Daha fazla hava durumu tahmini: 15 günlük hava durumu İstanbul
Bizimle İletişimde Kalın

Son Dakika

Son dakika Konya’da deprem mi oldu? Az önce deprem Konya’da nerede oldu? Konya deprem Kandilli ve AFAD son depremler listesi 22 Eylül 2025

Yayımlandı

üzerinde

Tarih-saat 22 Eylül 2025 09:03:35 itibariyle Kulu () 4 şiddetinde bir olmuştur.

Son dakika haberleri 22 Eylül 2025.. ve Konya Kandilli deprem listesi..

Konya AFAD SON DEPREMLER LİSTESİ (AFET VE ACİL DURUM YÖNETİM BAŞKANLIĞI)
Lokasyon Saat / Tarih Enlem Boylam Derinlik Büyüklük
Kulu (Konya) 09:03:35 22-09-2025 39,0725 33,28694 9,24 4
Ereğli (Konya) 15:56:39 18-09-2025 37,56417 33,83389 6,03 1,9
ADABAG-EREGLI (KONYA) 15:55:28 18-09-2025 37,494 33,8335 13,3 2,3
Ereğli (Konya) 15:55:27 18-09-2025 37,51694 33,84333 6,97 1,8
Karapınar (Konya) 13:11:38 18-09-2025 37,55222 33,63889 7,15 1,7
Selçuklu (Konya) 02:44:38 18-09-2025 38,10333 32,63278 6,83 1,1
KARAOMERLER-SELCUKLU (KONYA) 02:44:37 18-09-2025 38,086 32,6837 13,1 1,2
Meram (Konya) 00:38:55 18-09-2025 37,85389 32,08611 8,16 1,5
Cihanbeyli (Konya) 03:50:01 16-09-2025 39,0025 32,52833 6,91 1,1
Selçuklu (Konya) 11:20:19 15-09-2025 38,0725 32,39056 7 1,1
Güneysınır (Konya) 09:14:50 12-09-2025 37,08194 32,75889 7 1,6
Selçuklu (Konya) 11:40:34 09-09-2025 38,09722 32,65861 5 0,7
Ilgın (Konya) 08:40:12 09-09-2025 38,14167 32,09444 7 1,1
Yunak (Konya) 23:43:49 08-09-2025 38,70972 31,80611 7 1,1
HARUNLAR-YUNAK (KONYA) 23:43:46 08-09-2025 38,6583 31,8875 21,3 1,2
Kulu (Konya) 06:35:45 08-09-2025 39,10833 33,05444 7 0,8
Kulu (Konya) 04:44:14 08-09-2025 39,10028 33,05306 7 1,7
Karapınar (Konya) 04:05:54 08-09-2025 37,55583 33,64389 7,21 1,1
Sarayönü (Konya) 02:13:25 08-09-2025 38,30056 32,45083 7 1
KULU (KONYA) 00:08:54 07-09-2025 39,1133 33,0807 5 1,4
KARACADAG-KULU (KONYA) 17:41:29 06-09-2025 39,0883 32,9968 12,2 1,6
Kulu (Konya) 17:41:29 06-09-2025 39,10778 33,05861 7,52 1,5
Cihanbeyli (Konya) 21:52:31 05-09-2025 38,50972 33,11028 6,99 1,7
GUNYUZU-CIHANBEYLI (KONYA) 21:52:30 05-09-2025 38,5162 33,1263 5 2
KULU (KONYA) 18:06:30 05-09-2025 39,1037 33,0593 3 2,1
Selçuklu (Konya) 13:07:55 03-09-2025 38,11583 32,73528 7 0,8
Ahırlı (Konya) 13:44:00 31-08-2025 37,21472 32,03083 6,97 2,3
KURUCAY-AHIRLI (KONYA) 13:44:00 31-08-2025 37,208 32,0683 5,1 2,5
Ereğli (Konya) 04:34:04 31-08-2025 37,49778 33,91167 9,94 2,5
