Son Dakika
American Airlines Taksi Yolunda Çarpıştı: Kongre Üyelerinin Yolculuğu Tehlikede
Açıklama: Federal Havacılık İdaresi’nin açıklamalarına göre, Reagan Washington Ulusal Havaalanı’nda American Airlines uçağı, taksi yolunda başka bir American Airlines jetinin kanat ucuyla çarpıştı. Üstelik uçakta en az üç kongre üyesi bulunuyordu. Olayın detayları, kazanın nedenleri ve devam eden soruşturma süreci makalemizde yer alıyor.
Olay, 10 Nisan 2025 Perşembe günü yerel saatle 12:45 civarında meydana geldi. American Airlines’a ait Flight 5490, Charleston, Güney Karolina’ya kalkış için taksi yaparken, JFK, New York’a gitmek üzere duran Flight 4522’nin kanat ucuna çarptı .
Her iki uçakta toplam 147 yolcu ve 8 mürettebat bulunuyordu. Yolcular arasında Temsilciler Meclisi üyeleri Nick LaLota, Grace Meng ve Josh Gottheimer da vardı . Kazada yaralanan olmadı ve uçuş operasyonları etkilenmedi
Olayın Gelişimi ve İlk Açıklamalar
Federal Havacılık İdaresi (FAA), Reagan Washington Ulusal Havaalanı’nda meydana gelen ve ülke gündeminde geniş yankı uyandıran kazaya ilişkin ilk açıklamalarda bulundu. İddiaya göre, American Airlines’a ait uçaktan en az üç kongre üyesi yolcu olarak seyahat ederken, uçağın taksi yolunda başka bir American Airlines jetinin kanat ucuyla çarpıştığı bildirildi. Bu beklenmedik kaza, havaalanında operasyonel süreçler ve yolcu güvenliği açısından ciddi soru işaretlerine neden oldu.
FAA’nın yaptığı açıklamada, olayın anında kontrol altına alınmaya çalışıldığı, herhangi bir yaralanma veya can kaybı yaşanmamakla birlikte, kaza sonrası acil durum prosedürlerinin devreye sokulduğu belirtildi. Her iki uçağın da kısa süre içinde güvenli bir şekilde durdurulduğu ve yolcuların güvenliği için gerekli tüm önlemlerin alındığı ifade edildi.
Kazanın Teknik ve Operasyonel Analizi
Taksi Yolunda Yaşanan Çarpışmanın Dinamikleri
Havaalanı operasyonlarında taksi yolları, uçakların hareketliliği açısından kritik bir öneme sahiptir. Bu tür kazalarda;
Koordinasyon Eksikliği: Operatörlerin ve pilotların uyumlu hareket etmemesi,
İletişim Problemleri: Radyo haberleşmesi veya görev kontrol merkezinden iletilen talimatlarda oluşabilecek aksaklıklar,
Araçların Konumlandırılması: Uçuş öncesi hazırlık esnasında oluşan yanlış yönlendirmeler gibi etkenler kaza riskini artırabilmektedir.
Bu olayda da, iki American Airlines uçağı arasında beklenmedik bir kesişme söz konusu oldu. Özellikle kanat ucuna çarpan ikinci jet, kaza anındaki hareket ve pozisyonlama hatalarını gözler önüne sermekte.
Güvenlik Protokollerinde Olası İhlalle
Kazanın meydana geldiği bölgede uygulanan güvenlik prosedürleri, her ne kadar titizlikle takip edilse de, olayın detaylı incelenmesi sonrasında mevcut protokollerin gözden geçirilmesi gerekebilir. Uzmanlar, FAA ve ilgili havaalanı yönetiminin;
Yer hareketlerinin daha sıkı takibi,
İletişim sistemlerinin güncellenmesi ve
Acil durum müdahale süreçlerinin yeniden yapılandırılması gerektiğini belirtmektedir.
Bu tür yapısal iyileştirmeler, gelecekte yaşanabilecek benzer olayların önüne geçilmesi adına büyük önem taşımaktadır.
