Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu İstanbul
Bizimle İletişimde Kalın

Gündem

Giresun’da Alacak-Verecek Tartışması Kanlı Bitti: 20 Yaşındaki Enes Eren Tabancayla Vurularak Öldürüldü

Yayımlandı

üzerinde

Giresun’da Alacak-Verecek Tartışması Kanlı Bitti: 20 Yaşındaki Enes Eren Tabancayla Vurularak Öldürüldü

Yayın Tarihi: 28 Haziran 2026
Güncelleme Saati: 00:15

DHA

Giresun’un Eynesil ilçesine bağlı Ören beldesinde, alacak-verecek meselesi yüzünden çıkan tartışma kanlı bitti. Oto tamircisi Ş.K. (29), alacaklı olduğu 20 yaşındaki Enes Eren’i tabancayla vurarak öldürdü. Olay, akşam saatlerinde Ören beldesi Camidüzü Mahallesi’nde meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre; oto tamirciliği yapan Ş.K., yaklaşık 5 ay önce babasını kaybeden Enes Eren’den, babasından kalan oto tamiri borcunu tahsil etmek amacıyla beldeye geldi.İkili arasında başlayan sözlü tartışma kısa sürede büyüdü. Tartışmanın şiddetlenmesi üzerine Ş.K., belinden çıkardığı ruhsatsız tabancayla Eren’e ateş etti.

Tabancadan çıkan kurşun, Eren’in kasık bölgesine isabet etti.Ağır yaralanan genç, kanlar içinde yere yığıldı. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen sağlık ekipleri, ilk müdahalenin ardından Eren’i önce Eynesil Devlet Hastanesi’ne, ardından Giresun Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırdı.Ancak doktorların tüm çabalarına rağmen Enes Eren kurtarılamadı.

Olayın ardından şüpheli Ş.K., jandarma ekiplerine teslim oldu.Gözaltına alınan zanlının, işlemlerinin ardından Görele Cumhuriyet Başsavcılığı’na sevk edileceği öğrenildi.Jandarma ekipleri olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlatırken, silahın kazara mı yoksa kasten mi ateşlendiğine ilişkin detayların soruşturma sonucunda netlik kazanacağı belirtildi.

Olay, küçük bir alacak-verecek meselesinin nasıl bir cinayete dönüşebileceğini bir kez daha gözler önüne serdi.Eren’in cansız bedeni, otopsi işlemleri için morga kaldırıldı.

Okumaya Devam Et
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gündem

Bodrum’da Dehşet Anları: Dizi Çalışanı Boğazından Bıçaklandı, 6 Gözaltı

Yayımlandı

üzerinde

Bodrum’da Dehşet Anları: Dizi Çalışanı Boğazından Bıçaklandı, 6 Gözaltı

Tarih: 28 Haziran 2026
Saat: 02:10

İHA

Yazar : Fatih Doğan /FatihDoğanMedya

Muğla’nın gözde turistik ilçesi Bodrum’da, bir zincir marketin çalışanları ile dizi seti görevlileri arasında çıkan kavgada kan aktı. İddiaya göre, sigara alışverişi sırasında ödeme konusunda çıkan tartışma kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüştü. Olayda bir dizi çalışanı, market çalışanı tarafından boğazından bıçaklanarak yaralandı. Polis ekipleri, kavgaya karıştığı belirlenen 6 kişiyi gözaltına aldı.

Edinilen bilgilere göre; ilçede çekilen bir dizide ışıkçı olarak çalışan B.Y. isimli şahıs, set arkadaşları Y.E.Y., B.O. ve C.A. ile birlikte Bitez Mahallesi Amca Sokak’ta faaliyet gösteren bir zincir marka markete müşteri olarak geldi. Ancak dizi seti çalışanları ile market çalışanları R.Ş., S.Ş. ve M.T. arasında, sigara alışverişi sırasında ödeme yapılıp yapılmadığı konusunda tartışma çıktı.

Tartışmanın kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüşmesi üzerine, market çalışanı S.Ş., yanında bulunan kesici aletle müşteri B.Y.’yi boğazından yaraladı. Boğazında 2-3 santimetrelik yüzeysel kesi oluşan yaralı, olay yerine sevk edilen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Yaralının hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Soruşturma Başlatıldı

Olayın ardından şikayetler doğrultusunda harekete geçen polis ekipleri, güvenlik kameralarını inceleyerek kavgaya karıştığı belirlenen toplam 6 kişiyi yakalayarak gözaltına aldı. Gözaltına alınan şüphelilerin emniyetteki işlemlerinin tamamlandığı, “kasten yaralama” suçlamasıyla adliyeye sevk edilecekleri öğrenildi.

