Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu İstanbul
Bizimle İletişimde Kalın

Son Dakika

Son dakika Balıkesir’de deprem mi oldu? Az önce deprem Balıkesir’de nerede oldu? Balıkesir deprem Kandilli ve AFAD son depremler listesi 15 Ağustos 2025

Yayımlandı

üzerinde

Balıkesir KANDILLI SON DEPREMLER LİSTESİ Lokasyon Saat / Tarih Enlem Boylam Derinlik Büyüklük ORMANICI-SINDIRGI (BALIKESIR) 11:42:22 15-08-2025 39,1892 28,1405 13,7 1,9 YAYLACIK-SINDIRGI (BALIKESIR) 11:33:33 15-08-2025 39,1923 28,1615 12 1,8 ORMANICI-SINDIRGI (BALIKESIR) 11:31:43 15-08-2025 39,1863 28,1093 11,6 1,7 DANACAYIRI-SINDIRGI (BALIKESIR) 11:29:23 15-08-2025 39,238 28,2643 7,4 1,8 KIZILGUR-SINDIRGI (BALIKESIR) 11:25:44 15-08-2025 39,256 28,0077 14,6 1,8 ORMANICI-SINDIRGI (BALIKESIR) 11:22:15 15-08-2025 39,1757 28,112 5 2,1 DANACAYIRI-SINDIRGI (BALIKESIR) 11:19:29 15-08-2025 39,2545 28,2457 8,2 2,4 SINANDEDE-SINDIRGI (BALIKESIR) 11:05:35 15-08-2025 39,1552 28,1165 5,2 1,4 IBILLER-SINDIRGI (BALIKESIR) 11:00:20 15-08-2025 39,2638 28,1175 9 1,6 YAYLACIK-SINDIRGI (BALIKESIR) 10:51:43 15-08-2025 39,2192 28,1768 9,6 1,7 AKTAS-SINDIRGI (BALIKESIR) 10:46:55 15-08-2025 39,1455 28,1873 13,2 1,9 ORMANICI-SINDIRGI (BALIKESIR) 10:45:38 15-08-2025 39,2043 28,1393 10,3 2,7 KERTIL-SINDIRGI (BALIKESIR) 10:44:31 15-08-2025 39,2042 28,125 9,9 2,7 ORMANICI-SINDIRGI (BALIKESIR) 10:35:03 15-08-2025 39,1963 28,133 7,8 2,2 ALACAATLI-SINDIRGI (BALIKESIR) 10:27:19 15-08-2025 39,2457 28,071 11,7 2,2 PURSUNLER-SINDIRGI (BALIKESIR) 10:25:17 15-08-2025 39,2157 28,1962 14,7 1,5 YAYLACIK-SINDIRGI (BALIKESIR) 10:21:25 15-08-2025 39,1988 28,2013 9,3 1,4 ALACAATLI-SINDIRGI (BALIKESIR) 10:15:19 15-08-2025 39,2503 28,0615 6,7 0,9 ORMANICI-SINDIRGI (BALIKESIR) 10:11:30 15-08-2025 39,1878 28,1432 12,9 1,8 SINANDEDE-SINDIRGI (BALIKESIR) 10:05:29 15-08-2025 39,1388 28,114 9,7 1,3 MANDIRA-SINDIRGI (BALIKESIR) 10:04:56 15-08-2025 39,2277 28,1593 7,8 1,5 SINANDEDE-SINDIRGI (BALIKESIR) 09:57:44 15-08-2025 39,1598 28,1343 10,7 1,7 YAYLACIK-SINDIRGI (BALIKESIR) 09:55:58 15-08-2025 39,2143 28,1898 6,8 1,5 SINANDEDE-SINDIRGI (BALIKESIR) 09:54:19 15-08-2025 39,148 28,1593 9,5 1,6 ORMANICI-SINDIRGI (BALIKESIR) 09:47:16 15-08-2025 39,1848 28,1202 8,5 1,8 ORMANICI-SINDIRGI (BALIKESIR) 09:46:36 15-08-2025 39,1632 28,1225 18,5 1,9 BAYIRLI-SINDIRGI (BALIKESIR) 09:37:35 15-08-2025 39,2225 28,1237 8,1 2 YAYLACIK-SINDIRGI (BALIKESIR) 09:20:43 15-08-2025 39,2088 28,145 7,8 2,2 YAYLACIK-SINDIRGI (BALIKESIR) 09:18:37 15-08-2025 39,2058 28,162 9 2,1 KERTIL-SINDIRGI (BALIKESIR) 09:17:30 15-08-2025 39,1917 28,097 15,7 1,4 YAYLACIK-SINDIRGI (BALIKESIR) 09:14:40 15-08-2025 39,1875 28,192 9,6 2,2 ORMANICI-SINDIRGI (BALIKESIR) 09:11:50 15-08-2025 39,1873 28,1298 11,8 1,9 YAYLACIK-SINDIRGI (BALIKESIR) 09:09:53 15-08-2025 39,1862 28,1787 5,2 1,6 ORMANICI-SINDIRGI (BALIKESIR) 09:05:58 15-08-2025 39,2028 28,1455 12,8 3,3 MANDIRA-SINDIRGI (BALIKESIR) 09:03:51 15-08-2025 39,2143 28,1483 9,3 2,6 ORMANICI-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:58:16 15-08-2025 39,187 28,1503 12,5 1,3 AKTAS-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:53:34 15-08-2025 39,1445 28,1875 16,3 1,4 SINANDEDE-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:50:58 15-08-2025 39,1478 28,1342 9,7 1,5 MANDIRA-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:42:28 15-08-2025 39,217 28,1345 14,1 1,7 KOZLU-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:32:31 15-08-2025 39,2415 28,0867 9,5 2,3 AKTAS-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:26:21 15-08-2025 39,1835 28,1957 10 1,7 DANACAYIRI-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:25:13 15-08-2025 39,244 28,284 15,2 2,5 ORMANICI-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:23:44 15-08-2025 39,1843 28,138 23,8 1,4 KERTIL-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:21:15 15-08-2025 39,1865 28,0852 16,5 1,8 ALAKIR-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:17:32 15-08-2025 39,228 28,0375 5,2 1,2 ORMANICI-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:15:17 15-08-2025 39,1775 28,0983 9,1 1,5 AKTAS-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:14:27 15-08-2025 39,1353 28,1585 12,4 1,8 SINANDEDE-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:12:21 15-08-2025 39,1573 28,1335 12 2,7 KINIK-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:09:58 15-08-2025 39,1235 28,1893 11,8 1,7 KERTIL-SINDIRGI (BALIKESIR) 08:05:09 15-08-2025 39,1905 28,0978 14,2 1,6
Okumaya Devam Et
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Dakika

