Gündem
Ebru’yu öldüren eski enişte: Havuz çukurunda boğdum, ertesi gün ablasıyla üzerini toprakla örttük
Ebru’yu öldüren eski enişte: Havuz çukurunda boğdum, ertesi gün ablasıyla üzerini toprakla örttük
03 Mart 2026 – 16:10

2009’dan beri kayıptı! 17 yaşındaki genç kızın cinayetinde kan donduran itiraf: Önce hamile bıraktı, sonra boğarak öldürdü, ablasıyla birlikte gömdü
Manisa’da 2009 yılında kaybolan 17 yaşındaki Ebru Koyuncu’nun cinayeti 17 yıl sonra aydınlandı. Genç kızın eski eniştesi Ufuk Köse, ifadesinde Ebru’yu hamile kalması üzerine boğarak öldürdüğünü, ertesi gün de ablası Fatma Koyuncu ile birlikte cesedi toprakla örttüklerini itiraf etti. İşte kan donduran detaylar…
Manisa’nın Şehzadeler ilçesinde 2009 yılı Aralık ayında henüz 17 yaşındayken ortadan kaybolan Ebru Koyuncu’nun sırrı, 17 yıl sonra çözüldü. Genç kızın eski eniştesi Ufuk Köse’nin (55) itirafıyla ortaya çıkan cinayette, kurbanın önce hamile bırakıldığı, ardından eski eşine ait arazideki bir havuz çukurunda boğularak öldürüldüğü ve ablasıyla birlikte gömüldüğü belirlendi.
Manisa Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde yürütülen soruşturma kapsamında, geçtiğimiz günlerde İzmir ve Kars’ta eş zamanlı operasyon düzenlendi. Manisa İl Jandarma Komutanlığı JASAT ekiplerince gözaltına alınan Ufuk Köse, ifadesinde cinayeti tüm ayrıntılarıyla anlattı.
“HAMİLELİĞİ ORTAYA ÇIKINCA ÖLDÜRDÜM”
Ufuk Köse, ifadesinde Ebru Koyuncu ile dini nikahla birlikte yaşadığı dönemde yakınlaştıklarını ve genç kızın hamile kaldığını söyledi. Köse, şu ifadeleri kullandı:
“Ebru, 2009 yılı Aralık ayında ailesi ile yaşadığı evden ayrılıp bizim yanımıza geldi. Babası Süleyman Koyuncu’nun durumu öğrenmesi halinde üçümüzü de öldüreceğinden korktuk ve Manisa’daki evimi İzmir’in Kemalpaşa ilçesi Armutlu Mahallesi’ne taşıdım. Ancak Ebru’nun hamilelik nedeniyle karnı şişmeye başlayınca sorun büyüdü. Abla, kardeş birbirlerini sevmezdi ve sürekli sorun yaşarlardı. Ebru’yu hamileliğinin iyice ortaya çıkması üzerine eski eşimin arazisine götürdük. Orada havuz çukuru dediğimiz bir alan var. Orada boğarak öldürdüm. Daha sonra ablasına kardeşini öldürdüğümü söyledim, ertesi gün gidip birlikte üzerini toprakla örttük.”