KARABURUN-EREGLI (KONYA) 04:34:04 31-08-2025 37,451 33,9373 10,3 2,9
Selçuklu (Konya) 10:21:02 27-08-2025 38,12083 32,73333 7 1
CELEP-KULU (KONYA) 00:50:32 27-08-2025 38,9485 32,943 4,6 2
Kulu (Konya) 00:50:31 27-08-2025 38,95861 32,91917 7,03 2,1
Kulu (Konya) 19:57:00 24-08-2025 39,09778 33,06083 7,36 1,3
KARACADAG-KULU (KONYA) 19:56:59 24-08-2025 39,0802 32,9693 15,6 1,8
Meram (Konya) 04:06:46 24-08-2025 37,90944 32,13417 7 0,8
Cihanbeyli (Konya) 21:34:03 21-08-2025 38,66194 32,91194 12,78 1,4
CIHANBEYLI (KONYA) 21:34:02 21-08-2025 38,6565 32,9812 5 1,6
Selçuklu (Konya) 10:48:33 21-08-2025 38,075 32,74861 6,96 1,3
Tuz Gölü – [10.01 km] Cihanbeyli (Konya) 07:49:37 19-08-2025 38,81639 33,12667 7,01 1,9
SAGLIK-CIHANBEYLI (KONYA) 07:49:36 19-08-2025 38,8007 33,1442 5 2
SARNIC-ALTINEKIN (KONYA) 01:24:04 19-08-2025 38,2552 32,8258 5,2 2
Akören (Konya) 16:32:10 16-08-2025 37,35778 32,27222 7,02 1,6
Selçuklu (Konya) 12:30:54 16-08-2025 38,15278 32,71972 7 1,3
Kulu (Konya) 17:33:22 14-08-2025 38,92694 32,94611 6,95 1,9
CELEP-KULU (KONYA) 17:33:21 14-08-2025 38,9165 32,9333 7,6 2,1
Kulu (Konya) 08:06:39 14-08-2025 38,99694 32,99278 9,12 1,2
Seydişehir (Konya) 04:54:22 14-08-2025 37,55139 32,11167 7,01 0,9
Selçuklu (Konya) 12:32:15 13-08-2025 38,09278 32,77 7 1,2
Akşehir (Konya) 04:44:52 13-08-2025 38,37361 31,60139 7,02 2,5
Konya KANDILLI SON DEPREMLER LİSTESİ
Lokasyon Saat / Tarih Enlem Boylam Derinlik Büyüklük
Kulu (Konya) 09:03:35 22-09-2025 39,0725 33,28694 9,24 4
Ereğli (Konya) 15:56:39 18-09-2025 37,56417 33,83389 6,03 1,9
ADABAG-EREGLI (KONYA) 15:55:28 18-09-2025 37,494 33,8335 13,3 2,3
Ereğli (Konya) 15:55:27 18-09-2025 37,51694 33,84333 6,97 1,8
Karapınar (Konya) 13:11:38 18-09-2025 37,55222 33,63889 7,15 1,7
Selçuklu (Konya) 02:44:38 18-09-2025 38,10333 32,63278 6,83 1,1
KARAOMERLER-SELCUKLU (KONYA) 02:44:37 18-09-2025 38,086 32,6837 13,1 1,2
Meram (Konya) 00:38:55 18-09-2025 37,85389 32,08611 8,16 1,5
Cihanbeyli (Konya) 03:50:01 16-09-2025 39,0025 32,52833 6,91 1,1
Selçuklu (Konya) 11:20:19 15-09-2025 38,0725 32,39056 7 1,1
Güneysınır (Konya) 09:14:50 12-09-2025 37,08194 32,75889 7 1,6
Selçuklu (Konya) 11:40:34 09-09-2025 38,09722 32,65861 5 0,7
Ilgın (Konya) 08:40:12 09-09-2025 38,14167 32,09444 7 1,1
Yunak (Konya) 23:43:49 08-09-2025 38,70972 31,80611 7 1,1