Kongre Üyelerinin Yolculuğu ve Olayın Siyasi Yansımaları
Üst Düzey Yolcuların Güvenliği
Olayın en dikkat çekici yönlerinden biri, uçakta en az üç kongre üyesinin bulunuyor olmasıdır. Bu durum, sadece havacılık güvenliği açısından değil, aynı zamanda siyasi boyutuyla da gündeme oturmuştur. Kongre üyelerinin hayatı ve güvenliği, ülke genelinde önemli bir endişe kaynağı haline gelirken;
Siyasi faaliyetlerde kesinti yaşanmaması,
Kamuoyunun güveninin sarsılmaması gibi hususlar, öncelikli gündem maddeleri arasında yer almaktadır.
Siyasi Tepkiler ve Açıklamalar
Olayın ardından siyasi arenada çeşitli tepkiler gelmeye başlamıştır. Bazı milletvekilleri, havaalanı operasyonlarının daha şeffaf hale getirilmesini ve olayın nedenlerinin detaylıca soruşturulmasını talep ederken, yetkili makamlardan da konuyla ilgili kısa sürede kapsamlı bir rapor beklenmektedir. İlgili siyasi çevrelerin, bu tür kazaların kamuoyuna örnek teşkil etmemesi adına;
Güvenlik denetimlerinin artırılması
Yeni düzenlemelerin hayata geçirilmesi gibi talepleri gündeme getirdiği gözlemlenmektedir.
Devam Eden Soruşturma ve Geleceğe Yönelik Çalışmalar
Olayın İncelenmesi ve Soruşturma Süreci
Federal Havacılık İdaresi’nin olayla ilgili açtığı soruşturma kapsamında, hem uçuş verileri hem de yer kontrollerine ilişkin kayıtlar titizlikle incelenmektedir. Uzmanlar, olayın;
Teknik nedenler
İletişim aksaklıkları ve
Operasyonel süreçlerdeki bozukluklar gibi çeşitli faktörlerin birleşimi sonucu meydana geldiğini öne sürmektedir.
Bu kapsamlı inceleme, sadece mevcut olayın nedenlerini aydınlatmakla kalmayıp, havaalanları ve havayolu şirketlerinin benzer durumlarla nasıl başa çıkacağına dair önemli ipuçları sunacaktır. FAA’nın, gelecekte benzer kazaların yaşanmaması adına alacağı tedbirler, sektör genelinde geniş yankı uyandıracaktır.
İleriye Dönük Güvenlik Önlemleri
Kazanın ardından, Amerikan havacılık sektöründe risk analizlerinin yeniden ele alınması beklenmektedir. Uzmanların önerileri doğrultusunda;
Yüksek teknoloji ürünü sensör sistemleri,
Gelişmiş radar ve takip teknolojileri ile
Pilot ve yer ekibi eğitimlerinin artırılması,
gibi önlemlerin uygulanması, sektörde güvenlik standartlarının yükseltilmesine katkıda bulunacaktır.
Ayrıca, kongre üyelerinin hayatını tehlikeye atan bu tür kazaların tekrar yaşanmaması için, ulusal ve uluslararası düzeyde yeni düzenlemelerin getirilmesi de tartışmalar arasındadır.
Sonuç ve Değerlendirme
Reagan Washington Ulusal Havaalanı’nda meydana gelen bu beklenmedik çarpışma olayı, hava taşımacılığı sektöründe ve siyasi arenada geniş yankı uyandırdı. Federal Havacılık İdaresi’nin açıklamalarına göre, kaza sırasında hiçbir can kaybı yaşanmamış olsa da, olayın detaylarının ve olası ihmallerin netleşmesi için yapılan soruşturma devam etmektedir. Hem teknik hem de operasyonel açıdan ele alınması gereken bu durum, özellikle kongre üyelerinin uçuş güvenliği açısından önemli dersler barındırmaktadır.
Gelecekte benzer olayların yaşanmaması için;
Güvenlik protokollerinin gözden geçirilmesi,
Yeni teknolojik yatırımların yapılması ve
Uluslararası iş birliğinin artırılması gibi adımların atılması elzemdir.
Hava taşımacılığı sektöründeki tüm paydaşların, bu olaydan çıkarılacak dersler doğrultusunda önlemlerini güçlendirmesi beklenmektedir.
