Magazin
Aşk Sadece Bir An gişenin zirvesinde (21-23 Şubat 2025 Türkiye Gişesi)

Başrollerinde Nilsu Berfin Aktaş ile Emirhan Çakal’ın yer aldığı Aşk Sadece Bir An filmi 85 bin 983 kişi tarafından izlendi. Zirveye yerleşen filmi, Dayı: Bir Adamın Hikayesi takip etti.
Aşk Sadece Bir An adlı yapım, ikinci hafta sonunda da gişede liderliğini sürdürdü. İşte 21-23 Şubat 2025 gişe rakamları… 1.Aşk Sadece Bir An – 85.983
Mustafa Kotan yönetmenliğinde vizyona girecek Aşk Sadece Bir An, arkadaşının yerine taksiye çıktığı gün hayatının aşkı Hayal ile tanışan Rüzgar’ın geçmişinin, ikilinin arasındaki aşkı çıkmaza sokmasıyla gelişen olayları anlatıyor.
2. Dayı: Bir Adamın Hikayesi 2 – 70.318
Yönetmen koltuğunda Uğur Bayraktar’ın oturduğu Dayı: Bir Adamın Hikayesi 2 filminin oyuncu kadrosunda Ufuk Bayraktar, Yıldıray Şahinler, Cem Özer, Reha Özcan, Kadir Toprak gibi isimler yer alıyor.
3. Kaptan Amerika: Cesur Yeni Dünya – 37.564
Kaptan Amerika: Cesur Yeni Dünya (Captain America: Brave New World), Kaptan Amerika’nın maceralarını konu ediniyor. Amerika Birleşik Devletleri’nin yeni Başkanı Thaddeus Ross ile tanıştıktan kısa bir süre sonra Kaptan Amerika olarak da bilinen Sam Wilson, kendisini devasa bir uluslararası olayın tam ortasında bulur.
4. Maria – 37.420 Angelina Jolie ve Haluk Bilginer’in başrollerini paylaştığı, Kodi Smit-McPhee, Alba Rohrwacher, Valeria Golino ve Pierfrancesco Favino’nun da rol aldığı, Pablo Larrain’ın filmi Maria izleyiciyle buluştu. ABD, Almanya, İtalya ve Şili ortak yapımı biyografi türündeki film, 1970’lerin Paris’inde, dünyaca ünlü opera sanatçısı Maria Callas’ın çalkantılı ve trajik hayatının son günlerini konu alıyor. 5. The Monkey – 30.537 Osgood Perkins’in yönettiği ABD yapımı The Monkey çocukluklarında karşılaştıkları lanetli bir oyuncak maymunun peşlerini bırakmadığı ikiz kardeşlerin başına gelen olaylara odaklanıyor.
Magazin
Halil Ergün’den skandal sözler: “Her haltı Atatürkçüler yiyor”
Halil Ergün’den skandal sözler: “Her haltı Atatürkçüler yiyor”
Yayın Tarihi: 24 Haziran 2026, 19:30
FatihDoğanMedya

Ünlü oyuncu Halil Ergün, katıldığı bir YouTube programında Atatürk ve Atatürkçüler hakkında ağır ifadeler kullandı. “Ben Cumhuriyetçiyim, Atatürkçü falan olmadım” diyen Ergün’ün sözleri sosyal medyada büyük tepki çekti.
Yaprak Dökümü dizisinin Ali Rıza Efendi’si olarak hafızalara kazınan usta oyuncu Halil Ergün, “Nil Gülsüm ile Maksat Muhabbet” adlı YouTube programında yaptığı açıklamalarla gündeme oturdu. 79 yaşındaki sanatçının Atatürk ve Cumhuriyet’in kuruluş sürecine ilişkin sarf ettiği sözler, kısa sürede sosyal medyada geniş yankı buldu.
“Her haltı bu ülkede Atatürkçüyüm diyenler yiyor”
Programda kendisini “Cumhuriyetçi” olarak tanımlayan Halil Ergün, “Ben Mustafa Kemal Atatürkçü filan olmadım” ifadesini kullandı. Sunucunun neden “Atatürk” ifadesini tercih etmediğini sorması üzerine Ergün, şu sözlerle tepki çekti:
“Ya Atatürk’ü sence… Ya üç sene kullandığı, soyadı kanununda zaten hasta olan bir adamcağızın şeyde… Herkes Atatürk, her halta Atatürkçülük yapanlar oluyor biliyorsunuz değil mi yanlışlıkla? Mustafa Kemal ve arkadaşları…”
Ergün, “Her haltı bu ülkede Atatürkçüyüm diyenler yiyor” diyerek sözlerini noktaladı.
“Mustafa Kemal gökten zembille inmedi”
Cumhuriyet’in kuruluş sürecinin doğru anlaşılması gerektiğini savunan oyuncu, Mustafa Kemal Atatürk’ün ortaya çıktığı tarihsel koşullara dikkat çekti:
“Hepimiz, biz imparatorluk çocuklarıyız. Yani kolay, gökten zembille inmedi Mustafa Kemal.”
2010 referandumu için “doğrudan evet” dedim
Halil Ergün, 2010 anayasa referandumunda “büyük bir keyifle evet oyu kullandığını” belirterek, “Anamı babamı da aldım gidip oy kullandım. O referandum 12 Eylül ile bir hesaplaşmaydı” dedi. “Yetmez ama evet” eleştirilerine ise “doğrudan evet” dediğini vurguladı.
Magazin
AK Partili Yayman’dan İbrahim Tatlıses’e hastane ziyareti! Başkan Erdoğan’ın selamını iletti
AK Partili Yayman’dan İbrahim Tatlıses’e hastane ziyareti! Başkan Erdoğan’ın selamını iletti
Tarih: 23 Haziran 2026
Saat: 22:55