ABLA FATMA: SADECE YERİNİ GÖSTERDİ
Cinayetin azmettiricisi olduğu iddia edilen abla Fatma Koyuncu ise ifadesinde suçlamaları reddetti. Fatma Koyuncu, “Ufuk bana kardeşimi öldürdüğünü söyledi, yerini gösterince gidip baktım” diyerek kendini savundu.
Jandarma ekipleri, Ufuk Köse ve Fatma Koyuncu’nun gösterdiği İzmir’in Kemalpaşa ilçesi Armutlu Mahallesi’ndeki arazide yapılan kazı çalışmalarında, Ebru Koyuncu’ya ait olduğu değerlendirilen çok sayıda kemik ve kafatası parçası buldu. Kemikler, kimlik tespiti ve otopsi için Adli Tıp Kurumu’na gönderildi.
ANNE 17 YIL SONRA HAREKETE GEÇTİ
Olayla ilgili soruşturmada dikkat çeken bir detay da ortaya çıktı. Anne Münevver Koyuncu’nun, o dönemde eşi Süleyman Koyuncu’nun kendisine uyguladığı şiddet nedeniyle korkup kızının peşine düşemediği öğrenildi. Anne Koyuncu, eşinin ölümünün ardından 1 Ekim 2025’te jandarmaya başvurarak kızının 2009’dan beri kayıp olduğunu bildirdi. Bu ihbar üzerine başlatılan soruşturma, cinayetin aydınlatılmasını sağladı.
25 GSM HATTI VE GİZLİLİK KARARI
Soruşturma kapsamında şüphelilerin farklı dönemlerde kullandıkları değerlendirilen 25 GSM hattının HTS kayıtları incelendi. Tanık beyanları, saha araştırmaları ve teknik takip sonucunda aile içinde cinayet ihtimali üzerinde duruldu ve dosyada gizlilik kararı alındı. Yapılan teknik ve fiziki takipler sonucunda şüphelilerin adresleri tespit edilerek operasyon düzenlendi.
Gözaltına alınan dört şüpheliden üvey kardeşler M.K. (46) ve A.K. (42) jandarmadaki ifadelerinin ardından serbest bırakılırken, Ufuk Köse ve Fatma Koyuncu, sevk edildikleri adliyede çıkarıldıkları Nöbetçi Sulh Ceza Hakimliği’nce tutuklanarak cezaevine gönderildi.
FATİH DOĞAN MEDYA NOTU
17 yıl sonra gün yüzüne çıkan bu acı olay, kadına yönelik şiddetin ve aile içi cinayetlerin ne kadar vahim boyutlara ulaşabileceğini bir kez daha gözler önüne serdi. Ebru Koyuncu’nun kemiklerinin bulunduğu arazide adli tıp çalışmaları devam ederken, soruşturmanın da çok yönlü olarak sürdüğü bildirildi.
Gündem
Türkiye ve İspanya Anayasa Mahkemeleri’nden Tarihi İş Birliği Anlaşması
Türkiye ve İspanya Anayasa Mahkemeleri’nden Tarihi İş Birliği Anlaşması
Yayın Tarihi: 16 Haziran 2026
Yayın Saati: 19:44

