Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu İstanbul
Bizimle İletişimde Kalın

Magazin

Kral Kaybederse’de Kenan Baran’dan ters köşe! “Handan’a bu son kötülüğü de yaptın”

Yayımlandı

üzerinde

Kral Kaybederse'da Kenan Baran'dan ters köşe!

Star TV’nin yeni dizisi Kral Kaybederse, bu akşam 3. bölümüyle ekranlara geldi. Gülseren Budayıcıoğlu’nun aynı adlı eserinden uyarlanan diziye; Handan’ın kendisini terk etmesini hazmedemeyen Kenan Baran’ın sürpriz hamlesi damga vurdu. İşte Kral Kaybederse son bölümün detayları… (Haber: Bahar Gencer)

Başrollerini Halit Ergenç, Merve Dizdar ve Aslıhan Gürbüz’ün paylaştığı Kral Kaybederse, 25 Şubat’ta heyecan dolu bir bölümle izleyici ile buluştu.
ÖZLEM İLE HANDAN YÜZLEŞTİ
Kral Kaybederse son bölümde; Kenan ödülünü alıp geceden ayrılırken; Özlem de Handan’a gitti. Özlem gözyaşlarıyla Kenan’a çok aşık olduğunu ve onu anlaması gerektiğini anlatırken; Handan da “Sen benim bu hayattaki en büyük hayal kırıklığımsın. Herkes beni uyardı ama ben seni hep korudum. Sen niye ağlıyorsun? Bırak ben ağlayayım. Sen Kenan’ı mı istiyorsun? İstediğin olacak ama sen hep vicdan azabı yaşayacaksın. Senin için çöküşün başladığı gün bugün. Bir gün hayatında ne Kenan ne de Handan olacak ama bu utanç sende baki kalacak” dedi.
Handan gözyaşlarıyla evden giderken Özlem, “Sıradan olsam beni yatağınıza almazdı” deyince iyice sinirlenen Handan da “Umarım hayat yaşatıklarınla sınar seni” deyip çıktı.
“BENDEN ÖZÜR DİLERSEN BARIŞABİLİRİZ HANDAN”
Kulübe giden Hadan’ı perişan halde gören Fadi, onu içeriye götürüp Kenan’a haber verdi. Evde Özlem’e neler olduğunu soran Kenan, hemen eşinin yanına koştu. Kenan’ın “Her şeyi düzeltebiliriz. Benden özür dilersen her şeyi geride bırakmaya hazırım. O kadını evimize sen soktun. Ne yaptın bu gece sen öyle? Hiç yakışıyor mu sana?” sözleriyle çılgına dönen Handan, “Ben seninle hiçbir yere gelmiyorum” deyip yakın arkadaşı Neslihan’a gitti.
Neslihan’dan “Beni uyardın ama seni dinlemedim, özür dilerim. Özlem’le Kenan’ın ilişkisi varmış” dedi.
Handan, geceyi orada geçirirken; Semih de Kenan’la konuşmaya gitti. Semih, arkadaşını bir türlü ikna edemezken; Özlem de Kenan’ı görmeye gitti. Özlem’i yollayan Kenan ise eşli davet olduğu için sekreterine Handan’ı arattı.
Kenan’ın kendisini almasını söyleyen Handan, eve gidince yaşadıklarını hatırladı ve bütün eşyalarını toplayıp evi terk etti. Kenan şoke olurken; evinde onu bekleyen Özlem de yanına geldi. Onun güzel sözlerini dinlemeyen Kenan Baran ise Hikmet Bey’in davetine gitti.
Fadi’nin de mesai ücreti için orada olduğunu görünce şaşıran Kenan, akşam arkadaşlarıyla oyun oynayıp keyiflendi.
Kenan mekandan ayrılırken; Fadi’nin de çıktığını görünce “Gülbin, Fadi’yi biz bırakırız” dedi. Şoke olan Fadi, tedirgin bir halde arabaya bindi.
Ertesi gün Handan’ı arayan Kenan, Özlem’e de onu sorarken; gittiği oteli buldu. Avukatıyla konuştuğu sırada Handan’ı duyan Kenan, onu bir notla akşam yemeğine davet etti.
Handan, Neslihan’ı arayıp akıl alan ve yemeğe gideceğini söylerken; Özlem de Handan’ı bulduğunu Kenan’a haber verdi ancak onu otele girerken gördüğünü belli etmedi.
HANDAN’A BÜYÜK ŞOK
Handan, Kenan’ın söylediği mekanda beklerken; onun gelmeyeceğini öğrendi ve avukatının getirdiği boşanma protokülüyle şoke oldu.
Aynı anlarda Özlem ile yemeğe çıkan Kenan Baran ise Özlem’e evlenme teklif etti. Özlem de teklifi kabul etti.
HANDAN’IN BÜYÜK ÖFKESİ
Özlem’i koluna takıp kulübe arkadaşlarıyla buluşmaya giden Kenan, herkesi şoke ederken; Handan da Kenan’ın eşyalarını toplayıp herkesin gözü önünde kulübün bahçesinde yaktı.
Kral Kaybederse’nin 3. bölümü sosyal medyada gündem oldu. “Kenan bu nasıl hamle””Kenan’dan büyük ters köşe””Sırf terk edilen olmamak için Handan’a bu son kötülüğü de yaptın””Ah be Handan””Kenan hem suçlu hem güçlü””Handan’a o kadar üzüldüm ki””Kenan seni hak etmiyor Handan””Kenan Baran resmen sağ gösterip sol vurdu””Handan’a yazık oldu””Keşke o restorana hiç gitmeseydin Handan””Aslıhan Gürbüz oynamıyor adeta yaşıyor””Handan’ı delirtti ama kendi yıkılışı daha büyük olacak”
KRAL KAYBEDERSE 4. BÖLÜM FRAGMANI
Kral Kaybederse’nin 4. bölüm fragmanına; Kenan ile Handan’ın boşanması ve Özlem’in düğün hazırlığı yapması damga vurdu.
FRAGMANI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN
Okumaya Devam Et
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Magazin