SON DAKİKA — İstanbul Başsavcılığı’ndan Netanyahu hakkında yakalama kararı

Yayımlandı

üzerinde

SON DAKİKA — İstanbul Başsavcılığı’ndan Netanyahu hakkında yakalama kararı

Tarih: 07 Kasım 2025 • Saat: 20:25 (TSİ) • Okuma süresi: 3 dk

FatihDoganMedya — Özel Haber / GÜNCEL

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı, Gazze’ye insani yardım götüren Küresel Sumud Filosu’na yönelik saldırıyla ilgili yürütülen soruşturma kapsamında İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu hakkında “soykırım” ve “insanlığa karşı suç” şüphesiyle yakalama kararı çıkardı. Karar kapsamında çok sayıda üst düzey İsrailli yetkili için de işlem talep edildi.


Detaylar — Ne oldu, hangi gerekçeyle?

  • İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen soruşturmada, Sumud Filosu’na düzenlenen saldırı sonucu yaşananlar ve olayda ihlal iddiaları mercek altına alındı. Soruşturma dosyasında elde edilen delil ve mağdur beyanlarının değerlendirilmesi sonucunda yakalama ve kırmızı bülten çıkarılması talebi hazırlandı.

  • Başsavcılığın bildiriminde, soruşturma kapsamında suçlamaların Türk Ceza Kanunu’un “insanlığa karşı suçlar” (md.77) ve “soykırım” (md.76) ile ilgili hükümler çerçevesinde değerlendirildiği belirtildi.


Hangi isimler hakkında işlem istendi?

Soruşturma kapsamında yayılan haber/standart açıklamalara göre aralarında Binyamin Netanyahu’nun da bulunduğu üst düzey askeri ve siyasi bazı İsrail yetkilileri hakkında yakalama ve Kırmızı Bülten çıkarılmasının talep edildiği aktarılıyor. Bazı haber kaynakları, toplam 37 şüpheliye yönelik işlem kararı alındığını belirtiyor.