Anayasa Mahkemesi Başkanı Kadir Özkaya ile İspanya Anayasa Mahkemesi Başkanvekili Inmaculada Montalbán Huertas, iki ülke arasında iş birliği anlaşmasına imza attı. Anlaşma, anayasa yargısı alanında tecrübe paylaşımını ve kurumsal ilişkilerin güçlendirilmesini hedefliyor.
ANKARA – Türkiye Cumhuriyeti Anayasa Mahkemesi ile İspanya Anayasa Mahkemesi arasında önemli bir iş birliği anlaşması imzalandı. Anayasa Mahkemesi Başkanı Kadir Özkaya ve İspanya Anayasa Mahkemesi Başkanvekili Inmaculada Montalbán Huertas, iki ülke arasında hazırlanan anlaşmaya Ankara’da gerçekleştirilen törenle imza koydu.
İmza töreni, İspanyol heyetin 15-16 Haziran 2026 tarihlerinde Türkiye’ye gerçekleştirdiği ziyaret kapsamında düzenlendi. Başkanvekili Huertas başkanlığındaki heyet, Anayasa Mahkemesi Başkanı Kadir Özkaya ile makamda bir araya geldi ve ardından heyetler arası görüşmeler yapıldı.

Görüşmelere Anayasa Mahkemesi Başkanvekilleri Basri Bağcı ve İrfan Fidan ile üyeler Engin Yıldırım, Recai Akyel, Yıldız Seferinoğlu, Selahaddin Menteş, Yılmaz Akçil, Ömer Çınar, Metin Kıratlı ve Genel Sekreter Murat Azaklı katıldı. Toplantıda olası iş birliği alanları, iyi uygulama örnekleri ve tecrübe paylaşımına ilişkin konular ele alındı.
“Anayasa Yargısının Güçlü Tezahürü”
Anayasa Mahkemesi Başkanı Kadir Özkaya, görüşmede yaptığı konuşmada, mahkemeler arasındaki ilişkilerin son yıllarda daha da güçlenmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Özkaya, bu ilişkilerin Türkiye ile İspanya arasındaki köklü dostluk ve iş birliğinin anayasa yargısı alanındaki güçlü bir tezahürü olduğunu vurguladı.
Başkan Özkaya, Dünya Anayasa Yargısı Konferansı ve Avrupa Anayasa Mahkemeleri Konferansı bünyesinde ortak değerler ve hedefler doğrultusunda yürütülen çalışmaların, mahkemeler arasındaki iş birliğinin pekiştirilmesinde önemli rol oynadığını belirtti.
Bireysel Başvuru Sisteminde İspanya Referansı
Türkiye’de 2012 yılında uygulanmaya başlayan bireysel başvuru sisteminin oluşturulma sürecinde çeşitli Avrupa ülkelerinin tecrübelerinin incelendiğini aktaran Başkan Özkaya, bu kapsamda İspanya Anayasa Mahkemesi’nin anayasal şikâyet mekanizmasının önemli referans kaynaklarından biri olduğunu ifade etti.
Özkaya, bireysel başvuru sisteminin geçen süre içinde Türk anayasal düzeninin temel unsurlarından biri haline geldiğini belirterek, sistemin temel hak ve özgürlüklerin korunmasına ve hukuk devletinin güçlendirilmesine önemli katkılar sağladığını kaydetti.

“İspanya’nın Duyarlılığını Takdirle Takip Ediyoruz”
Başkan Kadir Özkaya, İspanya Anayasa Mahkemesi’nin anayasa yargısının saygın kurumlarından biri olduğunu belirterek, mahkemenin insan haklarının korunmasına, hukukun üstünlüğünün güçlendirilmesine ve demokratik anayasal düzenin geliştirilmesine sunduğu katkıların uluslararası anayasa yargısı alanında takdirle karşılandığını söyledi.
Savaşlar, çatışmalar ve insani krizlerin insan haklarının korunmasının önemini bir kez daha ortaya koyduğunu aktaran Özkaya, “Özellikle son dönemde Filistin’de yaşanan ağır insani trajedi karşısında uluslararası hukukun, insan haklarının ve sivillerin korunmasına yönelik hassasiyetin güçlü şekilde dile getirilmesi büyük önem taşımaktadır. Bu bağlamda İspanya’nın ve İspanyol hukuk çevrelerinin uluslararası hukukun ve insan haklarının korunmasına yönelik duyarlılığını takdirle takip ediyoruz” ifadelerini kullandı.
“Anayasa Yargısının Gelişimine Önemli Katkılar”
İspanya Anayasa Mahkemesi Başkanvekili Inmaculada Montalbán Huertas ise Türkiye’de bulunmaktan duyduğu memnuniyeti ifade ederek, ev sahipliği ve misafirperverlik için Türkiye Cumhuriyeti Anayasa Mahkemesi’ne teşekkür etti.
İki ülke Anayasa Mahkemeleri arasındaki karşılıklı ziyaretlerin mevcut bağları ve dostane ilişkileri daha da güçlendireceğine inandığını kaydeden Huertas, bu tür ziyaretlerin tecrübe paylaşımına imkân sunarak anayasa yargısının gelişimine önemli katkılar sağlayacağını belirtti.
Türkiye ve İspanya arasındaki dostane ilişkilerin yargı alanındaki diyalog ve iş birliğine olumlu şekilde yansıdığını aktaran Huertas, iş birliği anlaşmasının kurumsal ilişkileri daha ileri seviyeye taşıyacağına olan inancını dile getirdi.
Yargıtay ve Danıştay Ziyaretleri
İspanya Anayasa Mahkemesi heyeti, Ankara temasları kapsamında ayrıca Yargıtay Başkanı Ömer Kerkez ve Danıştay Başkanı Zeki Yiğit ile de bir araya geldi.
Gündem
Adapazarı’nda Yük Asansörü Faciası: Halat Koptu, 6 İşçi Yaralandı
Adapazarı’nda Yük Asansörü Faciası: Halat Koptu, 6 İşçi Yaralandı
Tarih – Saat: 16.06.2026 – 18:17