Bu makale, American Airlines’ın yaşadığı kazayı, FAA’nın açıklamaları ve olayın siyasi yansımalarını detaylarıyla ele alarak, sektörle ilgili kapsamlı bir bakış açısı sunmayı amaçlamaktadır. Hem teknik detaylar hem de geleceğe yönelik güvenlik tedbirleri, okuyuculara olayın önemini ve sonuçlarını net bir şekilde aktarmaktadır.
Son Dakika
Son dakika deprem mi oldu? Az önce deprem nerede oldu? İstanbul, Ankara, İzmir ve il il AFAD son depremler 11 Haziran 2025

Son Dakika
Son dakika Kütahya’da deprem mi oldu? Az önce deprem Kütahya’da nerede oldu? Kütahya deprem Kandilli ve AFAD son depremler listesi 10 Haziran 2025

Son dakika Kütahya deprem haberleri 10 Haziran 2025..Kütahya AFAD son depremler ve Kütahya Kandilli son dakika deprem listesi..
Kütahya AFAD SON DEPREMLER LİSTESİ (AFET VE ACİL DURUM YÖNETİM BAŞKANLIĞI) | |||||
Lokasyon | Saat / Tarih | Enlem | Boylam | Derinlik | Büyüklük |
Simav (Kütahya) | 13:15:21 10-06-2025 | 39,23528 | 28,96778 | 7,71 | 4,5 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 12:05:19 10-06-2025 | 39,1937 | 29,0053 | 5,9 | 2,3 |
Simav (Kütahya) | 12:05:18 10-06-2025 | 39,24417 | 28,95889 | 7,85 | 2,3 |
Simav (Kütahya) | 11:48:02 10-06-2025 | 39,25306 | 28,96222 | 7 | 2,1 |
Simav (Kütahya) | 10:43:43 10-06-2025 | 39,15806 | 28,92361 | 6,77 | 0,9 |
Simav (Kütahya) | 10:27:11 10-06-2025 | 39,1875 | 28,98972 | 10,35 | 1,5 |
Simav (Kütahya) | 10:21:18 10-06-2025 | 39,23333 | 28,97194 | 7 | 1,5 |
Simav (Kütahya) | 10:18:57 10-06-2025 | 39,18361 | 28,95889 | 6,98 | 1 |
Simav (Kütahya) | 09:51:56 10-06-2025 | 39,15278 | 28,96639 | 9,02 | 1,2 |
Simav (Kütahya) | 08:48:59 10-06-2025 | 39,14361 | 28,95639 | 7,75 | 1,1 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 08:48:57 10-06-2025 | 39,214 | 29,0213 | 11,8 | 1,3 |
Simav (Kütahya) | 07:35:13 10-06-2025 | 39,26861 | 28,97556 | 7 | 1 |
Simav (Kütahya) | 07:25:41 10-06-2025 | 39,19 | 28,92528 | 7 | 1,7 |
KATRANDAGI-EMET (KUTAHYA) | 07:25:40 10-06-2025 | 39,2193 | 29,0607 | 5,5 | 1,7 |
Simav (Kütahya) | 06:57:34 10-06-2025 | 39,18028 | 28,9225 | 7,08 | 1 |
Simav (Kütahya) | 06:07:58 10-06-2025 | 39,14639 | 28,985 | 9,15 | 1,5 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 06:07:56 10-06-2025 | 39,2485 | 28,9918 | 7,9 | 1,3 |
KARACAOREN-SIMAV (KUTAHYA) | 05:54:10 10-06-2025 | 39,1927 | 29,0302 | 13,7 | 1,2 |
Simav (Kütahya) | 05:54:10 10-06-2025 | 39,22389 | 28,97361 | 10,22 | 1,1 |
Simav (Kütahya) | 05:43:14 10-06-2025 | 39,22611 | 28,95194 | 7 | 1,2 |
KARACAOREN-SIMAV (KUTAHYA) | 05:43:12 10-06-2025 | 39,1793 | 29,0572 | 23,1 | 1,2 |
Simav (Kütahya) | 04:54:54 10-06-2025 | 39,19278 | 28,94111 | 11,41 | 1,1 |
Simav (Kütahya) | 04:27:58 10-06-2025 | 39,24333 | 28,95694 | 7 | 2,2 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 04:27:58 10-06-2025 | 39,2172 | 29,0313 | 5,3 | 2 |