Hukuki süreç ve olası aşamalar

  • İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’nın talebi doğrultusunda yurt dışındaki şüpheliler hakkında Interpol Kırmızı Bülten talebinde bulunulması ve diplomatik kanallar aracılığıyla iade/teslim süreçlerinin başlatılması olası adımlar arasında yer alıyor. (Bu noktada sürecin uluslararası hukuk ve Interpol prosedürlerine göre ilerleyeceği bekleniyor.


Arka plan — Sumud Filosu ve soruşturmanın kökeni

Küresel Sumud Filosu, Gazze’ye insani yardım ulaştırma amacıyla yola çıkan sivil ve gönüllü teknelerden oluşuyor. İstanbul ve diğer illerde daha önce de filoya ilişkin alıkoyma, saldırı ve mağdur yakınlarının şikâyetleri üzerine soruşturmalar başlatılmıştı; bu dosyalar İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından daha geniş kapsamda ele alınıyor.


Resmi açıklama ve tarafların konumu

  • İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’nın resmi açıklamasına ilişkin bilgiler basın toplantı ve kurum duyurularından derlenmiştir; başsavcılığın metni ve detaylı gerekçeleri yayımlandığında haberimiz güncellenecektir

  • Konuyla ilgili İsrail hükümeti ya da Netanyahu cephesinden anlık resmi bir açıklama henüz (haber yayına hazırlanırken) medyaya yansımadı; gelişmeler oldukça aktaracağız.


Ne takip edilmeli?

  1. İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’nın tam metin açıklaması.

  2. Dışişleri Bakanlığı ve Adalet Bakanlığı’ndan gelecek diplomatik açıklamalar.

  3. Interpol/Kırmızı Bülten süreçlerine dair resmi adımlar ve uluslararası tepki

Okumaya Devam Et

Son Dakika

Bilaspur yakınlarında yolcu treni kargo vagonuna çarptı — En az 11 ölü, onlarca yaralı

Yayımlandı

üzerinde

Bilaspur yakınlarında yolcu treni kargo vagonuna çarptı — En az 11 ölü, onlarca yaralı

FatihDoganMedya / Özel Haber
Tarih: 5 Kasım 2025 — Kaza Saati (yerel): ~16:00
Okuma süresi: 3 dakika

Hindistan’ın orta kesimindeki Chhattisgarh eyaletine bağlı Bilaspur yakınlarında, Gevra Road–Bilaspur hattında çalışan bir MEMU yolcu treni arka taraftaki bir kargo (goods) trenine çarptı. İlk resmi rakamlara göre kaza sonucunda en az 11 kişi hayatını kaybetti, yaklaşık 20 yolcu da yaralandı. Olay yerinde kurtarma ekipleri uzun saatler boyunca enkaz altında kalanları çıkarmak için çalıştı.


Kaza nasıl oldu? İlk bulgular

Gevra Road–Bilaspur seferini yapan MEMU tipi yolcu treni, Bilaspur ilçesindeki Lalkhadan/Gatora bölgesi civarında, arka tarafta bekleyen bir yük vagonuna çarptı. Çarpmanın şiddetiyle yolcu treninin ön vagonu kargo vagonunun üzerine çıktı; bazı vagonlar ciddi biçimde ezildi veya devrildi. Olayın yaklaşık saat 16.00 civarında gerçekleştiği bildirildi.

Ön soruşturmanın verdiği ilk sonuç

Raylar ve demiryolu yetkililerinin yaptığı ön inceleme, olaya yolcu treninin “kırmızı sinali” görmezden gelmesinin (SPAD — Signal Passed At Danger / sinyal ihlali) yol açmış olabileceğini gösteriyor. Ulaştırma kaynakları ve bölge demiryolu yetkilileri, olayla ilgili resmi adli ve idari soruşturmanın başlatıldığını açıkladı.


Kurtarma, tedavi ve can kaybı

Kurtarma ekipleri — ulusal kurtarma birimleri, polis ve demiryollarına bağlı ekipler — olay mahallinde gece boyunca çalıştı; bazı ölü bedenler enkaz altından çıkarıldı. Resmi sayılara göre hayatını kaybedenlerin sayısı gece saatlerinde 11’e yükseldi; yaralananların sayısı ise yaklaşık 20 olarak kaydedildi. Yaralılar çevredeki hastanelere sevk edildi ve durumu ağır olanlar için cerrahi müdahale yapıldığı bildirild


Demiryolları ve yetkililerin açıklamaları

Güney-Doğu Merkez Demiryolu (SECR) yetkilileri ve bölge valisi, olay sonrası taziyelerini iletirken soruşturmanın sürdüğünü, sorumluların tespit edilerek yasal ve idari işlemlerin başlatılacağını bildirdi. Demiryolları, kaza mağdurlarının ailelerine ve yaralılara yönelik tazminat/yardım paketleri hakkında açıklama yapacağını belirtti. Yerel siyasi aktörler ise kazanın ardından sinyal güvenliği ve otomatik fren/sinyal sistemleri (ör. “Kavach”) gibi teknolojilerin hızla uygulanması çağrısını yineledi


Arka plan — neden önem taşıyor?