Sakarya Adapazarı’nda bir yapı malzemeleri deposunda yük asansörünün halatı koptu. Asansör kabini hızla zemine çakılırken, 6 işçi yaralandı. Yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Sakarya’nın Adapazarı ilçesinde korkutan bir iş kazası meydana geldi. Köprübaşı Mahallesi Ankara Caddesi üzerinde bulunan bir yapı malzemeleri firmasının deposunda, yük asansörünün halatı koparak kabinin zemine çakılması sonucu 6 işçi yaralandı.

Edinilen bilgilere göre olay, saat 16.00 sıralarında meydana geldi. Depodaki yük asansöründe henüz belirlenemeyen bir nedenle arıza oluştu. Arızanın ardından asansörün halatı koptu ve kabin hızla zemine düştü. Kazada asansörde ve çevresinde bulunan 6 işçi yaralandı.
İhbar üzerine olay yerine sağlık, itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık görevlileri yaralılara olay yerinde ilk müdahaleyi yaparken, yaralılar ambulanslarla çevredeki hastanelere kaldırıldı. Yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu ve hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi.

Polis ekipleri olay yerinde güvenlik önlemi alırken, kazayla ilgili detaylı inceleme başlatıldı. Yetkililer, iş güvenliği önlemlerinin ve asansörlerin periyodik bakımlarının önemine dikkat çekti.
Gündem
Adana’da 12. Kattan Düşen Ecrin, Mucizevi Kurtuluşunun Ardından Taburcu Oldu
Adana’da 12. Kattan Düşen Ecrin, Mucizevi Kurtuluşunun Ardından Taburcu Oldu
Tarih: 16 Haziran 2026
Saat: 17:38

Adana’da 12. kattan düşerek ağır yaralanan ve 11 günlük tedavisinin ardından mucizevi bir şekilde hayata tutunan 14 yaşındaki Ecrin Deniz Karaca, dün taburcu edildi. Minik Ecrin, ambulansla getirildiği ve kazanın yaşandığı binanın önünde komşuları tarafından pasta kesilerek ve balonlar uçurularak karşılandı. Duygu dolu anlar yaşanan karşılamada konuşan Ecrin, “Babam gibi iyilik yapmaya karar verdim” dedi.

Olay, 4 Haziran’da Adana’nın Yüreğir ilçesi Dadaloğlu Mahallesi’nde meydana geldi. 7’nci sınıf öğrencisi Ecrin Deniz Karaca, oturdukları sitenin bahçesinde oyun oynayan kardeşine bakmak için apartmanın 12’nci katındaki merdiven boşluğu penceresine çıktı. Bir an dengesini kaybeden genç kız, önce sundurmaya, ardından beton zemine çakıldı. Ecrin’in kanlar içinde kaldığı o anlar, sitenin güvenlik kamerasına saniye saniye yansıdı.
Ağır yaralı olarak ambulansla hastaneye kaldırılan Ecrin Deniz Karaca, vücudunun çeşitli yerlerinde oluşan kırık ve çatlaklar nedeniyle bir dizi ameliyat geçirdi. Yoğun bakımda günlerce yaşam mücadelesi veren genç kız, 11 günlük tedavinin ardından dün sağlığına kavuşarak taburcu edildi.