Simav (Kütahya) | 02:10:44 10-06-2025 | 39,22 | 29,0025 | 9,8 | 0,8 |
Simav (Kütahya) | 01:43:09 10-06-2025 | 39,25333 | 28,95111 | 7,28 | 0,9 |
Simav (Kütahya) | 01:05:39 10-06-2025 | 39,26 | 28,96222 | 8,05 | 1 |
Simav (Kütahya) | 00:31:39 10-06-2025 | 39,23806 | 28,95306 | 7,04 | 1 |
Simav (Kütahya) | 00:20:36 10-06-2025 | 39,22194 | 28,98833 | 9,08 | 1,4 |
Simav (Kütahya) | 00:11:16 10-06-2025 | 39,23778 | 28,96556 | 9,2 | 1,1 |
Simav (Kütahya) | 23:44:05 09-06-2025 | 39,16 | 28,98361 | 6,99 | 1,5 |
SOGUT-SIMAV (KUTAHYA) | 23:44:04 09-06-2025 | 39,1492 | 29,115 | 15 | 1,4 |
Simav (Kütahya) | 23:31:30 09-06-2025 | 39,20861 | 28,92611 | 7 | 1,6 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 23:31:29 09-06-2025 | 39,2388 | 29,0005 | 11,4 | 1,7 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 23:10:38 09-06-2025 | 39,2272 | 29,021 | 5,4 | 2,2 |
Simav (Kütahya) | 23:10:38 09-06-2025 | 39,20722 | 29,01222 | 7 | 2,2 |
Simav (Kütahya) | 23:09:12 09-06-2025 | 39,1925 | 29,02222 | 7 | 1,7 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 23:09:11 09-06-2025 | 39,2368 | 29,0018 | 5,6 | 1,7 |
Simav (Kütahya) | 22:38:30 09-06-2025 | 39,18861 | 29,03722 | 11,51 | 1,3 |
Simav (Kütahya) | 21:47:09 09-06-2025 | 39,20333 | 28,92778 | 7 | 1,7 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 21:47:08 09-06-2025 | 39,2137 | 29,025 | 10 | 1,7 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 21:45:27 09-06-2025 | 39,228 | 29,0288 | 7,7 | 2,2 |
Simav (Kütahya) | 21:45:27 09-06-2025 | 39,20361 | 28,98639 | 10,98 | 2,2 |
Simav (Kütahya) | 21:28:57 09-06-2025 | 39,20056 | 28,89 | 7 | 1,1 |
SENKOY-SIMAV (KUTAHYA) | 21:28:56 09-06-2025 | 39,1258 | 29,1303 | 4,7 | 1,3 |
Simav (Kütahya) | 21:07:54 09-06-2025 | 39,19056 | 28,97472 | 11,49 | 1,7 |
KARACAOREN-SIMAV (KUTAHYA) | 20:54:43 09-06-2025 | 39,202 | 29,0552 | 9,5 | 2,1 |
Simav (Kütahya) | 20:54:42 09-06-2025 | 39,22722 | 28,95972 | 7,15 | 2,2 |
Simav (Kütahya) | 20:47:09 09-06-2025 | 39,16472 | 28,97 | 9,57 | 2,6 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 20:47:08 09-06-2025 | 39,2365 | 29,0005 | 5,3 | 2,5 |
Kütahya KANDILLI SON DEPREMLER LİSTESİ | |||||
Lokasyon | Saat / Tarih | Enlem | Boylam | Derinlik | Büyüklük |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 12:05:19 10-06-2025 | 39,1937 | 29,0053 | 5,9 | 2,3 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 08:48:57 10-06-2025 | 39,214 | 29,0213 | 11,8 | 1,3 |
KATRANDAGI-EMET (KUTAHYA) | 07:25:40 10-06-2025 | 39,2193 | 29,0607 | 5,5 | 1,7 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 06:07:56 10-06-2025 | 39,2485 | 28,9918 | 7,9 | 1,3 |
KARACAOREN-SIMAV (KUTAHYA) | 05:54:10 10-06-2025 | 39,1927 | 29,0302 | 13,7 | 1,2 |
KARACAOREN-SIMAV (KUTAHYA) | 05:43:12 10-06-2025 | 39,1793 | 29,0572 | 23,1 | 1,2 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 04:27:58 10-06-2025 | 39,2172 | 29,0313 | 5,3 | 2 |
