Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu İstanbul
Bizimle İletişimde Kalın

Spor

2024-2025 sezonu Süper Lig şampiyonu Galatasaray!

Yayımlandı

üzerinde

1′ Maç başladı

14′ Galatasaray’da Sallai sarı kart gördü. İtiraz eden Okan Buruk’a da sarı kart çıktı. 

21′ Fernando Muslera karşı karşıya pozisyonda gole izin vermedi.

25′ GOL! Galatasaray Osimhen’in golüyle 1-0 öne geçti.

29′ GOL’ Sarı kırmızılılar Barış Alper’in golüyle skoru 2-0’a getirdi.

45′ İlk yarı sona erdi. 

İKİNCİ DEVRE

63′ Galatasaray’da Sara oyundan çıktı, Morata oyuna dahil oldu. 

72′ Sallai ve Frankowski kenara gelirken Abdülkerim Bardakcı ile Kaan Ayhan kenara geldi.

81′ Barış Alper ile Lemina oyundan alınırken Mertens ve Berkan Kutlu oyuna dahil oldu.

87′ Galatasaray Morata’nın pozisyonu sonrası penaltı kazandı. Penaltı vuruşuna Muslera geldi. Topu ağlara gönderen Muslera skoru 3-0’a getirdi. 

90+6′ Mücadele sona erdi ve Galatasaray şampiyon oldu.

Okumaya Devam Et
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Spor

FIFA’dan hakemler için vücut kamerası açıklaması

Yayımlandı

üzerinde

Hakem Komitesi Başkanı Collina, vücut kamerası teknolojisinden memnun.

FIFA’nın resmi sitesine röportaj veren Collina, vücut kameralarının oyuna oldukça olumlu yansıdığını vurgulayarak, “Hakemin sahada gördüklerini görme imkanımız oldu. Bu sadece eğlence amaçlı değil, aynı zamanda hakemleri eğitmek ve sahada neden bir şeyin görülmediğini açıklamak için de yapıldı.” ifadelerini kullandı.

Pierluigi Collina, kalecilerin zaman geçirmesini önlemek amacıyla getirilen yeni sekiz saniye kuralı için de “Çok başarılı oldu; maçın temposu arttı. Kaleci topu ellerinde çok uzun süre tutarak zaman kaybetmedik. Bu daha önceki maçlarda sık sık olan bir durumdu.” değerlendirmesinde bulundu.

Yarı otomatik ofsayt teknolojisinin katkısına da değinen Collina, şunları kaydetti:

“Yarı, açık bir ofsayt pozisyonu olduğunda çok önceden yardımcı hakemlere gitti. Yani, çok iyi işledi, goller doğru bir şekilde geçersiz sayıldı. Yarı otomatik ofsayt teknolojisiyle desteklenen doğru kararlar da aldık. Bundan dolayı çok mutluyuz, çok memnunuz.”
2025 FIFA Kulüpler Dünya Kupası pazar günü Paris Saint-Germain ve Chelsea arasında oynanacak final karşılaşmasıyla sona erecek.

Okumaya Devam Et

Spor

Trabzonspor’da kombineler satışa çıkıyor

Yayımlandı

üzerinde

Trabzonspor’un 2025-2026 sezonunda Papara Park’ta oynayacağı tüm resmi müsabakalarda geçerli olacak kombine bilet satışları yarın başlayacak.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, kombine bilet satışları yarın saat 16.00’da başlayacak ve 16 Temmuz’a kadar eski kombine bilet sahiplerinin öncelik hakkı olacak. Kombine biletler, gişelerden, passo.com.tr adresinden ve mobil uygulama üzerinden satın alınabilecek.

17 Temmuz Perşembe günü 11.00 ile 18 Temmuz Cuma günü 18.00 saatleri arasında sadece aktif üyeliği bulunan kulüp üyeleri için kombine satışları yapılacak. Bu sürenin sonunda genel satış sürecinde yüzde 10 indirim hakkı sadece gişelerde geçerli olacak.

Kombine biletlerin genel satışına ise 19 Temmuz Cumartesi günü saat 11.00’de başlanacak.

