Gündem
Gaziantep’te hesap tartışması silahlı saldırıya dönüştü: Restoran kurşunlandı
Gaziantep’te hesap tartışması silahlı saldırıya dönüştü: Restoran kurşunlandı
11.02.2026 – 01:00

GAZİANTEP – Gaziantep’in Şahinbey ilçesinde, bir restoranda yaşanan hesap tartışması silahlı saldırıyla sonuçlandı. Olayda yaralanan olmazken, işletmenin cam ve duvarlarına üç mermi isabet etti. Saldırganların otomobille kaçtığı olayla ilgili polis soruşturma başlattı.
Tartışma Kurşunla Bitti
Olay, 10 Şubat 2026 Pazartesi akşam saatlerinde, Akyol Mahallesi Atatürk Bulvarı üzerinde bulunan bir restoranda meydana geldi.
İddialara göre, restorana gelen bir veya birden fazla müşteri, hesap ödemek için kasaya gittiğinde tutarı yüksek bularak işletme personeliyle tartışma başlattı. Tartışmanın kısa sürede kavgaya dönüşmesinin ardından müşteriler restorandan ayrıldı.

Araçtan Açılan Ateş Panik Yarattı
Restorandan ayrılan kişi veya kişiler, plakası tespit edilemeyen bir otomobile binerek olay yerinden uzaklaştı. Kısa bir süre sonra aynı araçla restoranın önüne gelen saldırganlar, aracın içinden işletmeye ateş açtı.
Olay anında restoranda bulunan personel ve diğer müşteriler büyük panik ve korku yaşadı. Açılan ateş sonucu restoranın camına ve duvarlarına üç kurşun isabet etti. Şans eseri saldırıda yaralanan veya ölen olmadı.
Polis Olay Yerinde İnceleme Başlattı
Silah seslerini duyan vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye çok sayıda polis ekibi sevk edildi. Polis ekipleri, olay yerinde inceleme yaparak delilleri topladı.
Saldırganların otomobilleriyle kaçtığı tespit edilirken, şüphelilerin yakalanması için çalışma başlatıldı. Soruşturma kapsamında saldırganların kimliği ve olayın kesin nedeni araştırılıyor.
Olayın Kronolojisi:
· Akşam Saatleri: Restoranda müşteri(ler) ve personel arasında hesap nedeniyle tartışma çıktı.
· Tartışma Sonrası: Tartışma kavgaya dönüştü, müşteri(ler) restorandan ayrıldı.
· Saldırı: Ayrılan kişi(ler) otomobille geri dönerek restorana ateş açtı.
· Sonuç: Restoranın cam ve duvarlarına 3 mermi isabet etti, yaralanan olmadı.
· Güvenlik Müdahalesi: İhbar üzerine polis ekipleri olay yerine sevk edildi, soruşturma başlatıldı.
Bölge sakinleri ve işletme çalışanları yaşanan olay karşısında endişe ve tedirginlik yaşadıklarını ifade etti. Gaziantep’te güvenlik güçleri, şüphelilerin en kısa sürede yakalanması için çalışmalarını sürdürüyor.
Gündem
Çanakkale’de Denizde Kaybolan 14 Yaşındaki N.B. İçin Arama Çalışmaları Sürüyor
Çanakkale’de Denizde Kaybolan 14 Yaşındaki N.B. İçin Arama Çalışmaları Sürüyor
Tarih: 28 Haziran 2026
Saat: 20.26 (Güncellenme: 21.15
DHA
Yazar : ÇİLEM RÜZGAR

Çanakkale’nin merkeze bağlı Yapıldak köyü yakınlarındaki Saltık Mahallesi’nde akşam saatlerinde denize giren 14 yaşındaki N.B., arkadaşıyla birlikte boğulma tehlikesi atlattı. Arkadaşı E.C. (15) kendi imkanlarıyla kıyıya çıkarken, N.B. dalgaların arasında gözden kayboldu. Olayın ardından bölgeye sevk edilen Sahil Güvenlik, AFAD, UMKE, jandarma ve sağlık ekipleri, kız çocuğunu bulmak için geniş çaplı arama çalışması başlattı.
Edinilen bilgiye göre, arkadaşlarıyla birlikte denize giren N.B. ve E.C., bir süre sonra akıntıya kapılarak boğulma tehlikesi yaşadı. E.C., soğukkanlılığını koruyarak yüzerek karaya çıkarken, N.B. ise dalgalarla birlikte açığa sürüklendi. İhbar üzerine bölgeye hızla intikal eden ekipler, karadan ve denizden arama çalışması başlattı. AFAD personeli, su altı görüntüleme cihazlarıyla bölgeyi tararken, Sahil Güvenlik dalgıçları da su altında arama yapıyor.
Çanakkale Valiliği’nden yapılan açıklamada, arama çalışmalarının aralıksız sürdüğü, hava kararmasına rağmen ekiplerin bölgedeki faaliyetlerine devam ettiği belirtildi. Ailenin ve yakınlarının büyük üzüntü yaşadığı olayda, N.B.’nin bir an önce sağ salim bulunması için tüm imkanların seferber edildiği ifade edildi.
Bölge sakinleri, özellikle akşam saatlerinde denizdeki akıntıların tehlikeli olduğuna dikkat çekerken, yetkililer vatandaşları uyardı. Olayla ilgili soruşturma başlatılırken, arama çalışmalarının gece boyunca da devam edeceği öğrenildi.
Gündem
Antalya’da Panaromik Asansör Faciası: Manzara İzlerken 35 Metreden Düşerek Hayatını Kaybetti
Antalya’da Panaromik Asansör Faciası: Manzara İzlerken 35 Metreden Düşerek Hayatını Kaybetti
Antalya | 28.06.2026 | 14:00
İHA
FatihDoğanMedya