Okumaya Devam Et

Gündem

SON DAKİKA | ABD’den İran’a Büyük Saldırı! Sirik’te Patlama Sesleri Duyuldu

Yayımlandı

üzerinde

SON DAKİKA | ABD’den İran’a Büyük Saldırı! Sirik’te Patlama Sesleri Duyuldu

Tarih: 28 Haziran 2026
Saat: 01:45

REUTERS, AP.

Yazar : ÇİLEM RÜZGAR /FatihDoğanMedya

 

ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı (CENTCOM), İran’daki birden fazla hedefe yönelik yeni saldırı dalgası başlattığını duyurdu. İran devlet televizyonu, Hürmüz Boğazı kıyısındaki Sirik kentinde patlama sesleri duyulduğunu bildirdi. ABD Savunma Bakanı Hegseth, “Bu gece İran’ı çok sert bombalayacağız” diyerek gözdağı verdi.

CENTCOM’DAN RESMİ AÇIKLAMA

ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı (CENTCOM), sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, İran’daki birden fazla hedefe yönelik ek savunma amaçlı operasyonların başlatıldığını duyurdu. Açıklamada, “Bu vuruşlar, İran’ın haksız ve devam eden saldırganlığına yanıt olarak gerçekleştirilmektedir” ifadelerine yer verildi.

CENTCOM’un açıklamasına göre, ABD uçakları İran füze depoları, insansız hava araçları (İHA) ve kıyı radar istasyonlarını hedef aldı. Saldırılar, Singapur bayraklı “Ever Lovely” adlı kargo gemisine yönelik İran saldırısına misilleme olarak düzenlendi. CENTCOM, İran’ın ticari gemilere yönelik saldırısını “ateşkes anlaşmasının açık ihlali” olarak nitelendirdi.

PATLAMA SESLERİ PEŞ PEŞE GELDİ

CENTCOM’un açıklamasının ardından İran devlet televizyonu, ülkenin güneyindeki Hürmüzgan Eyaleti’ne bağlı Sirik kentinde 3 kez patlama sesi duyulduğunu bildirdi. İran basını, Minab kentinden de patlama sesleri geldiğini aktardı.

İran’ın yarı resmi Tesnim Haber Ajansı, Hürmüzgan eyaletine bağlı Sirik ve Minab kentlerinden patlama sesleri duyulduğunu doğrularken, İran devlet televizyonu seslerin kaynağının henüz netleşmediğini belirtti.

HEDEFLER: ADALAR VE STRATEJİK NOKTALAR

İran basınına göre, ABD saldırılarının hedefleri arasında Basra Körfezi’ndeki Keşm ve Hengam adaları da yer aldı. Bender Abbas kentinde de patlama sesleri duyulduğu kaydedildi. İran devlet televizyonu, Sirik kentinde bulunan iskelenin “düşman saldırısında hedef alındığını” duyurdu.

İran resmi haber ajansı IRNA, Hürmüz Boğazı çevresindeki liman kenti Bender Abbas’taki patlama seslerinin havalimanından geldiğini bildirdi.

HEGSETH’TEN SERT MESAJ: “BU GECE ÇOK SERT BOMBALAYACAĞIZ”

CENTCOM’un açıklaması öncesinde ABD Savunma Bakanı Pete Hegseth, İran’a yönelik operasyonların devam edeceği mesajını verdi. Hegseth, “İran’da başlıca tesisleri bombalayacağız. Bu gece İran’a yönelik saldırılar güçlü olacak. Eğer bu saldırılar yarın olursa, yine net ve şiddetli olacak” ifadelerini kullandı.

İRAN’DA HAVA SAVUNMA SİSTEMLERİ DEVREDE

Saldırıların ardından Tahran’da hava savunma sistemleri devreye girdi. İran’ın yarı resmi Mehr Haber Ajansı, Fars eyaletinde ve Batı Tahran’da hava savunma sistemlerinin aktif hale getirildiğini bildirdi. Bölgede yaşayan yerel halkın patlamaya benzer sesler duyduğu ancak bu seslerin hava savunma sistemlerinin faaliyetinden kaynaklanmış olabileceği belirtildi.