HARUNLAR-YUNAK (KONYA) 23:43:46 08-09-2025 38,6583 31,8875 21,3 1,2
Kulu (Konya) 06:35:45 08-09-2025 39,10833 33,05444 7 0,8
Kulu (Konya) 04:44:14 08-09-2025 39,10028 33,05306 7 1,7
Karapınar (Konya) 04:05:54 08-09-2025 37,55583 33,64389 7,21 1,1
Sarayönü (Konya) 02:13:25 08-09-2025 38,30056 32,45083 7 1
KULU (KONYA) 00:08:54 07-09-2025 39,1133 33,0807 5 1,4
KARACADAG-KULU (KONYA) 17:41:29 06-09-2025 39,0883 32,9968 12,2 1,6
Kulu (Konya) 17:41:29 06-09-2025 39,10778 33,05861 7,52 1,5
Cihanbeyli (Konya) 21:52:31 05-09-2025 38,50972 33,11028 6,99 1,7
GUNYUZU-CIHANBEYLI (KONYA) 21:52:30 05-09-2025 38,5162 33,1263 5 2
KULU (KONYA) 18:06:30 05-09-2025 39,1037 33,0593 3 2,1
Selçuklu (Konya) 13:07:55 03-09-2025 38,11583 32,73528 7 0,8
Ahırlı (Konya) 13:44:00 31-08-2025 37,21472 32,03083 6,97 2,3
KURUCAY-AHIRLI (KONYA) 13:44:00 31-08-2025 37,208 32,0683 5,1 2,5
Ereğli (Konya) 04:34:04 31-08-2025 37,49778 33,91167 9,94 2,5
KARABURUN-EREGLI (KONYA) 04:34:04 31-08-2025 37,451 33,9373 10,3 2,9
Selçuklu (Konya) 10:21:02 27-08-2025 38,12083 32,73333 7 1
CELEP-KULU (KONYA) 00:50:32 27-08-2025 38,9485 32,943 4,6 2
Kulu (Konya) 00:50:31 27-08-2025 38,95861 32,91917 7,03 2,1
Kulu (Konya) 19:57:00 24-08-2025 39,09778 33,06083 7,36 1,3
KARACADAG-KULU (KONYA) 19:56:59 24-08-2025 39,0802 32,9693 15,6 1,8
Meram (Konya) 04:06:46 24-08-2025 37,90944 32,13417 7 0,8
Cihanbeyli (Konya) 21:34:03 21-08-2025 38,66194 32,91194 12,78 1,4
CIHANBEYLI (KONYA) 21:34:02 21-08-2025 38,6565 32,9812 5 1,6
Selçuklu (Konya) 10:48:33 21-08-2025 38,075 32,74861 6,96 1,3
Tuz Gölü – [10.01 km] Cihanbeyli (Konya) 07:49:37 19-08-2025 38,81639 33,12667 7,01 1,9
SAGLIK-CIHANBEYLI (KONYA) 07:49:36 19-08-2025 38,8007 33,1442 5 2
SARNIC-ALTINEKIN (KONYA) 01:24:04 19-08-2025 38,2552 32,8258 5,2 2
Akören (Konya) 16:32:10 16-08-2025 37,35778 32,27222 7,02 1,6
Selçuklu (Konya) 12:30:54 16-08-2025 38,15278 32,71972 7 1,3
Kulu (Konya) 17:33:22 14-08-2025 38,92694 32,94611 6,95 1,9
CELEP-KULU (KONYA) 17:33:21 14-08-2025 38,9165 32,9333 7,6 2,1
Kulu (Konya) 08:06:39 14-08-2025 38,99694 32,99278 9,12 1,2
Seydişehir (Konya) 04:54:22 14-08-2025 37,55139 32,11167 7,01 0,9
Selçuklu (Konya) 12:32:15 13-08-2025 38,09278 32,77 7 1,2
Akşehir (Konya) 04:44:52 13-08-2025 38,37361 31,60139 7,02 2,5
Okumaya Devam Et
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Dakika