Antalya’nın gözde turizm merkezlerinden Konyaaltı Sahili’nde sabah saatlerinde yaşanan olay, yürekleri dağladı. Konyaaltı Beach Park’ta bulunan yaklaşık 35 metre yüksekliğindeki panaromik asansörden manzara izlemek isteyen 41 yaşındaki Ufuk Nuroğlu, dengesini kaybederek beton zemine düştü.
Edinilen bilgilere göre, sabah saat 06.30 sıralarında meydana gelen trajik olayda Nuroğlu, asansörün yüksek noktasından çevreyi seyrederken bir anlık dengesizlik sonucu aşağıya yuvarlandı. Asansörün yanında hareketsiz yatan bir kişiyi fark eden vatandaşlar, durumu vakit kaybetmeden 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.

İhbar üzerine olay yerine sevk edilen polis ve sağlık ekipleri, yaptıkları kontrolde Nuroğlu’nun hayatını kaybettiğini tespit etti. Olay yeri inceleme ekipleri, düşmenin kesin nedenini belirlemek için güvenlik kameralarını incelemeye alırken, Nuroğlu’nun cansız bedeni kesin ölüm nedeninin belirlenmesi amacıyla Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.
Yetkililer, olayın bir kaza mı yoksa başka bir sebep mi olduğu konusunda soruşturmanın devam ettiğini belirtti. İlk belirlemelere göre Nuroğlu’nun yüksekten düşme sonucu yaşamını yitirdiği değerlendiriliyor.
Gündem
Sivas’ın Zirvesinde Duygu Dolu Anlar: Anne Ayı ve 3 Yavrusu Dronla Görüntülendi
Sivas’ın Zirvesinde Duygu Dolu Anlar: Anne Ayı ve 3 Yavrusu Dronla Görüntülendi
Tarih: 28.06.2026
Saat: 11:47
DHA
FatihDoğanMedya
Sivas’ın Zara ilçesinde bulunan 2 bin 800 rakımlı Kösedağ’ın zirvesinde, bir anne ayı ve 3 yavrusu dronla görüntülendi. Karla kaplı tepede yiyecek arayan ayı ailesi, dronu fark edince bölgeden uzaklaştı. O anlar, doğaseverlerin yüreğini ısıttı.
Sivas Valiliği İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Eren Karaca, kenttin eşsiz doğal güzelliklerini görüntülemek amacıyla dronla çekim yaptığı sırada beklenmedik bir karşılaşma yaşadı. Karaca, Kösedağ’ın karla kaplı zirvesinde anne bir ayı ve 3 yavrusunu fark etti.
Görüntülerde, anne ayının yavrularıyla birlikte karlı arazide yiyecek aradığı anlar yer aldı. Ancak kısa süre sonra dronu fark eden anne ayı, tedbirli davranarak yavrularını peşine taktı ve bölgeden uzaklaşmaya başladı. Ayı ailesinin karlı zirvede ilerleyişi ve kısa süre sonra gözden kayboluşu, doğanın vahşi ama bir o kadar da duygusal yüzünü gözler önüne serdi.

Doğal Hayatın Nadir Karesi
Uzmanlar, bahar aylarında uyanan ayıların bu dönemde besin arayışıyla daha sık görülebileceğini belirtiyor. Kösedağ gibi yüksek rakımlı bölgeler, ayı popülasyonu için önemli yaşam alanları arasında yer alıyor. Anne ayının yavrularını koruma içgüdüsüyle hareket ederek onları hızla güvenli bölgeye yönlendirmesi, uzmanlar tarafından doğal davranış biçiminin bir göstergesi olarak değerlendirildi.
Dronla çekilen görüntüler, hem ayı ailesinin doğal ortamındaki halini hem de karlı zirvenin büyüleyici manzarasını bir arada sunuyor.
Yetkililerden Uyarı
Sivas Valiliği yetkilileri, bölgede doğal yaşama müdahale edilmemesi konusunda vatandaşları uyardı. Özellikle yavrularıyla birlikte olan yaban hayvanlarına yaklaşılmaması ve dron gibi cihazlarla rahatsız edilmemesi gerektiği vurgulandı.
-
Gündem4 gün önceKartal’da Dehşet: Kiracısıyla Kavga Eden Ev Sahibi Bıçaklandı, Hayatını Kaybetti
-
Gündem5 gün önceOrdu’da Korkunç Cinayet: Tartıştığı Eşini Manavda Bıçaklayarak Öldürdü, Bir Kişiyi de Ağır Yaraladı
-
Gündem5 gün önceEski eşi tarafından boğulan Hanım’ın ağabeyi: Biri, birine mesaj attı diye adam mı öldürülür
-
Spor1 hafta önceSON DAKİKA: Meydanlarda Toplu Maç İzlemeye Yasak Geldi! İşte Detaylar
-
Ekonomi1 hafta önceHALKALI-İSTANBUL HAVALİMANI METRO HATTI AÇILDI: 30 DAKİKADA HAVALİMANI’NA ULAŞIM
-
Gündem3 gün önceErzincan’da Kan Donduran Cinayet: Eski Eş ve Yanındaki Adam Pompalı Tüfekle Öldürüldü
-
Gündem4 gün önceKüçükçekmece’de Kurye Kılığında Kanlı Saldırı: ‘Evrak İmzalaman Gerekiyor’ Dediler, Kurşun Yağdırdılar
-
Ekonomi1 hafta önceOTİS’ten Afyonkarahisar’da Sendikalı İşçi İçin Eylem: “KYK Yurdunda İş Sağlığı Mücadelesi Ceza Oldu”