Halil Ergün’den skandal sözler: “Her haltı Atatürkçüler yiyor”

Yayımlandı

üzerinde

Halil Ergün’den skandal sözler: “Her haltı Atatürkçüler yiyor”

Yayın Tarihi: 24 Haziran 2026, 19:30

FatihDoğanMedya

Ünlü oyuncu Halil Ergün, katıldığı bir YouTube programında Atatürk ve Atatürkçüler hakkında ağır ifadeler kullandı. “Ben Cumhuriyetçiyim, Atatürkçü falan olmadım” diyen Ergün’ün sözleri sosyal medyada büyük tepki çekti.

Yaprak Dökümü dizisinin Ali Rıza Efendi’si olarak hafızalara kazınan usta oyuncu Halil Ergün, “Nil Gülsüm ile Maksat Muhabbet” adlı YouTube programında yaptığı açıklamalarla gündeme oturdu. 79 yaşındaki sanatçının Atatürk ve Cumhuriyet’in kuruluş sürecine ilişkin sarf ettiği sözler, kısa sürede sosyal medyada geniş yankı buldu.

“Her haltı bu ülkede Atatürkçüyüm diyenler yiyor”

Programda kendisini “Cumhuriyetçi” olarak tanımlayan Halil Ergün, “Ben Mustafa Kemal Atatürkçü filan olmadım” ifadesini kullandı. Sunucunun neden “Atatürk” ifadesini tercih etmediğini sorması üzerine Ergün, şu sözlerle tepki çekti:

“Ya Atatürk’ü sence… Ya üç sene kullandığı, soyadı kanununda zaten hasta olan bir adamcağızın şeyde… Herkes Atatürk, her halta Atatürkçülük yapanlar oluyor biliyorsunuz değil mi yanlışlıkla? Mustafa Kemal ve arkadaşları…”

Ergün, “Her haltı bu ülkede Atatürkçüyüm diyenler yiyor” diyerek sözlerini noktaladı.