Hindistan demiryolları, uzun ve yoğun bir ağ olması nedeniyle her gün milyonlarca yolcu taşınıyor; bu yüzden sinyal sistemleri ve insan hatasına karşı otomatik önlemler kritik önemde. Son yıllarda yer yer iyileştirmeler yapılsa da sinyal ihlalleri ve alt yapı eksiklikleri bazı kazaların temelinde yer aldı. Uzmanlar, teknolojik yatırımların ve operasyonel denetimlerin hızlandırılmasını talep ediyor.


Ne olacak? (Takip)

  • Olayla ilgili adli soruşturma ve demiryolu iç soruşturması devam ediyor; kaza raporunun önümüzdeki günlerde kamuoyuna açıklanması bekleniyor.

  • Bölgedeki demiryolu trafiği, kurtarma çalışmalarının ardından normale döndü ancak yetkililer daha fazla güvenlik önlemi ve inceleme sözü verdi.


Editör notu — Haber hazırlanırken yararlanılan ana kaynaklar

AP, Al Jazeera, NDTV, Indian Express, Times of India. (Detaylı kaynaklar haberin içindeki atıflarda yer almaktadır.)

Okumaya Devam Et

Son Dakika

ORDU — FATSA’DA TAŞ OCAĞINDA GÖÇÜK: 2 KİŞİ ENKAZ ALTINDA

Yayımlandı

üzerinde

ORDU — FATSA’DA TAŞ OCAĞINDA GÖÇÜK: 2 KİŞİ ENKAZ ALTINDA

Tarih / Saat: 05.11.2025 — 17:28
Haber / Yazan: FatihDoganMedya Haber Merkezi
Okuma süresi: 1 dakika

Ordu’nun Fatsa ilçesinde, Ordu–Çamaş karayolu yakınlarında faaliyet gösteren bir taş ocağında öğleden sonra göçük meydana geldi. Olayda iki kişi kayan malzemenin altında kaldı; bir iş makinesi ile kamyonun da göçüğün etkisiyle toprak altında kaldığı bildirildi

Detaylar:
Olayın ardından bölgeye AFAD, 112 Acil Sağlık, itfaiye, jandarma ve yerel kurtarma ekipleri sevk edildi. Arama-kurtarma ekipleri enkaz altında kalanlara ulaşmak için çalışmalarını yoğun şekilde sürdürüyor; olay yerinde iş akinesi desteğiyle gelişigüzel müdahale yerine kontrollü kurtarma yapıldığı öğrenildi.

Valilik yetkilileri ve bazı görgü tanıkları, göçüğün aniden meydana geldiğini; ocakta yoğun toprak hareketi yaşandığını aktardı. Ordu Valiliği’nden yapılan ilk açıklamada enkaz altındaki kişilerin durumuna ilişkin net bilginin henüz teyit edilemediği bildirildi.

Emniyet ve sağlık önlemleri:
Bölgede emniyet güçleri trafik ve güvenlik tedbirleri alırken, sağlık ekipleri olay yerinde hazır bekliyor. Kurtarma çalışmalarının seyrine göre yetkililer tarafından yeni açıklamalar yapılacağı belirtildi.

Soruşturma ve takip:
Olayla ilgili başlatılan idari ve adli soruşturmada taş ocağının işletme koşulları, çalışma güvenliği önlemleri ve olası ihmaller incelenecek; ihmali tespit edilenler hakkında yasal işlem başlatılacağı kaydedildi.


Arka plan (kısa)

Taş ocakları, iş güvenliği ve zemin stabilitesi açısından yüksek riskli işletmeler arasında yer alır. Bu tür olaylarda hızlı müdahale, doğru ekipman ve koordinasyon can kaybını azaltmada belirleyici olur. (Genel bilgi.)

Okumaya Devam Et

Çok Okunanlar