Bilaspur yakınlarında yolcu treni kargo vagonuna çarptı — En az 11 ölü, onlarca yaralı

Yayımlandı

üzerinde

Bilaspur yakınlarında yolcu treni kargo vagonuna çarptı — En az 11 ölü, onlarca yaralı

FatihDoganMedya / Özel Haber
Tarih: 5 Kasım 2025 — Kaza Saati (yerel): ~16:00
Okuma süresi: 3 dakika

Hindistan’ın orta kesimindeki Chhattisgarh eyaletine bağlı Bilaspur yakınlarında, Gevra Road–Bilaspur hattında çalışan bir MEMU yolcu treni arka taraftaki bir kargo (goods) trenine çarptı. İlk resmi rakamlara göre kaza sonucunda en az 11 kişi hayatını kaybetti, yaklaşık 20 yolcu da yaralandı. Olay yerinde kurtarma ekipleri uzun saatler boyunca enkaz altında kalanları çıkarmak için çalıştı.


Kaza nasıl oldu? İlk bulgular

Gevra Road–Bilaspur seferini yapan MEMU tipi yolcu treni, Bilaspur ilçesindeki Lalkhadan/Gatora bölgesi civarında, arka tarafta bekleyen bir yük vagonuna çarptı. Çarpmanın şiddetiyle yolcu treninin ön vagonu kargo vagonunun üzerine çıktı; bazı vagonlar ciddi biçimde ezildi veya devrildi. Olayın yaklaşık saat 16.00 civarında gerçekleştiği bildirildi.

Ön soruşturmanın verdiği ilk sonuç

Raylar ve demiryolu yetkililerinin yaptığı ön inceleme, olaya yolcu treninin “kırmızı sinali” görmezden gelmesinin (SPAD — Signal Passed At Danger / sinyal ihlali) yol açmış olabileceğini gösteriyor. Ulaştırma kaynakları ve bölge demiryolu yetkilileri, olayla ilgili resmi adli ve idari soruşturmanın başlatıldığını açıkladı.


Kurtarma, tedavi ve can kaybı

Kurtarma ekipleri — ulusal kurtarma birimleri, polis ve demiryollarına bağlı ekipler — olay mahallinde gece boyunca çalıştı; bazı ölü bedenler enkaz altından çıkarıldı. Resmi sayılara göre hayatını kaybedenlerin sayısı gece saatlerinde 11’e yükseldi; yaralananların sayısı ise yaklaşık 20 olarak kaydedildi. Yaralılar çevredeki hastanelere sevk edildi ve durumu ağır olanlar için cerrahi müdahale yapıldığı bildirild


Demiryolları ve yetkililerin açıklamaları

Güney-Doğu Merkez Demiryolu (SECR) yetkilileri ve bölge valisi, olay sonrası taziyelerini iletirken soruşturmanın sürdüğünü, sorumluların tespit edilerek yasal ve idari işlemlerin başlatılacağını bildirdi. Demiryolları, kaza mağdurlarının ailelerine ve yaralılara yönelik tazminat/yardım paketleri hakkında açıklama yapacağını belirtti. Yerel siyasi aktörler ise kazanın ardından sinyal güvenliği ve otomatik fren/sinyal sistemleri (ör. “Kavach”) gibi teknolojilerin hızla uygulanması çağrısını yineledi


Arka plan — neden önem taşıyor?

Hindistan demiryolları, uzun ve yoğun bir ağ olması nedeniyle her gün milyonlarca yolcu taşınıyor; bu yüzden sinyal sistemleri ve insan hatasına karşı otomatik önlemler kritik önemde. Son yıllarda yer yer iyileştirmeler yapılsa da sinyal ihlalleri ve alt yapı eksiklikleri bazı kazaların temelinde yer aldı. Uzmanlar, teknolojik yatırımların ve operasyonel denetimlerin hızlandırılmasını talep ediyor.