Kombine biletler VIP Platinum B Blok 90 bin lira, VIP Platinum A-C Blok 70 bin lira, VIP Gold 50 bin lira, VIP Silver 35 bin lira, Batı Alt/Üst 12 bin 500 lira, Doğu Alt/Üst 10 bin lira, Matia Ahmet Minguzzi Tribünü 9 bin lira, Kuzey Alt ve Güney Alt/Üst 6 bin lira olarak belirlendi.

Okumaya Devam Et

Spor

Fenerbahçe’den Chobani Sürprizi: Stat İsim ve Forma Sponsoru İçin Görüşmeler Başladı, Sosyal Medya “Önce Vatan, Sonra Fenerbahçe” Dedi!

Yayımlandı

üzerinde

Açıklaması
Fenerbahçe Kulübü, stat isim sponsorluğu ve Avrupa maçlarında forma göğüs sponsorluğu için dünyaca ünlü yoğurt markası Chobani ile görüşmelere başladı. Kamuoyu ve taraftarlar “Önce vatan, sonra Fenerbahçe” yorumlarıyla sosyal medyayı salladı. Detaylar ve tepkiler bu haberde!

1. Fenerbahçe’den Resmi Duyuru

Fenerbahçe Spor Kulübü, 10 Temmuz 2025 tarihinde Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamada, stadyum isim sponsoru ve Futbol A Takımı’nın Avrupa karşılaşmalarında forma göğüs sponsoru olarak Chobani firmasıyla görüşmelere başlandığı bilgisini verdi

“Kulübümüz, stat isim sponsorluğu ve Futbol A Takımımızın Avrupa forma göğüs sponsorluğu için Chobani şirketi ile görüşmelere başlamıştır.”


2. Sosyal Medyada “Önce Vatan, Sonra Fenerbahçe”

Duyurunun hemen ardından Twitter ve diğer platformlarda taraftar grupları ve futbolseverler, Chobani markasının Türk girişimci Hamdi Ulukaya’ya ait olmasına rağmen, “Bizim için önce vatan sonra Fenerbahçe” sloganıyla tepki gösterdi Bazı paylaşımlar, kulübün uluslararası bir marka ile anlaşmayı tercih etmesine olumlu yaklaşırken; diğerleri, yerli markaların ve Türk girişimcilerin önceliklendirilmesi gerektiğini savundu.


3. Chobani ve Hamdi Ulukaya Kimdir?

  • Chobani: 2005’te Hamdi Ulukaya tarafından ABD’de kurulan ve “Greek Yogurt” (süzme yoğurt) kategorisinde dünya çapında üne kavuşan süt ürünleri markasıdır.

  • Hamdi Ulukaya: Erzincan doğumlu Türk girişimci, kısa sürede ABD pazarının lider yoğurt markalarından birini inşa etmiş; “The Giving Pledge” hayırseverlik hareketine katılarak servetinin büyük kısmını topluma adama sözü vermiştir .


4. Sponsorluk Anlaşmasının Olası Etkileri

  1. Finansal Katkı: Chobani’nin global bütçesi, Fenerbahçe’nin altyapı ve transfer politikasına ek kaynak sağlayabilir.

  2. Uluslararası Marka Değeri: Avrupa’daki maçlarda Chobani logosu, kulübün tanıtımını güçlendirecek.

  3. Taraftar Tepkileri: Yerli-küresel gerilimi; kulübün ticari kararlarıyla taraftar aidiyetinin dengesi test edilebilir.


5. Kulübün Geçmiş Sponsor Tercihleri

Fenerbahçe, stadyum isim sponsorluğunu daha önce farklı uluslararası markalarla yürütmüştü. Chobani ile olası anlaşma, portföyde yeni bir dönemi işaret ediyor. Avrupa’da forma göğüs sponsorluğu ise kulübün prestijini artırmayı hedefliyor .


6. Sonuç ve Değerlendirme

Fenerbahçe’nin Chobani ile başlattığı sponsorluk görüşmeleri, hem finansal hem de marka boyutunda önemli bir adım olabilir. Ancak sosyal medyada “önce vatan, sonra Fenerbahçe” vurgusuyla gündeme gelen tepkiler, kulübün iletişim stratejisini yeniden gözden geçirmesini gerektirebilir. Kulübün resmi açıklaması ve taraftarın nabzı, önümüzdeki günlerde bu iş birliğinin detaylarına yön verecek.

Okumaya Devam Et

Çok Okunanlar