SOGUT-SIMAV (KUTAHYA) | 23:44:04 09-06-2025 | 39,1492 | 29,115 | 15 | 1,4 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 23:31:29 09-06-2025 | 39,2388 | 29,0005 | 11,4 | 1,7 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 23:10:38 09-06-2025 | 39,2272 | 29,021 | 5,4 | 2,2 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 23:09:11 09-06-2025 | 39,2368 | 29,0018 | 5,6 | 1,7 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 21:47:08 09-06-2025 | 39,2137 | 29,025 | 10 | 1,7 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 21:45:27 09-06-2025 | 39,228 | 29,0288 | 7,7 | 2,2 |
SENKOY-SIMAV (KUTAHYA) | 21:28:56 09-06-2025 | 39,1258 | 29,1303 | 4,7 | 1,3 |
KARACAOREN-SIMAV (KUTAHYA) | 20:54:43 09-06-2025 | 39,202 | 29,0552 | 9,5 | 2,1 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 20:47:08 09-06-2025 | 39,2365 | 29,0005 | 5,3 | 2,5 |
KARACAOREN-SIMAV (KUTAHYA) | 20:14:28 09-06-2025 | 39,1747 | 29,071 | 11,5 | 1,7 |
KARACAOREN-SIMAV (KUTAHYA) | 19:38:28 09-06-2025 | 39,1842 | 29,064 | 11,9 | 1,8 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 19:35:12 09-06-2025 | 39,221 | 29,0225 | 7,2 | 2,3 |
KAYALIDERE-SIMAV (KUTAHYA) | 19:30:29 09-06-2025 | 39,2408 | 28,9087 | 12,5 | 1,5 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 19:27:50 09-06-2025 | 39,2222 | 29,0248 | 12,4 | 1,6 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 19:15:17 09-06-2025 | 39,2412 | 28,9878 | 9,5 | 1,2 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 18:02:18 09-06-2025 | 39,2152 | 29,0178 | 5,4 | 2,1 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 17:56:29 09-06-2025 | 39,2257 | 29,0333 | 5,9 | 2,3 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 16:05:42 09-06-2025 | 39,2398 | 29,0053 | 5,3 | 3,2 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 16:04:14 09-06-2025 | 39,2332 | 28,9997 | 9,6 | 2,1 |
KATRANDAGI-EMET (KUTAHYA) | 14:49:06 09-06-2025 | 39,2143 | 29,0648 | 8 | 1,7 |
KATRANDAGI-EMET (KUTAHYA) | 14:27:48 09-06-2025 | 39,2377 | 29,0408 | 5,4 | 1,3 |
INLICE-SIMAV (KUTAHYA) | 14:04:38 09-06-2025 | 39,1242 | 29,15 | 11 | 1,2 |
INLICE-SIMAV (KUTAHYA) | 13:33:07 09-06-2025 | 39,1427 | 29,134 | 4,1 | 1,2 |
NASA-SIMAV (KUTAHYA) | 13:29:07 09-06-2025 | 39,16 | 28,9842 | 5,3 | 2 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 13:28:25 09-06-2025 | 39,224 | 29,0053 | 5,4 | 2,1 |
KARACAOREN-SIMAV (KUTAHYA) | 13:27:01 09-06-2025 | 39,1933 | 29,0225 | 5,6 | 2,2 |
KATRANDAGI-EMET (KUTAHYA) | 13:26:19 09-06-2025 | 39,2355 | 29,0767 | 5 | 2 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 13:25:51 09-06-2025 | 39,2213 | 28,9912 | 5,4 | 2 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 13:21:24 09-06-2025 | 39,236 | 28,9987 | 5,4 | 3,8 |