Ne olacak? (Takip)

  • Olayla ilgili adli soruşturma ve demiryolu iç soruşturması devam ediyor; kaza raporunun önümüzdeki günlerde kamuoyuna açıklanması bekleniyor.

  • Bölgedeki demiryolu trafiği, kurtarma çalışmalarının ardından normale döndü ancak yetkililer daha fazla güvenlik önlemi ve inceleme sözü verdi.


Editör notu — Haber hazırlanırken yararlanılan ana kaynaklar

AP, Al Jazeera, NDTV, Indian Express, Times of India. (Detaylı kaynaklar haberin içindeki atıflarda yer almaktadır.)

Okumaya Devam Et

Son Dakika

ORDU — FATSA’DA TAŞ OCAĞINDA GÖÇÜK: 2 KİŞİ ENKAZ ALTINDA

Yayımlandı

üzerinde

ORDU — FATSA’DA TAŞ OCAĞINDA GÖÇÜK: 2 KİŞİ ENKAZ ALTINDA

Tarih / Saat: 05.11.2025 — 17:28
Haber / Yazan: FatihDoganMedya Haber Merkezi
Okuma süresi: 1 dakika

Ordu’nun Fatsa ilçesinde, Ordu–Çamaş karayolu yakınlarında faaliyet gösteren bir taş ocağında öğleden sonra göçük meydana geldi. Olayda iki kişi kayan malzemenin altında kaldı; bir iş makinesi ile kamyonun da göçüğün etkisiyle toprak altında kaldığı bildirildi

Detaylar:
Olayın ardından bölgeye AFAD, 112 Acil Sağlık, itfaiye, jandarma ve yerel kurtarma ekipleri sevk edildi. Arama-kurtarma ekipleri enkaz altında kalanlara ulaşmak için çalışmalarını yoğun şekilde sürdürüyor; olay yerinde iş akinesi desteğiyle gelişigüzel müdahale yerine kontrollü kurtarma yapıldığı öğrenildi.

Valilik yetkilileri ve bazı görgü tanıkları, göçüğün aniden meydana geldiğini; ocakta yoğun toprak hareketi yaşandığını aktardı. Ordu Valiliği’nden yapılan ilk açıklamada enkaz altındaki kişilerin durumuna ilişkin net bilginin henüz teyit edilemediği bildirildi.

Emniyet ve sağlık önlemleri:
Bölgede emniyet güçleri trafik ve güvenlik tedbirleri alırken, sağlık ekipleri olay yerinde hazır bekliyor. Kurtarma çalışmalarının seyrine göre yetkililer tarafından yeni açıklamalar yapılacağı belirtildi.

Soruşturma ve takip:
Olayla ilgili başlatılan idari ve adli soruşturmada taş ocağının işletme koşulları, çalışma güvenliği önlemleri ve olası ihmaller incelenecek; ihmali tespit edilenler hakkında yasal işlem başlatılacağı kaydedildi.


Arka plan (kısa)

Taş ocakları, iş güvenliği ve zemin stabilitesi açısından yüksek riskli işletmeler arasında yer alır. Bu tür olaylarda hızlı müdahale, doğru ekipman ve koordinasyon can kaybını azaltmada belirleyici olur. (Genel bilgi.)

Okumaya Devam Et

Son Dakika

SON DAKİKA — UPS kargo uçağı Louisville (Kentucky) yakınlarında düştü: polis “kurbanlar var”

Yayımlandı

üzerinde

SON DAKİKA — UPS kargo uçağı Louisville (Kentucky) yakınlarında düştü: polis “kurbanlar var”

Tarih: 4 Kasım 2025
Saat: Olay yerel saatle ~17:15 civarında gerçekleşti (ilk raporlar).
Okuma süresi: ~3 dakika
Yayın: FatihDoganMedya — Web Haber

Louisville Muhammad Ali Uluslararası Havalimanı yakınlarında bir UPS kargo uçağı, kalkışın hemen ardından düştü. Olayın meydana geldiği bölge hava çekimlerinde yoğun siyah duman ve alevler ile görünüyor. Louisville Metro Polis Departmanı, olay yerinde yangın ve enkaz bulunduğunu, yaralanmalar olduğuna dair bilgi paylaştı. Yetkililer çevre için 5 millik (yaklaşık 8 km) bir “shelter-in-place” (içeride kalın) uyarısı yayımladı ve hava meydanı geçici olarak kapatıldı.