ANKARA – AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Kültür ile Sanat Politikaları Başkanı Hüseyin Yayman, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde fizik tedavi gören ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses’i ziyaret etti. Yayman, ziyarette Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını sanatçıya iletti.
Ziyarete AK Parti MKYK üyeleri Fatima Yurduseven ve Mehmet Ali Kurt ile Sabah Gazetesi yazarı Yavuz Donat da eşlik etti. Heyet, hastanenin Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon bölümünde tedavisi devam eden Tatlıses ile bir süre görüştü.

“Süperim” dedi, türküler söyledi
Yayman, ziyaret sırasında Tatlıses’e tedavi sürecini sordu. Ünlü sanatçı, “Süperim” yanıtını vererek sağlık durumunun iyi olduğunu belirtti. Tatlıses ayrıca Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın “çok iyi bir hastane yaptığını” ifade ederek tedavisinden memnuniyet duyduğunu dile getirdi.
Sanatçı, hastanedeki sağlık çalışanlarından övgüyle bahsederken, ziyaretçilerine Mardin ve Urfa türkülerinden seslendirdi ve tatlı ikramında bulundu. Tatlıses ayrıca Şanlıurfa’da düzenlenecek TEKNOFEST’e davet edildiğini anlattı.

Yayman’dan paylaşım: “Moralli ve sağlıklı gördük”
Ziyaretin ardından sosyal medya hesabından açıklama yapan Hüseyin Yayman, şu ifadeleri kullandı:
“Bilkent Şehir Hastanesi’nde tedavi sürecine devam eden kıymetli sanatçımız İbrahim Tatlıses’i ziyaret ettik. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını ilettik. Kendilerini son derece moralli ve sağlıklı görmekten büyük memnuniyet duydum. Türküleriyle gönüllerimize dokunan değerli sanatçımıza acil şifalar diliyor, en kısa zamanda sevenleriyle buluşmasını temenni ediyorum.”
İbrahim Tatlıses’in sağlık durumu
Usta sanatçı İbrahim Tatlıses, bir süredir Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde fizik tedavi ve rehabilitasyon sürecine devam ediyor. Daha önce İstanbul’daki evinde rahatsızlanarak hastaneye kaldırılan Tatlıses, geçirdiği ameliyatın ardından tedavisine Ankara’da devam ediyor.
Magazin
Etiler’de Ferdi Tayfur’un damadının restoranına operasyon: Kadınların getirdiği müşterilere yüksek hesap ödetmişler
Etiler’de Ferdi Tayfur’un damadının restoranına operasyon: Kadınların getirdiği müşterilere yüksek hesap ödetmişler
Tarih: 22.06.2026 | Saat: 15:26