KATRANDAGI-EMET (KUTAHYA) | 10:48:53 09-06-2025 | 39,2193 | 29,0498 | 10,8 | 1,2 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 10:35:59 09-06-2025 | 39,2137 | 29,0492 | 5,4 | 1,4 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 09:42:00 09-06-2025 | 39,2133 | 28,9785 | 6,1 | 1,8 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 09:40:19 09-06-2025 | 39,2372 | 28,9585 | 5,3 | 1,9 |
SOGUT-SIMAV (KUTAHYA) | 09:32:50 09-06-2025 | 39,1263 | 29,0815 | 15,5 | 1,4 |
KARACAOREN-SIMAV (KUTAHYA) | 09:11:07 09-06-2025 | 39,1967 | 29,0533 | 1,1 | 1,3 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 08:56:31 09-06-2025 | 39,219 | 29,0242 | 5,4 | 2 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 08:51:45 09-06-2025 | 39,2322 | 29,0027 | 5,8 | 3 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 07:05:56 09-06-2025 | 39,2188 | 29,0218 | 5,3 | 1,5 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 05:56:43 09-06-2025 | 39,208 | 29,0118 | 9,9 | 1,8 |
KARACAOREN-SIMAV (KUTAHYA) | 05:45:04 09-06-2025 | 39,2015 | 29,0348 | 5,4 | 1,6 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 05:29:29 09-06-2025 | 39,2237 | 28,992 | 5,3 | 1,9 |
EGIRLER-SIMAV (KUTAHYA) | 05:20:16 09-06-2025 | 39,2218 | 29,0397 | 9,7 | 1,2 |
YEMISLI-SIMAV (KUTAHYA) | 04:09:50 09-06-2025 | 39,2435 | 29,0012 | 3,6 | 2,3 |
Son Dakika
ChatGPT çöktü mü, neden açılmıyor? Son dakika 10 Haziran ChatGPT’de sorun mu var?

Yapay zekaya dayalı sohbet robotu ChatGPT, son dönemlerde Instagram, Facebook, Twitter gibi platformları geride bırakarak en fazla kullanılan uygulamaların başında geliyor. ChatGPT internet üzerinden öğrendiği bilgileri derleyerek, kullanıcıların sorularına cevap veriyor. Özellikle tek bir cevabı çok hızlı şekilde kullanıcıya iletmesiyle sıkça tercih edilen ChatGPT’de yaşanan erişim sorununa ilişkin bir bilgilendirme yapılmadı. Kullanıcılar ise “ ChatGPT çöktü mü, neden açılmıyor?” sorularına cevap arıyor. İşte, yapay zeka uygulamasında yaşanan son gelişmeler…
-
Gündem1 hafta önce
19 Yaşındaki Sırp TikTok Fenomeni Tijana Radonjic, Budva’da Deniz Paraşütü Kazasında Hayatını
-
Gündem1 hafta önce
TikTok’ta Herkes Uzman! Türkiye’de Filozof Bitmedi, Sadece Fenomenleşmedi
-
Spor1 hafta önce
Samsunspor Tarihinde Bir İlk: UEFA Avrupa Ligi’ne Katılmayı Başardı!
-
Gündem1 hafta önce
Arnavutköy’de 2 Günlük Bebek Mezarlıkta Bulundu: Üniversite Öğrencisi Anne İfadesi Şoke Etti
-
Magazin1 hafta önce
Sıla Türkoğlu’ndan yeni pozlar: Son günlerde ben
-
Gündem1 hafta önce
‘Sadece Oyalıyorlar’: Silah Bırakma Çağrısı Boşa Çıkarken PKK Çatışmaya Hazırlanıyor – Katılanlara 150 Dolara Kadar Maaş Veriliyor!
-
Gündem1 hafta önce
Yozgat’ta Taziye Dönüşü Feci Kaza: 2 Ölü, 15 Yaralı
-
Gündem1 hafta önce
İznik’te 3. Yüzyıla Ait Evin Zemininde Ortaya Çıkan 2.500 Yıllık Mozaik: Kraliçe Nicea’nın Sarayına Mı Ait?