Olayın ayrıntıları

  • İlk resmi ve medya raporlarına göre kaza, havalimanının güney sınırına yakın Fern Valley Road ile Grade Lane kesişimi çevresinde gerçekleşti; bölgede büyük bir yangın ve yoğun duman gözlemlendi.

  • Federal Aviation Administration (FAA) ile National Transportation Safety Board (NTSB) olay yerine müdahale ediyor ve soruşturmayı yürütüyor. İlk bilgilere göre kaza eden uçak UPS’e ait bir kargo uçağı (MD-11 olduğu yönünde ilk veriler) ve uçuşun hedefi Honolulu’ydı.

  • 7 KİŞİ ÖLDÜ
  • Louisville Metro Polis Departmanı sosyal medya üzerinden “yangın ve enkaz olan aktif bir sahne” uyarısı yaparak bölgeden uzak durulmasını istedi; yetkililer Grade Lane yolunu bir bölümünde kapattı. Yaralanmaların olduğu bildirildi; sayısal bilgi ve yaralıların durumu hakkında henüz resmi ayrıntı paylaşılmadı.


Yetkililerden ve şirketten gelen açıklamalar

  • FAA / NTSB: FAA, kaza ile ilgili ön bilgi verdi; NTSB soruşturmayı yürütecek. (Resmi soruşturma başlatıldı.)

  • Louisville Metro Polis (LMPD): “Bu aktif bir sahnedir; yangın ve enkaz var. Lütfen bölgeden uzak durun.” şeklinde uyarıda bulundu ve 5 mil içinde kalanlar için shelter-in-place yayımlandı.

  • UPS: Şirkete dair erken bildirimlerde UPS’in olaydan haberdar edildiği, konu ile ilgili daha fazla bilginin şirketin resmi iletişim kanallarından aktarılacağı belirtildi (UPS kısa notlar paylaştı). Resmi geniş açıklama bekleniyor.


Görgü tanıkları ve medya görüntüleri

Olay bölgesinden yayınlanan hava çekimleri ve görgü tanığı videolarında; geniş bir alana yayılan kara duman, alevler ve acil müdahale araçlarının sahada yoğun şekilde çalıştığı görülüyor. Yerel televizyon ve ulusal haber ajansları canlı yayın/çeşitli görüntüler servis ediyor. Bu görüntüler kazanın boyutunu ve sahadaki müdahalenin büyüklüğünü gösteriyor.


Ne bilinmiyor / ne beklenmeli

  • Uçağın tam kimliği, içindeki mürettebat sayısı ve yaralı/ölü sayısı hakkında kesin doğrulanmış rakamlar henüz açıklanmadı.

  • Kaza sebebine ilişkin resmi analiz ve kayıt (kara kutu verileri, radar-trajektori, iletişim kayıtları) NTSB ve FAA tarafından yapılacak; bu süreç günler/haftalar alabilir.


Kısa zaman çizelgesi (ilk raporlara göre)

  1. Kalkış (Louisville) — Yerel saatle yaklaşık 17:15 civarı.

  2. Kalkış sonrası kısa süre içinde düşüş / olay bildirimi — acil çağrılar ve sıcak görüntüler medyaya düşmeye başladı.

  3. LMPD ve itfaiye olay yerine sevk edildi; havaalanı geçici olarak kapatıldı; 5 millik shelter-in-place uygulandı

Okumaya Devam Et

Çok Okunanlar