TÜRKİYE’DEN İLK AÇIKLAMA

Türkiye Dışişleri Bakanlığı’ndan yapılan ilk değerlendirmede, taraflara itidal çağrısında bulunulduğu öğrenildi. Bakanlık yetkilileri, Hürmüz Boğazı’ndaki gerilimin bölgesel istikrarı tehdit ettiğini vurgulayarak, uluslararası hukuka uygun hareket edilmesi gerektiğini belirtti. Türkiye’nin, bölgedeki ticari gemilerin güvenli geçişi için diplomatik girişimlerini sürdüreceği ifade edildi.

KRİZ NASIL BAŞLADI?

Krizin fitili, 25 Haziran’da Singapur bayraklı “Ever Lovely” adlı kargo gemisinin Hürmüz Boğazı’nda İran’a ait olduğu iddia edilen bir İHA ile vurulmasıyla ateşlendi. ABD Başkanı Donald Trump, İran’ın “en az 4 saldırı dronu” fırlattığını ve geminin isabet aldığını açıklamıştı. Trump, saldırıyı “ateşkes anlaşmasının ihlali” olarak nitelendirmişti.

İran ise suçlamaları henüz yanıtlamadı. Ancak İran Devrim Muhafızları Ordusu (IRGC), ABD saldırılarını kınayarak, “Bu saldırgan eylemler devam ederse, daha büyük ölçekte ve sert şekilde karşılık vereceğiz” açıklamasında bulundu.

BÖLGESEL GERİLİM TIRMANIYOR

Hürmüz Boğazı, dünya petrol arzının yaklaşık beşte birinin geçtiği stratejik bir su yolu olarak biliniyor. ABD ile İran arasında geçen hafta imzalanan ön ateşkes anlaşması, taraflara 60 günlük bir müzakere süresi tanımıştı. Ancak son gelişmeler, anlaşmanın askıya alındığı yorumlarına neden oluyor.

Uzmanlar, ABD’nin bu hamlesinin bölgede yeni bir savaş riskini gündeme getirdiğini belirtirken, uluslararası toplum taraflara itidal çağrısı yapıyor.

Okumaya Devam Et

Gündem

Burdur Gölü’nde Kano Faciasının Eşiğinden Dönüldü: Kayıp 2 Kişi Karakent’te Sağ Bulundu

Yayımlandı

üzerinde

Burdur Gölü’nde Kano Faciasının Eşiğinden Dönüldü: Kayıp 2 Kişi Karakent’te Sağ Bulundu

Tarih: 28 Haziran 2026
Saat: 01:20

DHA

FatihDoğanMedya


Burdur Gölü’nde kanoyla açılan biri kadın 2 kişi, kendilerinden haber alınamayınca ekipler tarafından başlatılan geniş çaplı arama çalışmaları sonucunda Karakent mevkisinde sağ olarak bulundu. Valilik, sağlık durumlarının iyi olduğunu açıkladı.

Burdur’un İlyas köyü kıyısında dün saat 16.00 sıralarında kanoyla göle açılan biri üniversite öğrencisi iki kişiden haber alamayan yakınları, 112 Acil Çağrı Merkezi’ni arayarak yardım istedi. İhbar üzerine bölgeye AFAD, itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Ekipler, botla göle açılarak kayıp ihbarı yapılan iki kişiyi bulmak için geniş çaplı arama çalışması başlattı. Arama çalışmalarında gece görüş özellikli drone da kullanıldı. Uzun süren çalışmaların ardından kayıp kişilere akşam saatlerinde Karakent mevkisinde ulaşıldı.

Burdur Valiliği’nden yapılan açıklamada, “Burdur Gölü’nde kaybolan vatandaşlarımız, ekiplerimizin yürüttüğü çalışmalar sonucunda Karakent mevkisinde sağ olarak bulunmuştur” denildi. Açıklamada, ilk belirlemelere göre iki kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

Olay, kano keyfi yapmak isteyen iki arkadaşın başına gelen korku dolu anları gözler önüne sererken, ekiplerin hızlı müdahalesi olası bir faciayı önledi. Yetkililer, vatandaşları özellikle göl ve deniz gibi su alanlarında güvenlik önlemlerini ihmal etmemeleri konusunda uyardı.

Okumaya Devam Et

Çok Okunanlar