 Aylık Bebek Arabada Unutuldu, Aile Gazetecilere Saldırdı

Tarih: 23 Haziran 2026
Saat: 01:40 (Güncelleme: 05:15)

İHA

Kayseri’nin Talas ilçesinde, 10 aylık bir bebeğin otoparkta park halindeki araçta unutulması yürekleri ağza getirirken, olay yerine gelen basın mensuplarına yönelik saldırı ise ayrı bir skandal olarak kayıtlara geçti. Bebeğin itfaiye ekipleri tarafından kurtarılmasının ardından anne ve yakınları, haber yapmaya çalışan gazetecilere saldırarak tehditler savurdu.

Kayseri’nin Talas ilçesi Kiçiköy Mahallesi Hoca Ahmet Yesevi Caddesi’nde bulunan Millet Bahçesi’nin otoparkında dün akşam saatlerinde yaşanan olayda, bir anne 10 aylık bebeğini aracın içinde unuttu. Park halindeki araçta mahsur kalan bebek, çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri tarafından cam kırılarak kurtarıldı. Bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

KAYSERİ’NİN TALAS İLÇESİNDE 10 AYLIK BEBEĞİNİ ARABADA UNUTAN KADIN VE YAKINLARI, DURUMU HABER YAPMAYA GELEN GAZETECİLERE SALDIRARAK, TEHDİT ETTİ. 10 AYLIK BEBEK İTFAİYE EKİPLERİNİN ÇALIŞMALARIYLA ARAÇTAN KURTARILDI. (MÜKREMİN KAYA – SAMET AKSOY/KAYSERİ-İHA)

Ancak olayın ardından yaşananlar, asıl tartışmayı beraberinde getirdi. Bebeğini arabada unutan kadın ve yanındaki yakınları, olay yerine gelerek haber çekimi yapmak isteyen basın mensuplarına adeta çıldırdı. Anne ve yakınları, gazetecilerin kameralarına müdahale ederek görüntü almalarını engellemeye çalıştı, hakaret ve tehditler savurdu. Saldırgan grup, görevini yapmaya çalışan gazetecilere fiziksel müdahalede bulunurken, güvenlik güçlerine de zor anlar yaşattı.

O anlar amatör kameralara yansırken, yaşanan gerilim dakikalarca sürdü. Bebeğini araçta unutan annenin olay sonrası sergilediği bu tavır, sosyal medyada büyük tepki çekti.

Okumaya Devam Et

Gündem

KAYSERİ’DE ‘LAF ATMA’ YÜZÜNDEN BIÇAKLI KAVGA: 1 ÖLÜ, 2 YARALI

Yayımlandı

üzerinde

KAYSERİ’DE ‘LAF ATMA’ YÜZÜNDEN BIÇAKLI KAVGA: 1 ÖLÜ, 2 YARALI

· Tarih: 23 Haziran 2026
· Saat: 03:54

DHA, İHA

Olay, Kayseri’nin Kocasinan ilçesi Şeker Mahallesi’nde saat 01.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, B.A. ile Alper A., Yusuf B. ve Yiğit Can Y. arasında ‘laf atma’ nedeniyle tartışma çıktı. Kısa sürede büyüyen tartışma bıçaklı kavgaya dönüştü. B.A., yanında bulundurduğu bıçakla 3 kişiyi yaraladı.

İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Ağır yaralanan Alper A., Yusuf B. ve Yiğit Can Y., sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Kayseri Şehir Hastanesi’ne kaldırıldı. Ancak ağır yaralanan Alper A., doktorların tüm müdahalesine rağmen hayatını kaybetti. Yaralılardan Yusuf B.’nin durumunun ise ağır olduğu öğrenildi.

Olayın şüphelisi B.A., polis ekipleri tarafından kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Şüpheli, Kayseri Devlet Hastanesi’ndeki sağlık kontrolünün ardından polis merkezine götürüldü.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Okumaya Devam Et

Gündem

Nevşehir’de Park Halindeki İki Otomobile Çarpıp Kaçan Alkollü Sürücü, Aracında Uyurken Yakalandı

Yayımlandı

üzerinde

Nevşehir’de Park Halindeki İki Otomobile Çarpıp Kaçan Alkollü Sürücü, Aracında Uyurken Yakalandı

Yayın Tarihi: 23 Haziran 2026
Yayın Saati: 04:26

DHA

Nevşehir’in Emek Mahallesi’nde gece saatlerinde park halindeki iki otomobile çarpan alkollü sürücü, olay yerinden kaçtıktan sonra aracının direksiyonunda uyurken polis ekiplerince bulundu. Sürücünün 2.70 promil alkollü olduğu tespit edilirken, toplamda 27 bin 719 TL ceza kesildi ve ehliyetine 6 ay el konuldu.

Nevşehir’de gece yarısı yaşanan trafik kazası, alkollü sürücünün hem can güvenliğini hiçe sayması hem de olay yerinden kaçarak uyumasıyla damga vurdu. Kaza, saat 01.00 sıralarında Merkez ilçeye bağlı Emek Mahallesi Değirmendere Sokak’ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, E.G. idaresindeki 06 PG 562 plakalı otomobil, park halinde bulunan iki araca çarptı. Sürücü, çarpmanın şiddetiyle bölgeye gelen vatandaşları fark etmemek için hızla olay yerinden kaçtı.

KAÇAN SÜRÜCÜ 1 KİLOMETRE UZAKTA BULUNDU

İhbar üzerine kaza yerine sevk edilen polis ekipleri, güvenlik kameraları ve tanık ifadelerinden yola çıkarak kaçan aracın izini sürmeye başladı. Yapılan çalışmalar sonucunda E.G., kaza mahallinden yaklaşık 1 kilometre uzaklıktaki bir sokakta otomobilinin içinde uyurken yakalandı. Polis ekipleri tarafından zorlukla uyandırılan sürücüye ilk olarak alkol testi uygulandı. Test sonucunda E.G.’nin 2.70 promil alkollü olduğu belirlendi.

AHMET KÖSE: “SES DUYUP DIŞARI ÇIKTIK”

Kazada hasar gören otomobil sahiplerinden Ahmet Köse, olay anını şu sözlerle anlattı:

“Benim aracımın arkasındaki araca çarpıyor. Araçta kazanın şiddetiyle benim arabama çarpıyor. Ondan sonra kaçıp buraya gelmiş. Kenara çekmiş. İçinde uyumuş. Biz de ses duyup dışarı çıktık. Polisi aradık.”

CEZA YAĞDI: 27 BİN 719 TL VE 6 AY EHLİYET

Polis ekipleri tarafından alkollü araç kullanmaktan işlem yapılan E.G.’ye 27 bin 719 TL idari para cezası kesildi. Ayrıca sürücünün ehliyetine 6 ay süreyle el konuldu.

Olayla ilgili soruşturma devam ederken, yetkililer alkollü araç kullanmanın hem sürücü hem de diğer vatandaşlar için büyük tehlike oluşturduğunu bir kez daha hatırlattı.

Okumaya Devam Et

Çok Okunanlar