Gündem
Piknikte Tartıştığı Eşini Bıçaklayarak Öldürdü
Piknikte Tartıştığı Eşini Bıçaklayarak Öldürdü
Yayın Tarihi: 22 Haziran 2026
Güncelleme: 15.25
Ankara’nın Akyurt ilçesinde piknik yapmak için bahçelerine giden Davut S., henüz bilinmeyen bir nedenle tartıştığı eşi Zahide S.’yi (46) bıçaklayarak öldürdü. Olayın ardından kaçan şüpheli için polis geniş çaplı yakalama çalışması başlattı.
ANKARA – Dün sabah saatlerinde Akyurt ilçesi Kızık Mahallesi’nde meydana gelen olayda, iddiaya göre Davut S. ile eşi Zahide S., piknik yapmak için gittikleri bahçelerinde henüz belirlenemeyen bir nedenle tartışmaya başladı.
Tartışmanın kısa sürede büyümesi üzerine Davut S., 2 çocuk annesi eşini bıçaklayarak olay yerinden kaçtı. [ Çiftten haber alamayan yakınları, bahçeye gittiklerinde Zahide S.’nin cansız bedeniyle karşılaştı. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen polis ekipleri olay yerinde detaylı inceleme yaptı.
Zahide S.’nin cenazesi, Ankara Adli Tıp Kurumu’ndaki otopsi işlemlerinin ardından ailesine teslim edildi. Akyurt ilçesi Kozayağı Mahallesi’nde öğle vakti kılınan cenaze namazının sonrasında köy mezarlığında toprağa verildi.
Mahalle sakinleri, Davut S.’nin işsiz olduğunu ve psikolojik sorunlar yaşadığını belirtirken, daha önce de eşine şiddet uyguladığı ve bu nedenle hakkında uzaklaştırma kararı verildiğini ifade etti. Firari şüphelinin yakalanması için polis ekiplerinin çalışmaları sürüyor.