Beşiktaş Etiler’de lüks bir restoranda arkadaşlık uygulaması üzerinden tuzak kurulduğu iddiasıyla operasyon düzenlendi. İşletme sahibinin merhum sanatçı Ferdi Tayfur’un damadı Muhammet Aydın olduğu ortaya çıktı. Polis, kadınların yönlendirmesiyle gelen 6 kişiye fahiş fiyatlı hesap çıkarıldığını belirledi.
Beşiktaş Asayiş Büro Amirliği ekipleri, Etiler Mahallesi’nde bulunan bir restorana “yüksek hesap” operasyonu düzenledi. Olay, 5 Haziran Cuma günü saat 19.45 sıralarında meydana geldi.
Edinilen bilgiye göre; Tahir E. (49), Mehmet Halil T. (28), Sinan A. (37), Recep A. (34), Ömer Y. (36) ve Kağan G. (41), arkadaşlık uygulaması üzerinden tanıştıkları kadınların kendilerini yemek yeme bahanesiyle restorana getirdiğini ve burada kendilerinden yüksek hesap talep edildiğini belirterek şikayetçi oldu.

Kadınlar önce kafede buluşturmuş
Şikayet üzerine harekete geçen Beşiktaş Asayiş Büro Amirliği ekipleri, işletmedeki 5 kadın ve 4 çalışanı yakaladı. Kadınların İrem H. (24), Negın A. S. (27), Selin G. (22), Yasemin A. (24) ve Beyza Gül T. (24) olduğu belirlendi.
Yapılan araştırmalarda kadınların, işletme çalışanları Umut E. (27), Barış Ç. (43), Uğur K. (45) ve Ebubekir Ş. (28) ile anlaşmalı hareket ettiği öne sürüldü. Güvenlik kamerası görüntülerinde, kadınların erkeklerle önce bir kahve dükkanında buluşup sohbet ettiği, ardından birlikte restorana doğru yürüdükleri anlar yer aldı.

Ferdi Tayfur’un damadı da gözaltına alındı
Soruşturma kapsamında organizasyonu yaptığı öne sürülen Burak A. (38) ile işletme sahibi ve Ferdi Tayfur’un damadı Muhammet Aydın (31) gözaltına alındı. Toplam 11 şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından savcılık kararıyla serbest bırakıldı.
Operasyondan 1 gün sonra kamera kayıt cihazı söküldü
Olaydan 1 gün sonra görüntü incelemesi için işletmeye giden ekipler, restorandaki güvenlik kamerası kayıt cihazının yerinde olmadığını ve kabloların söküldüğünü tespit etti. İşletme çalışanları cihazın arızalandığını ve tamire gönderildiğini öne sürdü. Kayıt cihazının teslim edilmemesi üzerine Muhammet Aydın hakkında “Suç delillerini yok etme, gizleme veya değiştirme” suçundan işlem yapıldı.

Sigortasız çalışan ve kapalı alanda sigara tespiti
İşletmede yapılan denetimlerde 7 kişinin sigortasız çalıştığı ve kapalı alanda tütün mamulü tüketildiği tespit edildi.
Şüphelilerden Muhammet Aydın’ın 9, Burak A.’nın ise poliste daha önceden 2 suç kaydı olduğu öğrenildi. İşletme çalışanlarından Umut E.’nin “Nitelikli dolandırıcılık”, Uğur K.’nin “Kasten yaralama”, İrem H.’nin ise “Çocuğun kaçırılması ve alıkoyulması” suçlarından kaydı bulunduğu belirlendi.
-
Magazin1 hafta önceKızılcık Şerbeti’nin Işıl’ı Ece İrtem Hayatını Kaybetti!
-
Teknoloji1 hafta önceBeyaz Saray’ın Yapay Zeka Ambargosu Dünyada Endişe Yarattı
-
Magazin1 hafta önceOyuncu Ece İrtem’in Son Görüntüleri Ortaya Çıktı!
-
Gündem1 hafta önceŞırnak’ta 13 Yaşındaki Kız Güvercinlerle İlgilenirken Balkondan Düştü: O Anlar Kamerada
-
Gündem1 hafta önceTOKAT’TA AİLE FACİASI: GELİN, KAYINPEDERİNİ DARBEDEREK ÖLDÜRDÜ!
-
Magazin1 hafta önceYeşilçam’ın Efsane İsmi ‘Panter Emel’ Hayatını Kaybetti
-
Gündem1 hafta önceMeteoroloji’den Son Dakika Uyarısı: Sıcaklıklar Hızla Yükseliyor! 3 Bölgede Sağanak Alarmı
-
Ekonomi1 hafta önceDoruk Madencilik’te Uzlaşı Sağlandı! İşçi Alacakları Takvime Bağlandı
