Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu İstanbul
Bizimle İletişimde Kalın

Gündem

Tartıştığı Arkadaşını Tabancayla Yaraladı: Sapanca’da Kanlı Kavga

Yayımlandı

üzerinde

Tartıştığı Arkadaşını Tabancayla Yaraladı: Sapanca’da Kanlı Kavga

07.02.2026 – 00:16

Spot: Sakarya’nın Sapanca ilçesinde iki arkadaş arasında çıkan tartışma silahlı kavgaya dönüştü. A.Ö. (22), belinden çıkardığı tabancayla S.B.’ye (20) ateş etti. Yaralı genç hastaneye kaldırılırken, olay yerinden kaçan şüpheli polis tarafından yakalandı.

Sakarya’nın Sapanca ilçesinde dün akşam saat 21.30 sıralarında iki arkadaş arasında çıkan tartışma, silahlı saldırıyla sonuçlandı. Edinilen bilgilere göre, A.Ö. (22) ile S.B. (20) arasında henüz belirlenemeyen bir nedenle tartışma başladı. Tartışmanın büyümesi üzerine A.Ö., belindeki ruhsatsız tabancayı çıkararak S.B.’ye ateş etti. Kurşunlar, S.B.’nin ayak ve kalça bölgesine isabet etti.

Olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaralı genci olay yerinden alarak Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırdı. Yapılan ilk müdahaleler sonrası S.B.’nin hayati tehlikesinin olmadığı öğrenildi.

Olaydan hemen sonra olay yerinden uzaklaşan şüpheli A.Ö., polisin başlattığı çalışma kapsamında kısa sürede yakalandı. Şüphelinin, olayda kullandığı tabanca ile birlikte emniyete götürüldüğü belirtildi.

Polis, olayla ilgili soruşturmayı derinleştirirken, şüpheli A.Ö.’nün ifadesinin alındığı öğrenildi. Yaralı S.B.’nin ise hastane ortamında tedavisinin sürdüğü kaydedildi.

Sapanca’da meydana gelen silahlı kavga, bölge sakinlerini de endişelendirdi. Olayın ardından sosyal medyadan tepki gösteren vatandaşlar, son dönemde artan silahlı olaylara dikkat çekerek yetkililerden daha sıkı önlemler almasını istedi.

Gündem

Kayseri’de Yürekleri Ağza Getiren Olay: 10 Aylık Bebek Arabada Unutuldu, Aile Gazetecilere Saldırdı

Yayımlandı

üzerinde

Kayseri’de Yürekleri Ağza Getiren Olay: 10 Aylık Bebek Arabada Unutuldu, Aile Gazetecilere Saldırdı

Tarih: 23 Haziran 2026
Saat: 01:40 (Güncelleme: 05:15)

İHA

Kayseri’nin Talas ilçesinde, 10 aylık bir bebeğin otoparkta park halindeki araçta unutulması yürekleri ağza getirirken, olay yerine gelen basın mensuplarına yönelik saldırı ise ayrı bir skandal olarak kayıtlara geçti. Bebeğin itfaiye ekipleri tarafından kurtarılmasının ardından anne ve yakınları, haber yapmaya çalışan gazetecilere saldırarak tehditler savurdu.

Kayseri’nin Talas ilçesi Kiçiköy Mahallesi Hoca Ahmet Yesevi Caddesi’nde bulunan Millet Bahçesi’nin otoparkında dün akşam saatlerinde yaşanan olayda, bir anne 10 aylık bebeğini aracın içinde unuttu. Park halindeki araçta mahsur kalan bebek, çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri tarafından cam kırılarak kurtarıldı. Bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

KAYSERİ’NİN TALAS İLÇESİNDE 10 AYLIK BEBEĞİNİ ARABADA UNUTAN KADIN VE YAKINLARI, DURUMU HABER YAPMAYA GELEN GAZETECİLERE SALDIRARAK, TEHDİT ETTİ. 10 AYLIK BEBEK İTFAİYE EKİPLERİNİN ÇALIŞMALARIYLA ARAÇTAN KURTARILDI. (MÜKREMİN KAYA – SAMET AKSOY/KAYSERİ-İHA)

Ancak olayın ardından yaşananlar, asıl tartışmayı beraberinde getirdi. Bebeğini arabada unutan kadın ve yanındaki yakınları, olay yerine gelerek haber çekimi yapmak isteyen basın mensuplarına adeta çıldırdı. Anne ve yakınları, gazetecilerin kameralarına müdahale ederek görüntü almalarını engellemeye çalıştı, hakaret ve tehditler savurdu. Saldırgan grup, görevini yapmaya çalışan gazetecilere fiziksel müdahalede bulunurken, güvenlik güçlerine de zor anlar yaşattı.