MUCİZE KURTULUŞUN ARDINDAN DUYGU DOLU KARŞILAMA
Taburcu olduktan sonra hasta nakil ambulansıyla evine getirilen Ecrin’i, en zor gününde yalnız bırakmayan komşuları ve sevenleri unutmadı. Ambulanstan sedye ile indirilen Ecrin, kazanın yaşandığı binanın önünde komşuları tarafından hazırlanan sürprizle karşılandı. Pasta kesen ve balon uçuran minik Ecrin, duygu dolu anlar yaşadı.
DHA’ya konuşan Ecrin Deniz Karaca, sağlık durumunun iyi olduğunu belirterek, “Taburcu oldum ve eve geldim. Şu an kendimi iyi hissediyorum. Hayatımın geri kalan zamanında babam gibi iyilik yapmaya karar verdim” dedi. Yaşadığı mucizevi kurtuluşu yardım ettikleri çocukların dualarına bağlayan Ecrin, “Çünkü babamın yardım ettiği yetim bir çocuk olan Melek’i, ilk düştüğüm an bana sarılırken gördüm. İyileşince ilk onun yanına gideceğim. O çocukların duaları sayesinde hayatta kaldığımı düşünüyorum” ifadelerini kullandı.

BABA HAKAN KARACA: “İYİLİKLER KARŞILIKSIZ KALMADI”
El Ele İyilik Kanatları Derneği Başkanı ve Ecrin’in babası Hakan Harput Karaca ise kızının sağlık durumuna ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. Ameliyatın başarılı geçtiğini ve Ecrin’in durumunun çok iyi olduğunu söyleyen baba Karaca, “Bundan sonraki tedavi süreci evde devam edecek. Şu an kızımı eve getirdik. Kendisi de çok mutlu, biz de çok mutluyuz” dedi.

Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından Hatay’da 5 ay kaldıklarını ve Adana’ya döndüklerinde arkadaşlarıyla birlikte ‘El Ele İyilik Kanatları’ derneğini kurduklarını anlatan Karaca, gönüllü olarak birçok çocuğa yardım ettiklerini vurguladı. Yaşanan kazanın ardından arkadaşlarının kendisine “Senin çocuğunu oradan indiren İyilik Kanatları oldu” dediğini aktaran baba Karaca, “Gerçekten öyle oldu. Hamdolsun, Rabb’im yaptığımız iyilikleri karşılıksız bırakmadı. Bu iyiliğin gücüdür” diyerek duygularını paylaştı. Sosyal medyadan çok sayıda mesaj aldığını ve insanların gönül gözünü açtıklarına inandığını da sözlerine ekledi.
-
Gündem4 gün önceKocaeli’de Acı Olay: Baba Evinde Asılı Halde Ölü Bulundu, SMA’lı Oğlunun Cihazının Fişi Çekildi
-
Gündem1 hafta önceSöke’deki çifte cinayette kan donduran detay! Şüpheli eş Erkan Aslan yakalandı,
-
Spor1 hafta önceMilliler Geriden Geliyor! Venezuela’yı 2-1 Yıkan A Milli Takım, Dünya Kupası’na Galibiyetle Merhaba Dedi
-
Gündem3 gün önceMuğla’da KADES İhbarına Giden Polis Memuru Şehit Oldu
-
Gündem1 hafta önceKocaeli’de Vahşet: 5 Çocuk Annesi Elif K., Sokak Ortasında Katledildi
-
Gündem1 hafta önceAmasya’da Yürekleri Dağlayan Kaza: Ranger’ın Çarptığı İşçi Hayatını Kaybetti
-
Gündem1 hafta önceİznik Gölü’nde Yürek Yakan Kahramanlık: Oğlunu Kurtaran Emekli Polis Sinan Çağlayan Suda Kayboldu
-
Gündem1 hafta önceKonya’da yatak fabrikasında yangın; 1 itfaiye eri şehit oldu