“Mustafa Kemal gökten zembille inmedi”

Cumhuriyet’in kuruluş sürecinin doğru anlaşılması gerektiğini savunan oyuncu, Mustafa Kemal Atatürk’ün ortaya çıktığı tarihsel koşullara dikkat çekti:

“Hepimiz, biz imparatorluk çocuklarıyız. Yani kolay, gökten zembille inmedi Mustafa Kemal.”

2010 referandumu için “doğrudan evet” dedim

Halil Ergün, 2010 anayasa referandumunda “büyük bir keyifle evet oyu kullandığını” belirterek, “Anamı babamı da aldım gidip oy kullandım. O referandum 12 Eylül ile bir hesaplaşmaydı” dedi. “Yetmez ama evet” eleştirilerine ise “doğrudan evet” dediğini vurguladı.

Okumaya Devam Et

Magazin

AK Partili Yayman’dan İbrahim Tatlıses’e hastane ziyareti! Başkan Erdoğan’ın selamını iletti

Yayımlandı

üzerinde

AK Partili Yayman’dan İbrahim Tatlıses’e hastane ziyareti! Başkan Erdoğan’ın selamını iletti

Tarih: 23 Haziran 2026
Saat: 22:55

ANKARA – AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Kültür ile Sanat Politikaları Başkanı Hüseyin Yayman, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde fizik tedavi gören ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses’i ziyaret etti. Yayman, ziyarette Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını sanatçıya iletti.

Ziyarete AK Parti MKYK üyeleri Fatima Yurduseven ve Mehmet Ali Kurt ile Sabah Gazetesi yazarı Yavuz Donat da eşlik etti. Heyet, hastanenin Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon bölümünde tedavisi devam eden Tatlıses ile bir süre görüştü.

“Süperim” dedi, türküler söyledi

Yayman, ziyaret sırasında Tatlıses’e tedavi sürecini sordu. Ünlü sanatçı, “Süperim” yanıtını vererek sağlık durumunun iyi olduğunu belirtti. Tatlıses ayrıca Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın “çok iyi bir hastane yaptığını” ifade ederek tedavisinden memnuniyet duyduğunu dile getirdi.

Sanatçı, hastanedeki sağlık çalışanlarından övgüyle bahsederken, ziyaretçilerine Mardin ve Urfa türkülerinden seslendirdi ve tatlı ikramında bulundu. Tatlıses ayrıca Şanlıurfa’da düzenlenecek TEKNOFEST’e davet edildiğini anlattı.

Yayman’dan paylaşım: “Moralli ve sağlıklı gördük”

Ziyaretin ardından sosyal medya hesabından açıklama yapan Hüseyin Yayman, şu ifadeleri kullandı:

“Bilkent Şehir Hastanesi’nde tedavi sürecine devam eden kıymetli sanatçımız İbrahim Tatlıses’i ziyaret ettik. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını ilettik. Kendilerini son derece moralli ve sağlıklı görmekten büyük memnuniyet duydum. Türküleriyle gönüllerimize dokunan değerli sanatçımıza acil şifalar diliyor, en kısa zamanda sevenleriyle buluşmasını temenni ediyorum.”

İbrahim Tatlıses’in sağlık durumu

Usta sanatçı İbrahim Tatlıses, bir süredir Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde fizik tedavi ve rehabilitasyon sürecine devam ediyor. Daha önce İstanbul’daki evinde rahatsızlanarak hastaneye kaldırılan Tatlıses, geçirdiği ameliyatın ardından tedavisine Ankara’da devam ediyor.