O anlar amatör kameralara yansırken, yaşanan gerilim dakikalarca sürdü. Bebeğini araçta unutan annenin olay sonrası sergilediği bu tavır, sosyal medyada büyük tepki çekti.

Okumaya Devam Et

Gündem

KAYSERİ’DE ‘LAF ATMA’ YÜZÜNDEN BIÇAKLI KAVGA: 1 ÖLÜ, 2 YARALI

Yayımlandı

üzerinde

KAYSERİ’DE ‘LAF ATMA’ YÜZÜNDEN BIÇAKLI KAVGA: 1 ÖLÜ, 2 YARALI

· Tarih: 23 Haziran 2026
· Saat: 03:54

DHA, İHA

Olay, Kayseri’nin Kocasinan ilçesi Şeker Mahallesi’nde saat 01.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, B.A. ile Alper A., Yusuf B. ve Yiğit Can Y. arasında ‘laf atma’ nedeniyle tartışma çıktı. Kısa sürede büyüyen tartışma bıçaklı kavgaya dönüştü. B.A., yanında bulundurduğu bıçakla 3 kişiyi yaraladı.

İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Ağır yaralanan Alper A., Yusuf B. ve Yiğit Can Y., sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Kayseri Şehir Hastanesi’ne kaldırıldı. Ancak ağır yaralanan Alper A., doktorların tüm müdahalesine rağmen hayatını kaybetti. Yaralılardan Yusuf B.’nin durumunun ise ağır olduğu öğrenildi.

Olayın şüphelisi B.A., polis ekipleri tarafından kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Şüpheli, Kayseri Devlet Hastanesi’ndeki sağlık kontrolünün ardından polis merkezine götürüldü.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Okumaya Devam Et

Gündem

Nevşehir’de Park Halindeki İki Otomobile Çarpıp Kaçan Alkollü Sürücü, Aracında Uyurken Yakalandı

Yayımlandı

üzerinde

Nevşehir’de Park Halindeki İki Otomobile Çarpıp Kaçan Alkollü Sürücü, Aracında Uyurken Yakalandı

Yayın Tarihi: 23 Haziran 2026
Yayın Saati: 04:26

DHA

Nevşehir’in Emek Mahallesi’nde gece saatlerinde park halindeki iki otomobile çarpan alkollü sürücü, olay yerinden kaçtıktan sonra aracının direksiyonunda uyurken polis ekiplerince bulundu. Sürücünün 2.70 promil alkollü olduğu tespit edilirken, toplamda 27 bin 719 TL ceza kesildi ve ehliyetine 6 ay el konuldu.

Nevşehir’de gece yarısı yaşanan trafik kazası, alkollü sürücünün hem can güvenliğini hiçe sayması hem de olay yerinden kaçarak uyumasıyla damga vurdu. Kaza, saat 01.00 sıralarında Merkez ilçeye bağlı Emek Mahallesi Değirmendere Sokak’ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, E.G. idaresindeki 06 PG 562 plakalı otomobil, park halinde bulunan iki araca çarptı. Sürücü, çarpmanın şiddetiyle bölgeye gelen vatandaşları fark etmemek için hızla olay yerinden kaçtı.

KAÇAN SÜRÜCÜ 1 KİLOMETRE UZAKTA BULUNDU

İhbar üzerine kaza yerine sevk edilen polis ekipleri, güvenlik kameraları ve tanık ifadelerinden yola çıkarak kaçan aracın izini sürmeye başladı. Yapılan çalışmalar sonucunda E.G., kaza mahallinden yaklaşık 1 kilometre uzaklıktaki bir sokakta otomobilinin içinde uyurken yakalandı. Polis ekipleri tarafından zorlukla uyandırılan sürücüye ilk olarak alkol testi uygulandı. Test sonucunda E.G.’nin 2.70 promil alkollü olduğu belirlendi.

AHMET KÖSE: “SES DUYUP DIŞARI ÇIKTIK”

Kazada hasar gören otomobil sahiplerinden Ahmet Köse, olay anını şu sözlerle anlattı:

“Benim aracımın arkasındaki araca çarpıyor. Araçta kazanın şiddetiyle benim arabama çarpıyor. Ondan sonra kaçıp buraya gelmiş. Kenara çekmiş. İçinde uyumuş. Biz de ses duyup dışarı çıktık. Polisi aradık.”

CEZA YAĞDI: 27 BİN 719 TL VE 6 AY EHLİYET

Polis ekipleri tarafından alkollü araç kullanmaktan işlem yapılan E.G.’ye 27 bin 719 TL idari para cezası kesildi. Ayrıca sürücünün ehliyetine 6 ay süreyle el konuldu.

Olayla ilgili soruşturma devam ederken, yetkililer alkollü araç kullanmanın hem sürücü hem de diğer vatandaşlar için büyük tehlike oluşturduğunu bir kez daha hatırlattı.

Okumaya Devam Et

Çok Okunanlar