 

Okumaya Devam Et

Magazin

Etiler’de Ferdi Tayfur’un damadının restoranına operasyon: Kadınların getirdiği müşterilere yüksek hesap ödetmişler

Yayımlandı

üzerinde

Etiler’de Ferdi Tayfur’un damadının restoranına operasyon: Kadınların getirdiği müşterilere yüksek hesap ödetmişler

Tarih: 22.06.2026 | Saat: 15:26

Beşiktaş Etiler’de lüks bir restoranda arkadaşlık uygulaması üzerinden tuzak kurulduğu iddiasıyla operasyon düzenlendi. İşletme sahibinin merhum sanatçı Ferdi Tayfur’un damadı Muhammet Aydın olduğu ortaya çıktı. Polis, kadınların yönlendirmesiyle gelen 6 kişiye fahiş fiyatlı hesap çıkarıldığını belirledi.

Beşiktaş Asayiş Büro Amirliği ekipleri, Etiler Mahallesi’nde bulunan bir restorana “yüksek hesap” operasyonu düzenledi. Olay, 5 Haziran Cuma günü saat 19.45 sıralarında meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre; Tahir E. (49), Mehmet Halil T. (28), Sinan A. (37), Recep A. (34), Ömer Y. (36) ve Kağan G. (41), arkadaşlık uygulaması üzerinden tanıştıkları kadınların kendilerini yemek yeme bahanesiyle restorana getirdiğini ve burada kendilerinden yüksek hesap talep edildiğini belirterek şikayetçi oldu.

Kadınlar önce kafede buluşturmuş

Şikayet üzerine harekete geçen Beşiktaş Asayiş Büro Amirliği ekipleri, işletmedeki 5 kadın ve 4 çalışanı yakaladı. Kadınların İrem H. (24), Negın A. S. (27), Selin G. (22), Yasemin A. (24) ve Beyza Gül T. (24) olduğu belirlendi.

Yapılan araştırmalarda kadınların, işletme çalışanları Umut E. (27), Barış Ç. (43), Uğur K. (45) ve Ebubekir Ş. (28) ile anlaşmalı hareket ettiği öne sürüldü. Güvenlik kamerası görüntülerinde, kadınların erkeklerle önce bir kahve dükkanında buluşup sohbet ettiği, ardından birlikte restorana doğru yürüdükleri anlar yer aldı.

Ferdi Tayfur’un damadı da gözaltına alındı

Soruşturma kapsamında organizasyonu yaptığı öne sürülen Burak A. (38) ile işletme sahibi ve Ferdi Tayfur’un damadı Muhammet Aydın (31) gözaltına alındı. Toplam 11 şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından savcılık kararıyla serbest bırakıldı.

Operasyondan 1 gün sonra kamera kayıt cihazı söküldü

Olaydan 1 gün sonra görüntü incelemesi için işletmeye giden ekipler, restorandaki güvenlik kamerası kayıt cihazının yerinde olmadığını ve kabloların söküldüğünü tespit etti. İşletme çalışanları cihazın arızalandığını ve tamire gönderildiğini öne sürdü. Kayıt cihazının teslim edilmemesi üzerine Muhammet Aydın hakkında “Suç delillerini yok etme, gizleme veya değiştirme” suçundan işlem yapıldı.

Sigortasız çalışan ve kapalı alanda sigara tespiti

İşletmede yapılan denetimlerde 7 kişinin sigortasız çalıştığı ve kapalı alanda tütün mamulü tüketildiği tespit edildi.

Şüphelilerden Muhammet Aydın’ın 9, Burak A.’nın ise poliste daha önceden 2 suç kaydı olduğu öğrenildi. İşletme çalışanlarından Umut E.’nin “Nitelikli dolandırıcılık”, Uğur K.’nin “Kasten yaralama”, İrem H.’nin ise “Çocuğun kaçırılması ve alıkoyulması” suçlarından kaydı bulunduğu belirlendi.

Okumaya Devam Et

Çok Okunanlar